Spring naar bijdragen

Huiskamer 19 januari


Senna33

Aanbevolen berichten

20 minuten geleden zei Senna33:

Goedemorgen 

Hoe met iedereen? Ik heb vreselijk slecht geslapen. Alweer zorgen. Ben zo geneigd om me ziek te melden. Maar wat schiet ik daar mee op eigenlijk:(

Tja dan pieker je misschien de hele dag door. Misschien een halve dag werken en je gaandeweg de dag ziekmelden als het niet gaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh lieverds, ik weet het: positieve gedachtes.....maar heb net zo lang wakker gelegen dat ik weer even in de 'kan ik ooit weer slapen sfeer zit'. Ik denk dat ik zo'n 2 uur achter elkaar heb geslapen en verder veel heb gewoeld.

Heb weer even vooruitgang nodig.

En die druk op mijn borst gaat niet weg. Er zou toch niet iets zijn? Dat ik mijn lichaam kapot maak door de weinig slaap?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Senna33:

Hallo jeshen goedemorgen 

jij wel iets geslapen? Ik vrees dat ik dat niet kam met mijn functie 

Oke....doe wat je het beste lijkt. Wakker liggen is ook frustrerend. Maar als jij denkt overdag wel wat rust te kunnen pakken, meld je ziek en doe dat! Als jij denkt dat dat toch niet lukt, ga voor de afleiding.

bewerkt door Jeshen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Senna33:

Ik had dat vanacht, alhoewel mijn hartkloppingen wisselden nogal. Ik lag zo depri in bed met de gedachten ‘laat maar gaan ik vind het goed zo’ volgens mij ligt bij mij een zware depressie op de loer

Vergeet niet dat je aan het ontwennen bent. Dat doet veel met je! Praat jezelf niet meteen een depressie aan. Ik heb aan het begin ook geroepen dat het nooit meer goed zou komen en zelfs gezegd dat ik er beter niet meer kon zijn! Dat voel ik nu niet meer. Alhoewel ik nog wel bang ben voor hoe lang dit gaat duren. Mijn hoofd en lichaam hebben rust nodig. Maar met zo weinig slaap en onrust overdag is dat moeilijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Senna, het is allemaal ontwenning. Jij  gooit je dosering nogal hard omlaag en daar kun je heftig op reageren.

Als ik onrustig ben ne niet kan slapen heb ik gemerkt dat ik de angst en stress aanvallen (inclusief de daarbij  horende zweet aanvallen, inmiddels durf te laten komen en dat ze daardoor minder heftig voelen. Ze gaan vanzelf voorbij en in de tussentijd gebeurt er niks met mij, behalve dat ik angstig ben. En ... daar moet ik dus mee leren omgaan, dat is mijn ontwenning. Vannacht heb ik het ook gehad, ik viel ontspannen inslaap om 23:00 en was om 2:00 weer wakker, ik ben in een vreemde stemming blijven hangen en heb tot een uur of 6 steeds korte stukjes liggen slapen. om 6 uur uiteindelijk zachtjes hele rustig muziek op gezet, mijn ogen dicht gedaan en gedacht: ik ga alleen maar liggen ... en ben rustig .... heb toen heel lichtes en rustig een uur liggen dommelen ... heft me goed gedaan ...

Misschien een dooddoener, maar benzo afbouwen doet pijn ..... en is een flinke wordtseling, voor iedereen anders, maar er is geen wondermiddel voor ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het weer een vreemde dag vandaag, ik heb eigenlijk best goed geslapen (6uur) ook ontspannen geslapen. En zit ik te trillen bij de keuken tafel.

Vandaag ook weer zo'n dag dat ik me wil verstoppen onder de dekens, weg van de realiteit. Overal tegenop zien. Vreemd was toch een goede nacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve mensen,

Hoe kan je nu het beste omgaan met rotgevoelens???? Misschien kan iedereen proberen hier een antwoord op te geven.

Ik kreeg net het idee om iets in je zak te steken als je je goed voelt, b.v.b. een steentje, en wanner je je niet zo prettig voelt het steentje vast houden. Dat wil ook wel eens helpen.

Bumperjim als jij teveel medicatie geslikt hebt kun je beter even niet op het forum komen. ;):P

Senna ga om 11 uur ff naar buiten. Dat licht is goed.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei mito:

Het weer een vreemde dag vandaag, ik heb eigenlijk best goed geslapen (6uur) ook ontspannen geslapen. En zit ik te trillen bij de keuken tafel.

Vandaag ook weer zo'n dag dat ik me wil verstoppen onder de dekens, weg van de realiteit. Overal tegenop zien. Vreemd was toch een goede nacht.

6 uur! Heel goed. Dat is veel voor jou toch? Aan een stuk of in etappes? 

Toch trillen, tja soms heeft je lichaam opeens door dit vaker te willen...lijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...