Senna33 Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Goedemorgen Hoe met iedereen? Ik heb vreselijk slecht geslapen. Alweer zorgen. Ben zo geneigd om me ziek te melden. Maar wat schiet ik daar mee op eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 20 minuten geleden zei Senna33: Goedemorgen Hoe met iedereen? Ik heb vreselijk slecht geslapen. Alweer zorgen. Ben zo geneigd om me ziek te melden. Maar wat schiet ik daar mee op eigenlijk Tja dan pieker je misschien de hele dag door. Misschien een halve dag werken en je gaandeweg de dag ziekmelden als het niet gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 19 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Hallo jeshen goedemorgen jij wel iets geslapen? Ik vrees dat ik dat niet kam met mijn functie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Oh lieverds, ik weet het: positieve gedachtes.....maar heb net zo lang wakker gelegen dat ik weer even in de 'kan ik ooit weer slapen sfeer zit'. Ik denk dat ik zo'n 2 uur achter elkaar heb geslapen en verder veel heb gewoeld. Heb weer even vooruitgang nodig. En die druk op mijn borst gaat niet weg. Er zou toch niet iets zijn? Dat ik mijn lichaam kapot maak door de weinig slaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Senna33: Hallo jeshen goedemorgen jij wel iets geslapen? Ik vrees dat ik dat niet kam met mijn functie Oke....doe wat je het beste lijkt. Wakker liggen is ook frustrerend. Maar als jij denkt overdag wel wat rust te kunnen pakken, meld je ziek en doe dat! Als jij denkt dat dat toch niet lukt, ga voor de afleiding. 19 januari 2018 bewerkt door Jeshen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 19 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Ik had dat vanacht, alhoewel mijn hartkloppingen wisselden nogal. Ik lag zo depri in bed met de gedachten ‘laat maar gaan ik vind het goed zo’ volgens mij ligt bij mij een zware depressie op de loer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 10 minuten geleden zei Senna33: Hallo jeshen goedemorgen jij wel iets geslapen? Ik vrees dat ik dat niet kam met mijn functie Gelijk heb je. Werk is veel belangrijker dan je gezondheid Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 5 minuten geleden zei Senna33: Ik had dat vanacht, alhoewel mijn hartkloppingen wisselden nogal. Ik lag zo depri in bed met de gedachten ‘laat maar gaan ik vind het goed zo’ volgens mij ligt bij mij een zware depressie op de loer Vergeet niet dat je aan het ontwennen bent. Dat doet veel met je! Praat jezelf niet meteen een depressie aan. Ik heb aan het begin ook geroepen dat het nooit meer goed zou komen en zelfs gezegd dat ik er beter niet meer kon zijn! Dat voel ik nu niet meer. Alhoewel ik nog wel bang ben voor hoe lang dit gaat duren. Mijn hoofd en lichaam hebben rust nodig. Maar met zo weinig slaap en onrust overdag is dat moeilijk. Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 19 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Ik hing net bijna huilend aan mijn man zijn jas. Feit dat we zo weer moeten werken. Hij is al vertrokken. Ik moet ook bijna de deur uit. Jemig, ik ben echt een bang vogeltje geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Dat is de ontwenning! Daar kom je dus overheen! Wat je ook doet, succes meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 10 minuten geleden zei bumperjim: Gelijk heb je. Werk is veel belangrijker dan je gezondheid Ook lekker vroeg wakker! Slapeloos of verplichtingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 19 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 De sarkastische Bumperjim ook al uit de veren... begrijp me niet verkeerd, ik kan je humor wel waarderen hoor. Maar wat een zooitje ondertussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bestwel Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Senna, het is allemaal ontwenning. Jij gooit je dosering nogal hard omlaag en daar kun je heftig op reageren. Als ik onrustig ben ne niet kan slapen heb ik gemerkt dat ik de angst en stress aanvallen (inclusief de daarbij horende zweet aanvallen, inmiddels durf te laten komen en dat ze daardoor minder heftig voelen. Ze gaan vanzelf voorbij en in de tussentijd gebeurt er niks met mij, behalve dat ik angstig ben. En ... daar moet ik dus mee leren omgaan, dat is mijn ontwenning. Vannacht heb ik het ook gehad, ik viel ontspannen inslaap om 23:00 en was om 2:00 weer wakker, ik ben in een vreemde stemming blijven hangen en heb tot een uur of 6 steeds korte stukjes liggen slapen. om 6 uur uiteindelijk zachtjes hele rustig muziek op gezet, mijn ogen dicht gedaan en gedacht: ik ga alleen maar liggen ... en ben rustig .... heb toen heel lichtes en rustig een uur liggen dommelen ... heft me goed gedaan ... Misschien een dooddoener, maar benzo afbouwen doet pijn ..... en is een flinke wordtseling, voor iedereen anders, maar er is geen wondermiddel voor .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Het weer een vreemde dag vandaag, ik heb eigenlijk best goed geslapen (6uur) ook ontspannen geslapen. En zit ik te trillen bij de keuken tafel. Vandaag ook weer zo'n dag dat ik me wil verstoppen onder de dekens, weg van de realiteit. Overal tegenop zien. Vreemd was toch een goede nacht. Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 2 uur geleden zei Jeshen: Ook lekker vroeg wakker! Slapeloos of verplichtingen? Verplichtingen, vergadering om 9u op 200 km afstand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 19 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Herkenbaar. Daarintegen heb ik de boel onder gespuugd en mij ziek gemeld beterschapjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 19 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Zojuist zei bumperjim: Verplichtingen, vergadering om 9u op 200 km afstand WoW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 7 minuten geleden zei Senna33: Herkenbaar. Daarintegen heb ik de boel onder gespuugd en mij ziek gemeld beterschapjes Overgeven daar had ik ook zo'n last van, wordt nu iets beter, eerder iedere dag wel 4-5x. Gaat over hoor. Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 (bewerkt) 10 uur geleden zei Senna33: 19 januari 2018 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 19 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 (bewerkt) Hier zeg ik maar niets op.. als jij je aan je snelheid houdt en braaf beiden handjes aan het stuur. Vooral niet posten met je mobieltje, dan komt het goed 19 januari 2018 bewerkt door Senna33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 (bewerkt) Goeie morgen lieve mensen, Hoe kan je nu het beste omgaan met rotgevoelens???? Misschien kan iedereen proberen hier een antwoord op te geven. Ik kreeg net het idee om iets in je zak te steken als je je goed voelt, b.v.b. een steentje, en wanner je je niet zo prettig voelt het steentje vast houden. Dat wil ook wel eens helpen. Bumperjim als jij teveel medicatie geslikt hebt kun je beter even niet op het forum komen. Senna ga om 11 uur ff naar buiten. Dat licht is goed. 19 januari 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 De beste pam is een met 0 milligram. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bestwel Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 We zijn er bijna ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Straks raken we nog verslaafd aan dit forum!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 1 uur geleden zei mito: Het weer een vreemde dag vandaag, ik heb eigenlijk best goed geslapen (6uur) ook ontspannen geslapen. En zit ik te trillen bij de keuken tafel. Vandaag ook weer zo'n dag dat ik me wil verstoppen onder de dekens, weg van de realiteit. Overal tegenop zien. Vreemd was toch een goede nacht. 6 uur! Heel goed. Dat is veel voor jou toch? Aan een stuk of in etappes? Toch trillen, tja soms heeft je lichaam opeens door dit vaker te willen...lijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden