Spring naar bijdragen

Daar gaan we dan


Ryan92

Aanbevolen berichten

Ben 26 jaar en heb ongeveer 6 jaar flink gedronken, geblowd en gerookt.  Vanaf 1 januari ben ik gestopt met drinken en deze week ga ik ook het roken erbij opgeven. Als ik dit 6 maanden volhou ben ik van plan een hbo studie op te pakken. Ik hoop dat het gaat lukken zodat, ik nog iets van me leven kan maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat vind ik echt fijn om te horen. Voel me na 6 jaartjes best wel afgetakeld al, het is voor mijn gevoel dus ook wel echt nodig om ermee te kappen.

Ik zal komende tijd dit forum goed in de gaten houden. Heb er overigens wel echt vertrouwen in dat het gaat lukken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Ryan . Ook ik ben op 8 sept gestopt met drinken en op 24 oktober met roken.  Ik sport nu veel. Leef gezond. Mijn leven is 180 graden gedraaid . Ik voel me er geweldig bij en straal dat ook uit. Krijg veel complimenten.  Het kan dus gewoon.  Go tot it 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom hier Ryan, goed dat je er bent. Ben je op termijn ook van plan om met blowen te stoppen of doe je dat al niet meer? 

Ik moet wakker worden geloof ik... Blowen doe je middels roken en met roken wilde je ook stoppen, dus domme vraag:blush: Tis zondag moet je maar denken... 

bewerkt door Amethist
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...