Ryan92 Geplaatst 7 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2018 Ben 26 jaar en heb ongeveer 6 jaar flink gedronken, geblowd en gerookt. Vanaf 1 januari ben ik gestopt met drinken en deze week ga ik ook het roken erbij opgeven. Als ik dit 6 maanden volhou ben ik van plan een hbo studie op te pakken. Ik hoop dat het gaat lukken zodat, ik nog iets van me leven kan maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2018 Welkom Ryan. Zo de moeite waard om juist nu te stoppen en helemaal weer jezelf te worden. Het kan! Kom maar veel hier dan lees je anderen en krijg je steun daar waar nodig. En steunt zelf! Ryan92 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2018 Hallo Ryan, welkom hier. Goed besluit. Ik zou het gewoon allemaal doen (dus niet als .. dan). We helpen je graag dus schrijf gerust vaker. Ryan92 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ryan92 Geplaatst 7 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2018 Dat vind ik echt fijn om te horen. Voel me na 6 jaartjes best wel afgetakeld al, het is voor mijn gevoel dus ook wel echt nodig om ermee te kappen. Ik zal komende tijd dit forum goed in de gaten houden. Heb er overigens wel echt vertrouwen in dat het gaat lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2018 Welkom Ryan . Ook ik ben op 8 sept gestopt met drinken en op 24 oktober met roken. Ik sport nu veel. Leef gezond. Mijn leven is 180 graden gedraaid . Ik voel me er geweldig bij en straal dat ook uit. Krijg veel complimenten. Het kan dus gewoon. Go tot it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ryan92 Geplaatst 7 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2018 Dat doe je goed Françoise, zo'n verandering hoop ik ook door te gaan maken. Ik zag op je profiel dat je aan kickboksen doet, dat ligt ook in mijn toekomstplannen. Lijkt me echt tof om dat op te gaan pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 7 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2018 (bewerkt) Welkom hier Ryan, goed dat je er bent. Ben je op termijn ook van plan om met blowen te stoppen of doe je dat al niet meer? Ik moet wakker worden geloof ik... Blowen doe je middels roken en met roken wilde je ook stoppen, dus domme vraag Tis zondag moet je maar denken... 7 januari 2018 bewerkt door Amethist Ryan92 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ryan92 Geplaatst 7 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2018 Haha, klopt Amethist. Met blowen ben ik trouwens twee maanden terug al mee gestopt. En het kost me vrij weinig moeite moet ik zeggen. Hoop dat het met de rest ook zo zal gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annemarie79 Geplaatst 7 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2018 Welkom Ryan en wat een mooi doel heb je gesteld. Zeker hier blijven lezen, ik put er zelf ook enorm veel kracht uit. Suc6! Ryan92 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2018 Wow Ryan...ik ben er stil van Heel veel succes Ryan92 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 7 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2018 Hoi Ryan, het is veel tegelijk, maar bij iedere stap zul je jezelf trotser voelen en meer het gevoel krijgen dat je ALLES kunt! Ryan92 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ryan92 Geplaatst 11 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2018 Door het gebruik heb ik donkere kringen onder me ogen. Trekt dit nog weg? Ben wel benieuwd naar iemand die spreekt uit ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden