Spring naar bijdragen

DAGDRAAD 19-12-2017 Onze huiskamer.


bolletje

Aanbevolen berichten

Misschien is het gemakkelijker voor ons om de dagelijkse dingen hier te schrijven i.p.v. op heel veel draadjes. Ook is het veel gemakkelijker als je ooit iets terug wil zoeken. Dit is onze huiskamer waar we bij elkaar komen, als jullie willen.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt goed Bol! Beetje structuur en organisatie! Held ben je ! :lol::rose:

Ik ga proberen vandaag  weer te wandelen.Gisteren heb ik 5 km gedaan in een uur. Was ik blij mee.

Merk dat ik nogal tril van binnen, alsof ik dood nerveus ben. Dat ben ik niet, maar heb een beetje het gevoel dat ik het er wel van ga worden. Brrr... ben dit best wel zat, maar heb nog wel een tijdje te gaan.

Mijn vriend vertelde me gisteren dat hij zich heel slecht voelde ( als in burn-out klachten, die hij toen ik ziek werd vorig jaar ook kreeg). Ik ben stiekem van binnen zeer bang dat hij zich weer van me gaat afwenden omdat hij zich zo slecht voelt. Misschien voelt het voor hem alsof ik hem leeg zuig, maar denk eerlijk gezegd dat ik de boosdoener niet ben. Maar ja, iedereen maakt zijn eigen keuzes hè, en als hij besluit dat hij afstand wil nemen, dan zal het zeker gebeuren en kan ik er niks aan doen. Weet dus niet of het zo zal gaan, maar ik deel gewoon even mijn angst voor het onbekende en mijn onzekerheid.

Verder ben ik wel vooruit aan het gaan. Als zijn het minimale verschuivingen, het minimale wordt hier toch opgemerkt en gewaardeerd. Ik hoop dat het zich zo zal voortzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk, @bolletje, zo'n gemeenschappelijke huiskamer! Well done! 

@Kannietmeer Liz, fijn dat je gisteren zo'n mooie wandeling hebt gemaakt. Je kruipt langzaam uit het ontwenningsdal. Een prima teken dat het iets beter gaat. Al gaat het met vallen en opstaan, het herstel is ingezet! 

Ik ben morgen een maand benzovrij. Dat gaat best snel merk ik nu ineens. Het gaat echt zo slecht nog niet. Nog wat lichte klachten zoals soms wat onrustig slapen en wat lichte spiertrekkingen, dat lijkt het voor nu te zijn. De watten verdwijnen langzaam maar zeker uit mijn hoofd en ik begin volgens mijn omgeving weer wat op de vrolijke man te lijken die ik voor een jaar terug ook was. 
Ook fijn dat ik vanaf aanstaande vrijdag 6 dagen vrij heb. Nooit verkeerd dacht ik zo! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heu????? Oeps.:wacko:

Je klinkt toppie Cyclad. Hartstikke goed, en fijn voor veel mensen dat ze dit kunnen lezen. Dat ze zich kunnen vast houden aan deze berichtjes. Dank je wel.:lips:

K.N.M. heb je vannacht een beetje geslapen?

Gisteren naar de lunchroom geweest en??????????? aangenomen. YEHAAAAAAAJODELDEJOEPIE.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje Top Bol! Dat is precies wat je nodig hebt! Hoop dat het helemaal goed gaat en je je beter en vrolijker gaat voelen,.

Ik heb zeker geslapen, maar wordt een beetje gek van mijn wekker die ik nu om 11 uur in de ochtend heb gezet. Een beetje het gevoel dat het niet goed voor me is, maar ik zie het nog even aan. Het slapen is wel veranderd weer.

Wie heeft er nog steeds vreemde of indringende heldere dromen? Of heftige nachtmerries?

Vandaag doet mijn brein pijn. Echt ik voel mijn hersenen ziek zijn. Niet echt hoofdpijn. Maar breinpijn. Heb wel een wandeling gemaakt die helaas maar half is gemonitord door mijn app.

@Cyclad58 Ik ben heel blij voor je dat het toch zo voorspoedig gaat nu met jou. Daar wil ik ook snel wat van hebben, want voel me nu echt niet zo best nog. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen.

Ik had de huiskamer nog niet gezien, ben blij dat  deze er is. Ik ga meelezen en wil ook bijdragen.

Over vannacht .... Ik slap de laatse week niet goed. Een plotselinge rug kwetsuur maakt me "angstig" en volgens mji stuiter ik nog behoorlijk heftig bij angst reaktties. Ik ben al redelijk ver afgebouwd van de dia .. 1mg nog maar hoor links en rechts dat het nog lang grilling kan zijn. Ook ben ik heel boos geworden op 1 van mijn kinderen, Mijn lichaam reageerde hier heftig op ... en dus ook mijn hoofd

Gelukkig nu 2 weken vrij. OP het werk was het ook al worstelen de laatste tijd.

Fijne dag allen ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...