bolletje Geplaatst 17 december 2017 Rapport Share Geplaatst 17 december 2017 (bewerkt) Waarom zetten we niet één keer per week iemand in het zonnetje. Dat kan van opkrabbelen uit een diep dal tot een zware trek overwinnen, zijn. Ieder compliment is welkom. En de krijger mag het niet ongedaan maken door te zeggen "nou dat valt wel mee hoor. 17 december 2017 bewerkt door bolletje kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2017 RAPILOS. Onze harde werker en mensen opkrikkeraar. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 december 2017 Rapport Share Geplaatst 17 december 2017 yeah! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 december 2017 Rapport Share Geplaatst 17 december 2017 Oh, mensen, ik ben verschrikkelijk geneigd om te zeggen : Dat valt wel mee Dit is echt veel te veel eer hoor Maar vreselijk lief Bol, dat wel Ik nomineer jou alvast voor de volgende keer Zal goed nadenken, wie we dan de andere keren, kunnen nomineren ook Want eigenlijk zijn we allemaal kanjers toch ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 december 2017 Rapport Share Geplaatst 17 december 2017 8 minuten geleden zei rapilos: Want eigenlijk zijn we allemaal kanjers toch ! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 december 2017 Rapport Share Geplaatst 17 december 2017 Geweldig idee bol! Rapilos, ik ken je niet echt natuurlijk maar telkens als ik je lees voel ik behoorlijk wat bewondering voor je. Je verlegt je grenzen en bijt gewoon door een zure appel als t moet. Dat alleen al...maar ook natuurlijk de dagelijkse zorg voor zij die t moeilijk hebben of niet meer zo mobiel zijn. Petje af! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 december 2017 Rapport Share Geplaatst 18 december 2017 Rapilos kanjer van de week? Hahaha das de kanjer van de afgelopen 5 jaar. Doorzetter. Belichaming van het woord "gestaag" voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden