Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 december 2017


Lars

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei bolletje:

Ja Smart en Sprietje ik kan een relatie nu wel op m'n buik schrijven. Als ik zin heb in een stevige knuffelpartij en van te voren m'n kunstbeen, oog en gebit aan en in moet doen, en eventueel ook nog een Tena Lady tegen het niezen dan is de knappe vogel allang gevlogen. Alles voor de kat z'n viool gedaan.:( En het ergste is, ik moet het ook allemaal weer uittrekken Woehahahahahaha

Wat denk je van mijn plastic zak?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag voor het eerst sinds maanden weer 6 uur gewerkt. Heerlijk. Kom maar op met die urenuitbreiding:D

Rustig weekend voor de boeg hier. Morgen bij mijn ouders eten maar verder niks gepland.

Moet alleen met mijn dochter gaan oefenen met rekenen. Lastig, want eigenlijk vind ik het niet zo nodig. Ze heeft moeite met een bepaald soort sommetjes en dat zit haar dan zó dwars. Kan 100 keer zeggen dat ze niet alles in één keer foutloos hoeft te doen maar ja, strebertje hè. Dus we gaan maar sommetjes oefenen en een 'tafelposter' op de wc hangen. Voor haar gemoedsrust dan maar:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond weer een mooie dag gehad. Nu terug in het hotel en nog even wat drinken en dan weer plat. Morgen oudste dochter jarig. Na ontbijt de tassen inpakken en dan nog koffie drinken met wat lekkers en dan weer terug naar Nederland. Veel gezien hier kan ik wel een tijdje op teren. Droog uiteraard. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog niet bijgelezen hier. Heb één van de mooiste avonden van mijn leven gehad. Toneel gespeeld voor een hele mooie groep mensen. Mooie verhalen gehoord. Prachtig gesprek gehad met iemand die dakloos bleek te zijn en vertelde over zijn psychoses. En allemaal complimenten ontvangen... en ik had nog bijna afgezegd omdat ik niet lekker in mijn vel zat. Zo zie je maar. Het kan verkeren. Ik tel mijn zegeningen maar weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lika, je passie toch volgen is therapie he, en oogsten ook als het dan goed gaat.

Ik heb ook een top dag gehad op alle fronten. net 4 sets mogen spelverdelen en ik had vanmorgen met de training al zo'n gevoel; dit gaat heel goed.
De vrouw naast me heeft alle ballen die ik voor haar opzette in punten omgezet, zonder ook maar één fout. Dan is het zo dankbaar om dat uit te buiten, en het hele team was het ermee eens dat alles via haar ging. Ze zit aan het einde van een hele lange burn-out en vanavond was therapie ook voor haar. Ik tel mijn zegeningen ook vandaag.

En Lars ook!! wow he, wat heerlijk dat jouw angsten vooraf geen bewaarheid zijn geworden. Dat geeft je vast weer vertrouwen Lars. Geniet nog maar lekker die laatste dag.

en langzalzelevenindegloria!!!:musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nacht al. Verjaardag van ex. Moeilijk even omdat er iemand was wiens vrouw het afgelopen jaar is overleden en ik daar geen aandacht aan besteedde toen. Dan schutter je wat.. Dat schuldig voelen is toch ronduit knudde. Wat was er nu zo moeilijk toen waardoor ik geen kaart stuurde op zijn minst?

Eerlijk gezegd had ik niet heel veel met hen. En toch voelde ik me er akelig van omdat het een kleine moeite was geweest. Spijt toch.

Dan hoor je hoezeer de kinderen hun moeder missen... nou voel me er rot om nu. Maar ja... verantwoordelijk zelf dus..

Het is niet mooier te maken.

Weltrusten!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...