Sowhat Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Hier sneeuwt het al uren en behoorlijk ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Voor Pelle Bobje en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Bor, hou even in je achterhoofd dat je hier zo'n beetje het piepkuiken bent hier. Onze jongste hond wordt óók helemaal hoorndol in de sneeuw.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Hier heeft t heel de dag gesneeuwd. Nog met de fiets naar t werk gegaan maar nu toch maar met de bus naar huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Wel even wachten tot de chauffeur de bokes (?) op heeft, fleurtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 De fietslichtjes zijn van dochters fiets en de mijne zijn gestolen zeg . Het lichtje dat achteraan hing maar stuk was hebben ze laten hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Ja, dáár heb je ook niks meer aan. Zou ik ook laten hangen. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Dit is de stand in Brugge op het ogenblik Wat een lamzakken Fleur.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 1 minuut geleden zei Kohtje: Wel even wachten tot de chauffeur de bokes (?) op heeft, fleurtje. Ik tik wel ff op t raam dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Mijn hond kon ook zo ontzettend blij worden van de sneeuw ,mijn kat weer helemaal niet die ligt nu te ronken op zijn wollen kleedje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 2 minuten geleden zei fleurtje: Ik tik wel ff op t raam dan. Heb je ook nog niet gegeten dan? Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Ja Sowhat, honden en sneeuw... zelfs die van 15 kreeg ineens de kolder in de kop en dartelde als een hertje achter de jongste aan. Daarna stond ie vijf minuten uit te hijgen.. maar leuk om te zien wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 1 minuut geleden zei spirit: Tjonge, wat een weertje hé? Vertel spirit.. wat is er dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Tjonge.. sorry jongens. Ik zal ophouden. Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 11 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Nou ik ben wel blij dat ik niet 60 km hoef te rijden nu hoor. Ben niet zo'n held in de auto met dit weer. Mijn tijd 'nuttig' besteed, dus alle kerstbomen staan nu eindelijk. Morgen staakt de school dus morgen eerst lekker naar buiten in de sneeuw en daarna warme chocolademelk en kerstknutsels maken met dochter. Toch wel lekker zo'n tussendoor dagje vrij zonder wekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 8 minuten geleden zei Kohtje: Heb je ook nog niet gegeten dan? die zag ik niet aankomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Waarom Koh? Je doet niemand kwaad hoor. We zijn allemaal inmiddels ingesneeuwd en moeten toch érgens ons vertier vandaan halen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 (bewerkt) Ik ga aan de slag hier.... Alvast water, brood, deken en schop klaarleggen want moet er vanavond nog op uit met de auto... 11 december 2017 bewerkt door Yvonne Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Ok, gaat ie weer... 3 minuten geleden zei spirit: Is dat bij jou binnen, spirit? Waarom doe je je raam niet dicht dan? Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Spirit,is dat binnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Spirit, moeten de hulpdiensten ingeschakeld worden? Ben je er nog?.. Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 spirit is ondergesneeuwd ze ligt onder dat hoopje, onder het raam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 11 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Hè, ik snap de foto ook niet. Sneeuw aan de binnenkant van de ramen? Raadselachtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Het valt me op dat, hoe kouder het wordt, hoe korter het lijstje onder het dagpact wordt. Laat duidelijk zijn dat het dagpact NIET geldt voor warme chocolademelk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Toch ook niet bij je zoon hè spirit? Gewoon een 'grapje' toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden