Spring naar bijdragen

Woensdag 6 december 2017


Lars

Aanbevolen berichten

44 minuten geleden zei bolletje:

 en toen ze het uitgepakt hadden vonden ze er niets meer aan.

Zo zie je maar weer: "een hond Is ook maar een mens"

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kohtje:

Goedemorgen allemaal.


Vandaag Niet

Lars

Kohtje

francoise 

Heerlijk avondje hier ook weer voorbij . Onze hond (labrador) vond het nog niet genoeg en heeft zich nog tegoed gedaan aan alle pepernoten , koeken en chocolade munten . Geen kruimel meer te vinden alleen kapot glas, folie en plastic.  Grrrr straks word ze ziek en heb ik er nog een keer "plezier " van . Ze ligt hier nu prinsheerlijk en zich van geen kwaad bewust in de stoel te slapen.  Ziet er zo lief uit dat je geeneens je kwaadheid kan botvieren haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit te wachten op een andere (langer en soepeler) ontstoppingsveer. Die ook op de boormachine kan.. liever wat langer wachten
en een beetje improviseren in de keuken dan meteen al honderd euro uitgeven aan een ontstoppingsbedrijf... en nee, ik ben
geen zuunige Zeeuw.. maar wel een zuinige Hollander.. ;)
Gelukkig hebben we ruime kampeerervaring.. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suikertje, ook sterkte met je zieke ouwetje.. 't Ouwetje hier hou ik goed in de gaten. Hij lijkt nog beresterk maar is al met al
toch een broos en kwetsbaar oud manneke.. Hoewel er met z'n oren niks mis is, wat ik eerder dacht. Hij slaapt alleen veel
dieper waardoor hij wel eens signalen mist. En ik denk ook dat z'n hersentjes hem af en toe een beetje in de steek laten. Dan
staat ie ineens ergens zomaar stil (buiten, maar ook in huis) en kijkt dan om zich heen van: wat deej ik hier ook al weer?
Maar toch doet ie 't nog goed voor z'n leeftijd en mensen zijn hoogst verbaasd als ik z'n leeftijd noem...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Koh,

 

wat ik altijd doe is 'n tuinslang erin en met 'n ouwe poetslap rond de slang om de boel dicht te houwen druk op de leiding zetten. Zo kun je de fysieke prop wegspoelen, als het lukt.

Je moet dan wel eventuele andere putjes even dichthouden, anders blupt de druk daar weg. Heb je soms veel handen nodig. Werkte laatst nog prima met 'n verstopte doucheafvoer.

 

Succes, denathalzendedroogstoppel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Kohtje:

chocolade is inderdaad gevaarlijk voor honden (en katten)

 

http://www.dierenkliniekschaijk.nl/voorlichting-algemeen-chocolade.php

Ze heeft het ooit vaker geflikt en bij haar lichaamsgewicht mag ze nogal wat hebben.  Ik verwacht dat ze nog wel gaat braken vanwege het naar binnen schrikken van zoveel pepernoten en koeken maar meer niet. Hou haar goed in de gaten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

FRANCOISE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! CHOCOLADE IS VOOR EEN HOND ZWAAR VERGIFT.

Let goed op de hond hij kan er heeeeeeel ziek van worden en dood gaan.

 

Ze heeft het ooit vaker geflikt en bij haar lichaamsgewicht mag ze nogal wat hebben.  Ik verwacht dat ze nog wel gaat braken vanwege het naar binnen schrikken van zoveel pepernoten en koeken maar meer niet. Hou haar goed in de gaten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haddock, ook bedankt voor het meedenken. Ik denk dat ik inderdaad handen tekort zal komen.. gisteren begonnen met de zgn. plopper. Dan borrelt het ook
overal hier in de keuken.. dubbele gootsteen, afwasmachine en overloop van de keukenboiler.. alles borrelt... (niet alcohol-gerelateerd, hoor..)
Daar komt bij dat ik geen tuinslang heb.. geen tuin ook. Maar nogmaals, bedankt droogstoppeligenathalzer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiedag allemaal. 

Wat sneu , de hondjes. Suikertje sterkte met je hondje.

francoise, zou je de dierenarts niet bellen voor advies? Chocola is heel link voor honden inderdaad. 

Succes Kohtje met de rotklus. 

Hier een regelrecht  zwabberdagje. Pijn is wel wat minder door de tramadol, maar man man man, wat voel ik me er beroerd bij. Gigamisselijk,doodmoe ( waarvan?)  en enorm duizelig. Word ik niet echt blij van. Vandaag doe ik maximaal 2 van die pillen.Dit schiet niet op. Even wat eten en dan maar weer een poosje mijn  mandje in. Weer zo'n verloren dag, bah. Zo, moest effe mopperen.

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch maar advies ingewonnen bij de apotheker. Stoppen met tramadol. Alleen moet ik dat wel afbouwen. 3 dagen 2 en 3 dagen 1. Hij heeft in mn dossier gekeken en zei dat ik ooit eerder hier ook zo super heftig op reageerde en dat dit niet een slimme keuze was voor mij. Volgens hem een onhandige keuze van het zkh. Want het staat in het dossier, blijkt nu. Bij sommigen is de reactie op tramadol veel te heftig. Ben ik er 1 van. Lekker dan. Het is wel bekend waar de pijn van komt, gelukkig geen hart, maar wel van de EDS. Pure ontstekingen dus. 

1 voordeel: drinken bij deze pillen is het meest stomme wat je zou kunnen doen. Dus die rust is er gewoon! We gaan droog en wel door. En nog maar ff zwabberen dan. :blush:

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrij. Tot morgenmiddag. Dan komt m'n broer met de andere ontstoppingsveer. M'n vrouw zal er straks niet zo blij mee zijn, nog een
avond in de troep... (twee lade's onder de gootsteen vol met allerlei flessen en pakken schoonmaak- afwas- en oplosmiddelen nu in drie kratjes
op de gang en een afwasteiltje in de gootsteen..) Maar ach, ik heb haar in het verleden wel ongelukkiger gemaakt dan nu met een
beetje rommel. En IK kook, dus ik heb het meest last van de rommelkeuken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik laat mijn boodschappen grotendeels bezorgen. Heel handig met zo'n app. Kan je zodra iets op raakt, gelijk dat product in de app zetten. Staat het er vast voor de aankomende bestelling. Je zou dan dus zeggen dat je nooit meer iets vergeet. Maar toen ik de kippensoep wilde opzetten vanmiddag, had ik toch echt geen kippenpoten in huis. Dat werd dus aspergesoep. Ik kan ook echt nooit voor een hele week vooruit boodschappen doen. Ik vergeet altijd wel iets. Heel herkenbaar dus spirit:D

Zo...en nu richting yoga. Helemaal geen zin in maar dan maak ik maar zin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal. In de trein na zinvolle en fijne dag. 

Nou morgen nog even horen dat de auto klaar Is en dan zijn We weer klaar voor de gewone dingen. Werken enzo, mijn eigen normaal-ritme. Een tijdje tenminste. 

Geloof ik. Hoop ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...