Spring naar bijdragen

Voorstellen


Jason

Aanbevolen berichten

Hallo,

Via deze weg wil ik mij voorstellen.

Na 12 jaar vechten tegen allerlei verslavingen heb ik er nu voor gekozen om mij verhaal te delen en hulp te zoeken. Dit o.a. door met lotgenoten contact te zoeken. 

Afgelopen weekend wederom veel alcohol gedronken, cocaïne gesnoven en overmatig gegokt. De laatste maanden 18000 van mijn spaargeld vergokt, de maat is nu vol.

Na een aantal suïcidale neigingen ervoor gekozen om eindelijk hulp te zoeken en open kaart te spelen bij mijn familie. Wat een opluchting, de beste keuze die ik ooit heb gemaakt denk ik.

Ik wil iedereen succes wensen met het minderen, stoppen of het blijven stoppen!

Groeten,

Jason

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom, Jason. Goed dat je besloten hebt om nu echt actie te ondernemen.

Ik heb de indruk dat het goed zou zijn een behandelprogramma te zoeken dat ook aandacht besteedt aan het vinden van achterliggende oorzaken. Of heb je die zelf al in beeld?

Het kan ook zinnig zijn te zoeken naar nieuwe uitdagingen die slecht samengaan met alcohol en verdovende middelen. Iets als autoracen of parachutespringen. Je moet denk ik een nieuwe inhoud voor je vrije tijd zoeken en daar je volle aandacht op richten, zodat er een knop om gaat en je de oude gewoonten makkelijker achter je kan laten zonder dat je het gevoel krijgt dat je daar nou zo veel aan mist.

Succes in elk geval!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Jason , je klinkt serieus . Moedig van je om je hier aan te melden . Ik ben hier nog niet zo lang maar het helpt me enorm . Bij ditjes en datjes heb je een dagdraad , soort van virtuele huiskamer.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bob,

De oorzaak ligt bij ADD. Probeer de rust in mijn hoofd te creëren. Terwijl het op de lange termijn veel meer onrust creëert.

ik ben niet bang om het te missen, vindt het geen eens leuk. Het is meer een gewenning geworden, pure verslaving net zoals het roken.

Ga flink sporten en genieten van de zondag door familie en vrienden te bezoeken i.p.v. de hele dag brak in mijn bed te liggen.

Groetjes,

Jason

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net naar mijn eerste NA bijeenkomst geweest, nog nooit zoveel emoties in zo korte tijd gevoeld.

Maar ben blij dat ik er heen ben geweest, nog nooit zo veel hoop gehad dat het nu eindelijk goed gaat komen.

Klinkt misschien heel zweverig maar heb echt het gevoel dat ik een tweede leven in ga.

Fijne avond allemaal! En succes met clean blijven..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...