Lars Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Beetje bijkomen ben erg moe. Vandaar een dagje thuis blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Goedemorgen allemaal, Alweer gewerkt vanochtend Erg slecht geslapen vannacht, komt niet zo heel vaak voor Volgens mij zit ik vlak voor het naar bed gaan, nog veel te lang achter de computer en foon Dat licht, brengt je vast uit balans Vanavond een uur voor het naar bed ga, maar eens alles uit zetten T.V. ook ?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 1 uur geleden zei Yvonne: d A G p A C T Kohtje Bor Lars Herstel.. francoise Goedemorgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Smaragd heel veel sterkte met je gevecht op dit moment. Misschienis Zuid-Afrika idd een goede optie voor je . Jopie fijne vakantie waar je ook heen gaat. Ik heb weer eens iets gemist . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Goeiemiddag! Geniet ervan Jopie! Houd je ons wel op de hoogte? Het is nog droog hier dus ik ga maar es buiten wat aanrommelen. Smaragd: sterkte gewenst! en fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Spirit... herinner je je nog je eigen schoonmoeder? Zeg ik ook altijd tegen mijn moeder als ze zich voor de 1000e keer met mn vrouw en mij bemoeit. Snapte ze de eerste paar keer niet toen ik het zei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 7 minuten geleden zei Bor: En intussen mocht schoonmoeder wel op je baby passen "s nachts met nachtvoedingen en zo? Jim? Nope anders kreeg je dat later ook weer te horen. Gewoon liefdadigheid zonder verwachtingen dat bestond blijkbaar niet. Heb me voorgenomen dat anders aan te pakken wanneer ik ooit opa ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Ik ben geen oma en ik zou het niet eens aan durven om de kleine man hier alleen te hebben. Maar ik denk ook zoals bor. Laatst voor het eerst kleindochter een paar uurtjes gehad en dat ging goed zij vond het leuk ik vond het leuk. Ik heb niet het idee dat zij het zwaar vind 2 zo vlot achter elkaar. Maar dat is ook hun eigen keuze geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Je zou ook kunnen zeggen. Ik vind het heerlijk om een keer op te passen en ik wil jullie dan ook best even ontzien maar niet meer dan 1 nacht achter elkaar @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 (bewerkt) @spiritDe volgende keer? 24 november 2017 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 5 minuten geleden zei Bor: Omdat? Ze wippen en kinderen kunnen krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 * gaat er toch om dat je lichamelijk volwassen bent als je kinderen hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 1 minuut geleden zei Bor: Nee mens. Dit gaat over verantwoordelijkheid nemen voor je kinderen als je kinderen op deze wereld gezet hebt. Ja een hele belangrijke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Ik scrolde maar de zever bleef duren. @spirit, ik begrijp jou niet. Je zegt trots te zijn op je zoon en toch ben je afvallig als t om zijn keuzes gaat. Nu je hoeft zeker niet helemaal en met alles eens te zijn. Maar als ik jou lees schrijven over hun zogenaamde gebrek aan verantwoordelijkheid, je kritiek op zijn vrouw enzovoort, voel ik de liefde niet echt. In de situatie die zich heeft voorgedaan is niemand te verwijten buiten jezelf. Ik denk dat jouw band met je zoon, waarvan ik zeker ben dat je die koestert, veel meer gebaat is met duidelijk communiceren dan je frustratie met je de loop te laten gaan. Wat als je zoon hier ooit meeleest? Gezellig wordt anders bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Bovendien vind ik het nogal extreem dat anderen, die je zoon en zijn gezin niet kennen, hier op t forum hun zeg doen over zijn zogenaamd gebrek aan verantwoordelijkheidszin op basis van wat er zich heeft voorgedaan. Is dat niet hypocriet? Of waren jullie zo intens begaan met jullie kinderen tussen de zetel en de zuip? Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Ik ga denk ik maar slapen. Ik ging me niet druk maken in prentjes zoals jopie ze benoemd. Is dat ff tegengeslagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Ha @fleurtje aan het genieten van je weekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Ik lees wat jij neerschrijft @spirit niet meer of minder. En als t om oordelen gaat? Lees jezelf dan een keer kritisch terug. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Zojuist zei Lars: Ha @fleurtje aan het genieten van je weekend? Weekends zijn altijd beter dan weekdagen @Lars Werkweek liep niet zo prettig. Heup doet ook lastig. Wat een mens zeuren kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Ik zeur ook ik geef het toe. Hoe komt het van je heup dat is aardig jong voor heupklachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 (bewerkt) Geen idee. Ik heb niets speciaals gedaan. Oud en versleten op jonge leeftijd. Wanneer vertrek je weer naar parijs? 24 november 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 13 december en op 16 komen we terug en dan is mijn dochter jarig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Ben je al eens naar de dokter geweest misschien kun je een kunstheup krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Welterusten spirit. Met een kunstheup kun je wel gewoon eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Grapjas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden