Spring naar bijdragen

Vrijdag 24 november 2017


NickyLJ80

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Alweer gewerkt vanochtend
Erg slecht geslapen vannacht, komt niet zo heel vaak voor
Volgens mij zit ik vlak voor het naar bed gaan, nog veel te lang achter de computer en foon
Dat licht, brengt je vast uit balans
Vanavond een uur voor het naar bed ga, maar eens alles uit zetten
T.V. ook ?! :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smaragd heel veel sterkte met je gevecht op dit moment. Misschienis Zuid-Afrika idd een goede optie voor je . 

Jopie fijne vakantie waar je ook heen gaat. Ik heb weer eens iets gemist .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Bor:

En intussen mocht schoonmoeder wel op je baby passen "s nachts met nachtvoedingen en zo? Jim?

Nope

anders kreeg je dat later ook weer te horen. 

Gewoon liefdadigheid zonder verwachtingen dat bestond blijkbaar niet. Heb me voorgenomen dat anders aan te pakken wanneer ik ooit opa ben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben geen oma en ik zou het niet eens aan durven om de kleine man hier alleen te hebben. Maar ik denk ook zoals bor. Laatst voor het eerst kleindochter een paar uurtjes gehad en dat ging goed zij vond het leuk ik vond het leuk. Ik heb niet het idee dat zij het zwaar vind 2 zo vlot achter elkaar. Maar dat is ook hun eigen keuze geweest. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik scrolde maar de zever bleef duren.

@spirit, ik begrijp jou niet. Je zegt trots te zijn op je zoon en toch ben je afvallig als t om zijn keuzes gaat. Nu je hoeft zeker niet helemaal en met alles eens te zijn. Maar als ik jou lees schrijven over hun zogenaamde gebrek aan verantwoordelijkheid,  je kritiek op zijn vrouw enzovoort, voel ik de liefde niet echt. 

In de situatie die zich heeft voorgedaan is niemand te verwijten buiten jezelf. 

Ik denk dat jouw band met je zoon, waarvan ik zeker ben dat je die koestert, veel meer gebaat is met duidelijk communiceren dan je frustratie met je de loop te laten gaan.

Wat als je zoon hier ooit meeleest? Gezellig wordt anders

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bovendien vind ik het nogal extreem dat anderen, die je zoon en zijn gezin niet kennen, hier op t forum hun zeg doen over zijn zogenaamd gebrek aan verantwoordelijkheidszin op basis van wat er zich heeft voorgedaan.

Is dat niet hypocriet? 

Of waren jullie zo intens begaan met jullie kinderen tussen de zetel en de zuip?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...