Sarah Geplaatst 3 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Wauw Liz dat is wel een beetje teveel van het goede niet normaal zoveel pijnstillers ik zou 3 keer per dag paracetamol nemen en 1 tramadol Diclofonac kan je veel bijwerkingen van krijgen ,en last van je maag , dus laat hem proberen niet zoveel daarvan te nemen . Probeer op hem in te praten want zoveel pijnstillers is echt niet goed , de dokters geven maar , als je patient maar stil is , Lieve Liz ik hoop dat het hem lukt niet teveel ervan te nemen Sterkte beiden , Liefs Wilma x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 4 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2018 kun je nagaan wat ze in je stoppen als je echt in het ziekenhuis terecht komt. Ze stoppen je helemaal vol met rotzooi en dan vraag je je af waarom het zo lang duurt voordat je opknapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 5 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2018 Sterkte met je man! Kannietmeer en GUUS reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sarah Geplaatst 5 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2018 Inderdaad Liz , Maar zoveel pijnstillers niet normaal .Maar ik hoop zo dat je vriend minder gaat slikken , Arme man , ook jij bent een geweldige vrouw Liz je gaat echt goed vooruit zo ik verneem . echt toppie. Ga zo door ,ik zelf nog steeds nu op een halve Loremazepam. dus dat gaat ook beter , ja ik heb wel een beetje onwennings verschijnsels maar niet zo erg meer ,kan er wel goed mee omgaan. gewoon doorzetten ik dan. en nu al 5 dagen geen mepropolol genomen , voor mijn snelle hartslag gaat ook beter , is nu soms 95 , dat had ik vroeger ook vaak ,en dan zit ik weer op 90 en dan weer 80. dus ik ben tevreden daarmee Lieve Liz , Veel sterkte met je herstel en ook je vriend , En en hele fijne dag , Liefs Wilma x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 5 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2018 Wauw Wilma! Wat ben jij goed bezig met je afbouw!! Echt petje af hoor. Geweldig! Helaas voelde ik me gisteren en vandaag wat minder. Heel gestresst en onrustig. Nare spiertrekkingen in mijn lichaam. Ik vertel later wel hoe deze dag echt was. Ik wil ff wat klusjes doen om me af te leiden. x Liefs, Liz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sarah Geplaatst 5 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2018 Hoi ja dat herken ik heel goed ,nog soms last van krampen in mijn nek Spieren ,Mijn Man masseer mijn nek dan ,wat wel een opluchting geeft , voelt echt *. Maar het is al minder dan voorheen gelukkig. Vandaag weer geen mepropolol ingenomen hartslag was 90 dus voor mijn doen goed , ik hoop zo dat het zo blijft . en geen pil daarvoor. joepieeeee hahhahahah ach Weet je Liz een beetje humor moet je houden zo belangrijk in het leven , al gaat het vaak niet goed met je , doorgaan ,met je leven al lukt het niet altijd , maar elke dag is er een Liz , ook voor je vriend komt er weer een dag dat hij zonder pijnstiller zit , en kunnen jullie er samen om lachen , wat jullie overwonnen hebben. en dat nare gevoel ja ken dat zo goed , Lieve Liz sterkte vanavond , Liefs Wilma , en kop op he ,,,,x hihihihi moet kunnen een lache bekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 5 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2018 6 uur geleden zei Kannietmeer: Wauw Wilma! Wat ben jij goed bezig met je afbouw!! Echt petje af hoor. Geweldig! Helaas voelde ik me gisteren en vandaag wat minder. Heel gestresst en onrustig. Nare spiertrekkingen in mijn lichaam. Ik vertel later wel hoe deze dag echt was. Ik wil ff wat klusjes doen om me af te leiden. x Liefs, Liz Zal het aan de dag liggen, Liz? Bij mij vergaat het al niet anders en ook Jeshen heeft een slechte dag. Nou ja, morgen nieuwe kansen. @Sarah, ik reageer niet zo heel vaak op je, maar ik wil wel even meegeven dat ik je een geweldig sterke en positieve vrouw vind! Jouw gevoel voor humor is zo'n belangrijk wapen, fijn dat je het op jouw manier met ons deelt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 5 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2018 Ik kan gewoon nog totaal niet tegen echte stress. Ook ben ik gevoelig voor mijn vriend zijn stemming en die was gisteren gestrest. Helaas vang ik dat gelijk op en ik wil altijd zo graag helpen, maar meestal wil hij er zelf mee dealen en sluit hij zich juist een beetje af. En het is natuurlijk ook wachten op een wave. Ik ben gewoon weer stik moe. Zelf mijn gezicht is bleek en pips. Werd heel onrustig wakker met veel zweten en trillingen van binnen. Bleh, zo vervelend. Maar ik moet zeggen dat wanneer ik opsta het gewoon weg gaat, dus ik wil er zeker niet over klagen. Als ik dan ons ontbijtje maak voel ik me meestal behoorlijk prima. Nu wil ik me graag nog blij voelen, dat mis ik echt. Vroeger kon ik zo blij zijn bij het opstaan, enthousiast om de nieuwe dag te beginnen. Dat wil ik echt graag terug. Ik heb wel wat werk kunnen verrichten. Het nieuwe huis van mijn vriend is aardig toegetakeld door de vorige bewoner. Overal, maar dan ook echt overal zit latex geknoeid op raamkozijnen, lichtknopjes, vloertegels, voegen, kranen ... je kan het zo gek niet bedenken. Het is zo irritant werk om dat er weer af te krijgen dat je dat met mijn energie alleen in stukjes kan doen. Vandaag een raam tussen de hal en keuken in schoongemaakt. Voor en achter zat nog verftape op het raam, met harde verf erop van de kozijnen en het raam afgekrabd en gelapt. Het huis is nog een project waar je steeds weer nieuwe dingen tegenkomt. Ergens wel fijn dat er zoveel dingen zijn, want als ik wel even wat wil doen is er altijd iets dat ik kan verzinnen dat ook nuttig is. 10 minuten geleden zei Cyclad58: @Sarah, ik reageer niet zo heel vaak op je, maar ik wil wel even meegeven dat ik je een geweldig sterke en positieve vrouw vind! Jouw gevoel voor humor is zo'n belangrijk wapen, fijn dat je het op jouw manier met ons deelt En helemaal met jou eens Ad. Wilma is een lieverd met een positieve sterke instelling :-). @Sarah Hoe ging het vandaag Wilma? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sarah Geplaatst 6 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Goede morgen Liz Weet je afleiding is ook goed voor je ,dat je wat werk in het huis van je vriend ,helaas is hij niet altijd even gezellig je moet maar denken dat hij nog veel pijn heb ,en zelf mischien het rot vind dat hij geen goede bui heeft jammer ,en als je bezig bent Liz denk je niet aan nare dingen , dat ervaar ik wel als het goed gaat met mij. alleen heb ik steeds zo last van mijn nek spieren zitten strak Mijn man masseer het dan en in de avond op bed ook Heel lief van hem ,dan gaat het weer even goed . de volgende dag zit het verdikkeme weer vast , grggrgrggr , daar word ik naar van en duizelig , sniffff Maar ik denk dan , als ik maar van die rot pillen afkom ,vandaag weer geen mepropolol ingenomen mijn hartslag was redelijk 90 , dus geen 119 of 120 , dus dat gaat beter ,ik had ook andere hogebloedruk pillen gekregen ,Enalapril ,daarvoor losertan toen zijn ook de ellende begonnen, niet leuk kan ik je zeggen, nu in de ochtend lig ik wat langer in bed , hihihiiihihi ik slaap soms niet goed ondanks de slaaptablet Loremetazepam. 2 miligram nu eerst 4 , ben zelf minder gaan slikken , maar moet er nog even doorheen,en Weet je Liz ik heb dat altijd gehad , veel Humor en lachen werkelijk waar , mijn man en ik zijn soms zo gek als een deur ,Hij is een Amsterdammer , en hij zit vol Humor , zelfs onze H Arts zegt wel eens ik zou willen dat al mijn patienten zo zijn als jullie 2 , lief He ,Vandaag lekker niet veel doen , Maandag belt de maag en darm dokter mij op voor de uitslag van de echo van mijn maag , daar heb ik nog wel last van , gelukkig gen verstoppingen meer , door die Mepropolol . daar begon de ellende Mee,,Lieve liz , kop op he je red het echt wel je doet al zoveel goede dingen Voor je zelf , dat lukt je alleen als je het echt wil en dat wil jij, Sterkte vandaag , ook met je vriend dikke knuffel van mij , Liefs Wilma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sarah Geplaatst 17 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2018 Goede Morgen Liz , Afgelopen Week een rot week gehad ,teveel last van mijn maag niet normaal, was hondsberoerd ,Ja hoor weer naar de dokter pfffffffffff word er niet goed van dan weer slik maar omeprazol dan weer kan ook een anderen tablet geven die mischien beter helpt . ik zei nee dank u ik wil dat er nu eens goed naar mijn maag gekeken word ,dat slikken van al die treop komt mijn keel uit en word nog beroerder , oke maandag een algehele bloed laten prikken deze week hoor ik of er een ontsteking in mijn ( Maag ) of lichaam zit .kreeg daardoor ook weer een wat te snelle hartslag ,daar wil ik ook dat er naar gekeken word ,waar het vandaan komt ,zo gemakkelijk slik maar een mepropolol ik neem en kwart van een tablet en dan zakt de snelle hartslag weer , Maar dat is voor volgende week , ik kan pas 22 januari naar de maag lever darm arts, komen . en zo modderen wij maar door , lieve Liz . Mijn man is echt een schat helpt mij steeds met mijn nek en schouder masseren zonder klagen, En met jouw Vriend alles goed ,?? En met jou Liz , hoe is het nu met jou , ik ben even niet hier geweest was gewoon niet lekker , Sorry daarvoor , ,ik hoop zo dat het beter met jou gaat en dat jij de wereld weer een beetje aankan ,, Lieve Liz , kop op he ,, lukt je echt wel , alleen ja zit je nu ook met je vriend , ergens wel goed voor je om even de gedachten van jouw probleeem opzij te zetten , Liefs Wilmax Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 17 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2018 Lieve Wilma, Wat naar voor je zeg! En daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor als je je rot voelt en niet wilt schrijven of nooit meer terugkomt is allemaal geen probleem. En ik vind dat je je goed geweerd hebt bij de dokter. Als maar die pillen erin en dan daar weer klachten door. Nee hoor, bedankt dokter! Slik zelf die rommel maar eens dagelijks, kijken we daarna hoe doktermans zich voelt.... zotternij... dat is het! Ik hoop voor je dat ze iets vinden aan je maag waar je wat aan doen kan zodat je je weer beter gaat voelen. Dat gun ik je echt. Ik ben best wel OK. Mijn energie is nog niet zo goed, maar dat vind ik op het moment nog niet zo erg. Ik doe gewoon rustig aan. Paar klusjes per dag en verder zit ik wat op mijn laptop, speel een spelletje, praat met iemand aan de telefoon, of lekker met mijn vriend even wandelen of boodschap doen. Ik vind dat na een jaar ziek zijn bij mijn ouders allemaal al heerlijk. Zelfs dat ik de wc en badkamer kan schoonmaken, een schoon bed kan opmaken, kan stofzuigen. Simpele dingen, maar ik ben zo blij dat ik het doen kan. Vrijdag komt mijn dochter lekker bij me langs. Ik hoop dat we een fijne tijd zullen hebben samen. Ze blijft jammer genoeg niet slapen. Mijn vriend is dan weg voor twee dagen en 1 nacht dus dat was mooi uitgekomen. Het stormt lekker hoor vandaag... ik blijf mooi binnen. En ik was te vroeg wakker, dus misschien doe ik nog wel een tukkie vanmiddag. Dag lieverd. Dikke knuffel en groetjes aan die lieve man van je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sarah Geplaatst 17 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2018 Lieve Liz wat lief die roos en geweldig dat je toch lekker kan schoonmaken ,je dingen in huis doen ,wandelen met je lief . en ja ik was het zat slik dit of dat maar gewoon kijken onderzoeken wat de oorzaak is ,ik zei komt dat omdat ik ouder bent ,en dan dokters denken ach zij heeft al een leeftijd dan hoef je niet meer zo te dokteren ahhahhaha , Nee zei de dokter dat is niet waar , jajajjajaja zei ik hihihihihiiihi.Maar goed deze week uitslag van algehele bloedonderzoek benieuwd zo mijn man ook die was het ook zat , al die troep neem ik gewoon niet . en je dochter komt gezellig . en met je vriend gaat het ook weer beter super ., daarnet moest ik wel een kwart mepropolol slikken mijn hartslag was weer 112 dus dat doe ik wel Geen hele pil . als die kwart helpt ben ik al blij . verder lekker op de bank languit Mij Man ook kijken samen Tv een leuk programma of zetten een film op ook gezellig , koekje erbij hihihihhi , ja wel ook aan je zelf denken , is inderdaad slecht weer storm Wij hebben een terras wonen begane grond in het centrum van Den-Haag dan zie je de harde wind tegen het plastick slaan. en waait behoorlijk hard , leuk gezicht en gehoor , Lieve Liz . jij ook een fijne middag , geniet ervan En gr aan je vriend . Liefs Wilma en mijn Man x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden