Reacher Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 4 minuten geleden zei NickyLJ80: Slaap lekker jopie. Ik ga hetzelfde doen. Bed in en lezen. Een boek in plaats van internet. Is beter. Fijne avond nog iedereen Nou lekker zijn jullie! Heb ik net mijn backgammon nagels geslepen... Fijn dat je trip naar Parijs door gaat @Lars, beetje (veel) eng, maar die trein trip heb je vast in de pocket. Sterkte met die geur in huis Herstel. Ik ga ook iets anders doen. Ik heb ook best een leven naast internet. Heus wel. smart en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 (bewerkt) Ik meld me droog af. Ik ga ook met een boek mijn mandje in. Mn portie klassieke muziek weer volop gehad vandaag. Ook leuk. Droog qua alcohol , niet qua gesnuif, geproest, genies, knalrooie dikke ogen.. Tja, lekker hoor, ik weet in elk geval weer dat hyacinten en ik niet samen gaan. Maar ben trots op mn droge dag. Die vandaag ook met veel meer rust ging. En dat laatste is vooral fijn. Trusten allemaal. 19 november 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Da's vroeg in bed! Hier nog met thee en haakwerk voor de tv. Boek naast bed.... Fijne avond nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Ik ga slapen. Slaap lekker. Parijs...ook zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Ik wor al helemaal blij van Bianca...... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Ik meld me droog af, welterusten. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden