Gast Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 (bewerkt) . 18 november 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 Heerlijk vooruitzicht spirit. Ik zou ook nog wel een keer zo'n klein wurmpje willen hebben, heerlijke tijd vond ik dat. Lekker van genieten dit weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 Komt vanzelf dat lopen @spirit Leuk dat je op mag passen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 Keken we naar dezelfde the voice? Ze kiezen er niet altijd mijn favorieten uit. Superleuk spirit! En heel wat dat ze dit ook aan je overlaten. Wil toch zeggen dat ze heel wat vertrouwen in je hebben. Goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 Ik ga maar es knorren. Niets interessants meer op tv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 En ook hier naar bed. Dienst met 2 rijblokken van 3.5 uur aaneen en 1 minimale pauze ertussenin. Daar word ik te oud voor: kom zowat niet meer achter mijn stuur weg dan, zo stijf. Gelukkig zijn ze maar zelden zo. Weekend! Ook voor mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 Hier ook slapen droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 november 2017 Rapport Share Geplaatst 18 november 2017 Niemand meer voor een nachtoverdenking? Of een nachtzoen? Niemand? Dan houdt het op. Rest mij nog een woord: Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden