Spring naar bijdragen

Zondag 12 november 2017


Lars

Aanbevolen berichten

Yesss , klopt ook. Dus nu alle aandacht aan het koken en zo direct podium witteman aanzetten, dat vind ik een fijn programma. Afleiden afleiden afleiden en weten dat drank niks oplost, behalve mn brein. Thanks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat lukken maar zat er ff doorheen. Nu alle aandacht aan het koken , het opeten, podium witteman en straks thee. 

Dank jullie wel schatten. 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi, dank jim.  Zo direct is t eten klaar. Sta ik in mijn keukenhoek notabene met mn ouwe tabletje hier te posten. Oeps. Maar t helpt. 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei bumperjim:

Met een grote 2 liter theepot ben je zo van je cravings af! :D

En je leert ervan plassen als een reiger!

(of is plassen ook schuttingtaal? :blush:)

Doe ik vanavond mijn extra lekkere thee, met misschien een koekje, dank lieve mensen, het laatste wat ik wil is een " voorschot op verdriet", dus top dit forum. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen,

Holladieee! Dag 3 droog bijna voorbij, valt gelukkig niet tegen. We bizar na jaren lang 10 glazen wijn per avond en nu nada! Misschien komt het (deels) door de Librium, maar ik voel me eigenlijk best goed. Weinig lichamelijke afkick verschijnselen, behalve 's nachts onrustig en weinig kunnen slapen en einde middag en begin avond af en toe korte 'zucht' momenten.

Ik heb ontwenningsmethode via de huisarts met Brijder-programma: 1e week Librium waarbij al vanaf morgen t/m dag 7 afbouwen, daarna een aantal weken Refusal 250mg per dag. Het gaat zo goed dat ik eigenlijk niet na dag 7 aan de Refusal wil beginnen, vooral omdat ik lees dat veel mensen maag en darmklachten ervan krijgen en ik een prikkelbare darm heb. UIteraard zal ik dit eerst met de huisarts bespreken. Wat zijn jullie ervaringen/adviezen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enige dat ik van Refusal heb is een beetje een vieze metaalsmaak in mijn mond als ik het genomen heb. Toen ik dronk had ik veel meer darmklachten hoor (oh wat ben ik grappig). Rest wat je krijgt zal er inderdaad wel voor zorgen dat de afkickverschijnselen beperkt zijn.. gelukkig voor jou. Goed van je hoor 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ook. Maar ik eet vaak italiaans of griekse dingen. En nu hollands. Pff. De wolk is bijna voorbij. Hondje en ik doen een vroege ronde, en ja Jim , veel thee strakjes.. Inderdaad winkels dicht, en dat wil ik helemaal niet. Adem in adem uit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yezz, das wel duidelijk. Zo. Eten was prima, alles opgeruimd en nu ff pianissimo. Hondje even verwend, zelfs zelf weer es een toetje genomen. Komt goed, en godezijdank niet die elobike gepakt. Toch een beetje blij. En vooral blij met dit forum. Gatsie wat kan het op het randje zijn nog steeds, elke dag weer, zeker bij tegenslag zullen we maar zeggen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo Herstel.. toch blijft het inderdaad soms raar zo plotseling als het kan op komen zetten. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik soms al 's ochtends weet dat het een moeilijke gaat worden (dan neem ik refusal).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...