Spring naar bijdragen

Donderdag 9 november 2017


Lars

Aanbevolen berichten

Droge afmelding. Alleen een gierende trek, niet normaal, gewoon pijn in mijn buik van en hyper in mijn hoofd. Zo erg heb ik het nog niet gehad. Morgen ben ik weer blij als ik dit ook weer door kom, hoort er allemaal bij.

Jammer Lars, morgen er weer voor gaan he? Kom op!!!

Fleurtje ow wat heerlijk 27 graden:))))) Geniet er nog lekker van.

Slaap lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei fleurtje:

Kwam ff lezen voor ik slapen ga, lees ik dit antwoord.

Lars, laat je niet opjutten door de meester. Als jij er minder dan zes jaar over doet, ben je nog altijd een pak wijzer.

 

Erg wijs was ik vandaag weer eens niet. Ik weet zelf ook goed waarom ik dronk en heb het gelukkig echt heel erg binnen de perken kunnen houden. Ik meld het hier omdat ik op het dagpact sta en dus gefaald heb. Ik wil en ben daar eerlijk over. Geen vage verhalen over een huisarts die wel of niet wil dat ik stop. Geen verhalen van ik drink nog wel eens een keer.... Wees dan gewoon duidelijk en eerlijk. Ik baal en ben zeker niet trots. Ik weet wel nu meer de aanloop er naar toe en daar kan ik wat mee. Het stapelt zich op bij mij. Kwestie van eerder aan de bel trekken. En toch ik laat me niet meer zo gaan als vroeger kan na een paar stoppen. Het is niet wat ik wil ik wil de 0. Ik kan dat ook en daar moet ik ook voor blijven gaan. Niet gaan denken zie je wel ik kan het bij 2 houden. Want die 2 worden 3 en 4 enzovoort. Maar ik ga er nu niet heel zwaar aan tillen. Morgen weer op dagpact en inderdaad dan ga ik er weer voor. Fleurtje geniet nog van je laatste dagen daar 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...