Spring naar bijdragen

Dinsdag 7 november 2017


Lars

Aanbevolen berichten

35 minuten geleden zei jopie:

He lars

Mooi dat je niet daar komt waar t wellicht net te veel voor je Is. 

Verdrietig dat t zo Is.  Dat ook. En net zozeer. 

Knap dat je het niet wegzuipt en wil ziet en erkent. 

Kortom: je lijkt misschien minder te kunnen maar volgens mij ben je een veel (waarde?)voller mens geworden deze 2 jaar. Voor je dochters, kleinkinderen, en ook hier. En.....jezelf.

Knuffel. Omdat t niet alleen leuk Is.  

Dank je Jopie moest wel even slikken. Maar je hebt gelijk. Beter nu dat ze meteen eerlijk zijn dan na een tijd. Ben ondanks mijn verdriet ook wel tevreden. Met mijn super plek hier met het geduld van de begeleiding hier. En het niet drinken dat is waardevol en zeker ook met dank aan jullie. Meld me meteen maar droog af. Scherp spul die fisserman ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Droge afmelding! Het was een fijne productieve dag. Men kan nuchter op mij bouwen en daarin kan ik ook mijn grenzen blijven aangeven en dat wordt gerespecteerd omdat ik steviger in mijn schoenen sta en overkom. Een win win situatie :)

Lars je bent een topper.

Spirit wat fijn!

Slaap lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei spirit:

 

Ik wist, dat dit een keer zou gaan gebeuren, vroeg of laat. Volgende maand ga ik vastlopen..

De oplossing Is simpel (kan simpel zijn).  1)Geen cent meer dan 30 euro per week uitgeven. 2)De debiteuren van de twee of drie grootste bedragen zo snel mogelijk bellen en om een betalingsregeling vragen.  De andere (kleinere) bedragen op volgorde van boetedatum zo snel mogelijk aflossen. 

Dan ben je er, als het niet al helemaal grote bedragen zijn (meer dan 1000 euro) in 2 a 3 maanden uit met jouw inkomsten en vaste lasten. Ruimte zat!

Succes. En doen! Bellen!!

En...tip: zorg dat je prothese-gedoe afgerond (en door de tandarts doorgezet ) Is voor 31 december. Anders gaat je eigen zorgbijdrage 2018 er ook aan. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...