Lars Geplaatst 31 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2017 Bor opgegeten door de weerwolf. Terug van psycholoog dat moet ik altijd laten bezinken ze gaat te snel voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2017 Lars, schrijf je ook over zo n sessie? Of tijdens de sessie? Ik heb zelf altijd een schriftje bij me, om aantekeningen te maken. En soms ook vantevoren, thuis schrijf ik dingen op waarvan ik denk dat ik ze niet moet vergeten. En als ze te snel gaat, ook aangeven he? Gaat om jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2017 Nee ik schrijf niet. Maar zij is vreselijk druk mijn hoofd tolt van haar. Meld me droog af wat is het rustig hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2017 Droog. Enorme rotdag. Komt wel weer goed ook. Zulke dagen zijn er ook. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 31 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2017 Late droge afmelding, het was een fijne dag. Sowhat en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden