fleurtje Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Miss stom maar toen mijn broer onverwacht stierf stond zijn app op stelten. Een van de dingen die ik toen dacht was dat ik hoopte dat als ik onverwacht kwam te sterven mijn app op orde was. Uiteindelijk maakt t niet veel uit...dood is dood. En toch kreeg ik van t idee alleen al de kriebels. Mij tussen een hoop flessen, terwijl niemand van.mijn probleem wist. Ik denk dat t daar begon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Maar goed. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Je klinkt zo eenzaan @Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Ik snap het Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Dikke, dikke kus Fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Ik was vergeten dat ik nu plaatjes kan plakken. Kijk Mai: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Het valt gewoon niet uit te leggen Ik wil dat graag, het gaat niet meer zo Ik ben eenzaam Lars idd Waar k eerder alleen was (Daar had ik minder moeite mee) Nu eenzaam en alleen, tsja Ik moet wennen aan situaties, daarom wilde ik ook geen relatie Op afstand eventueel Deze leek oke, IS oke Mah echt he! Zned es een theedoek pakken... En ik niet drinken! Veel gedaan ook (te kort) Ik ben geen thuis-miep (wat wel, weet ik dus ook niet) Mai in vogelvlucht... Ik hou van mensen Gedrag,moeite mee Is aan mij (en dat heeft dan weer niets met gebruik van "genotsmiddelen" te maken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Effe ventileren met niets te zeggen Mooi dat dat (nog steeds) kan Al heb je er uiteindelijk niets an Domme mai Wel mai soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Alsof ik alles niet weet Ik weet En dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Alleen zijn is niet erg. Eenzaamheid echter...Dat is n ander kopje thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Ja klopt @Reacher dat is ja ja wat? Vervelend is het goede woord niet. Ik begrijp je niet altijd Mai drink je nu of niet meer? Bedoel niet NU maar je drinkt nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Mai, ik zei 't al eerder, ik mag je best graagachtig. Maar ik kan geen touw aan wat je schrijft vastknopen. Weet jij hoe dat komt? Anderen kunnen gewoon met je 'in gesprek' gaan, zoals nu... ik heb geen idee wat je allemaal zegt. Ik schaam me er een beetje voor. Sorry dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Ik ook niet Kohtje dus niet iets om je te schamen toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Ik weet niet wat eenzaamheid is Lars, maar het is enorm pijnlijk dat weet ik dan weer wel. Volgens mij zelfs dodelijk voor mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Misschien moeten we ons samen schamen? Nee hoor Lars.. ik ben al lang blij dat ik niet helemaal de enige ben. Maar het spijt me wel voor Mai. Helemaal omdat ze me lieft... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Ik weet ook niet of ik het weet. Hiervoor was ik voor mijn gevoel erg eenzaam in de groep. Nu niet meer hier niet. Maar of het echt eenzaamheid was weet ik niet. Als kind was ik denk ik wel eenzaam. Altijd op mijn kamer nooit geen vriendjes altijd alleen ook op school in de pauze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Ik vind juist mooi aan dit forum dat je elkaar niet hoeft te begrijpen om elkaar te steunen. Soms zwijgend. Dat zwijgen zit er bij mij niet in Lars je mag niet mee op vakantie met fleurtje. Dagje Madurodam dan maar? Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Nee valt vies tegen van Fleurtje. Drink morgen alle cola maar van haar op. Madurodam ja leuk daar rijden ook treinen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Nu heb ik spijt van mijn vorige grapje dat je niet mee mag op vakantie Geen kind hoort eenzaam te zijn. Ben zo blij wanneer ik lees dat je nu een thuis hebt Lars Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Ben je mal! Ik heb het allemaal overleefd hoor. Maar ja het is nu wel bijzonder en ik voel dankbaarheid of zoals jowam misschien zou zeggen nederig dat ik dit nog mee mag maken Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Het leven kan heel mooi zijn. En soms kan iets eindelijk goed komen. Gelukkig Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Inderdaad en nu ga ik nog wat drinken in de huiskamer. Meld me meteen droog af. Welterusten en gewoon voor iedereen Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Nee, geen sorry (Lars en Koh) En ja, ik drink nu (op rantsoen, doe ik dagelijks) Da's op zich geen probleem Ik snap dat jullie er geen touw aan vast kunnen knopen Ik heb hier veel ervaringen Mijn anderhalf jaar stoppen ten tijden van "guitar-man" bijvoorbeeld Daarna in de "caravan" Ik deel nu minder Das omdat ik de focus wou verleggen Maar wat er is, is er En bij mij, is dat met,- of zonder drank het zelfde (wist ik daardoor al) Ik verveel me snel. En kan niet zo goed omgaan met (negatieve) emoties Geen smoes Ik ben een snoes En een bitch Want, ik weet teveel Dat kost me de klep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Dat is het uiteindelijk Ik ben te eerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden