Spring naar bijdragen

Dinsdag, 10 oktober 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Late aanmelding vandaag. Was een nachtje bij vrienden logeren. Gister wegens een inbraak ( niet mijn flat)  hier politie in huis. Raadde me aan ff elders te logeren. Daarom laat hier. Heerlijk rustig geslapen bij vrienden. Nu weer thuis. Is heerlijk rustig nu hier. En ja hoor.. Weer een flat te koop. 

Zo nu eerst op het dagpact zetten. Want ik neem ook die eerste niet vandaag. 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Best een toestand, maar anderzijds dankbaar met zulke lieve vrienden. En dit buurtje is inmiddels wel onder de aandacht van de pliesie, en dat is dan ook weer positief. 

Fijn dat het wat beter gaat Suikertje. Al aardig wat afgebouwd, lees ik. 

Morgen heb ik dan toch echt de eerste hypno sessie. Ben erg benieuwd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag bij longarts geweest. Hij vind dat ik asmatisch ben. Ik heb donderdag een ademtest voor de longen. Volgende week een allergietest. Zou van de vogels kunnen komen maar dat is afwachten. Heb voor nu in ieder geval een pufje gekregen voor als ik benauwd ben en het kan zijn dat er 1 bij komt na de onderzoeken. We wachten het rustig af meer kunnen we niet doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

matig draadje vandaag , dacht even bij te lezen en misschien in te haken maar dat gaat niet op .... ach ja , het kan niet altijd er van af spetteren maar heb wel een nieuwtje te melden en dat is dat ik met de UC stop en de gesprekken ga afbouwen zo richting eind van het jaar ...yeahh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wikipedia zegt:

UC kan verwijzen naar:

 

 

       Geen idee waar je mee stopt, MarQ, maar je klinkt er blij om. En dat mag dan wel een hoogtepunt in een matig draadje genoemd worden, toch?:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Urine controle

Een vroege afmelding van mij na een heerlijke dag. Eindelijk de natuurmonumenten trail in kennemerduinen gelopen. Tijden uitgesteld want "die Is mooi en als ie mooi Is moet ik er ook aan toe zijn"....Mooie kwatsj.....gewóón nu lekker gelopen en genoten van de natuur en gewóón ergens een stukje afgesneden om niet te ver te hoeven. Sauna na, mét maaltijd en krant. Doe maar duur!

Een feestje, heel langzaam en rustig eten. 

Thee en naar bed. Mijn dag Was goed. 

 

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me af. Droge en korte avond. Beremoe. Politie nog langs geweest om dingen te onderzoeken. En te tjekken. Pff, maar wel een aardige agent nu. En goeie tips. Ik ga lekker naar mijn mandje. Beetje boekje en dan zzzzzzzz

fijne avond mensen, en Lars, sterkte, 

trust mensen, tot morgen. Tis beetje opperdepop hier. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook droog en zonder sigaretten proberen mijn leven weer op de rails te krijgen. Ik ga vrijdag naar een AA bijeenkomst en morgen naar het maatschappelijk werk om iets te doen aan dat lege gevoel. Misschien kunnen ze niet helpen maar er over zitten te treuren helpt nu ook niet. Dus heb nu niets en misschien straks iets of een handvat naar iets. 

Nu vol goede moed proberen te slapen

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei spirit:

Verleden week kwam ik mijn jongste tante tegen van moeders kant en ook een nichtje. Vriendschapsverzoek gestuurd op FB, maar kreeg van beiden een afwijzing.

Ze motten mij dus niet. Nou dan niet :blush:

Van afwijzingen krijg je geen melding, alleen bij acceptatie. Het kan ook zo zijn dat ze niet vaak op fb zitten en dus nog niet geaccepteerd hebben.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...