Spring naar bijdragen

Maandag, 2 oktober 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Dokter is net geweest en is tevreden. Bloed is beter zuurstofslangetje mag eruit. Beter irritant ding. Hij wil vandaag en morgen antibiotica geven via infuus. Of morgen na avondeten naar huis anders woensdagmorgen. Fysio komt straks nog wel omdat ik niet door hoest en dat moet ik wel gaan doen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, suikertje. Sterkte. Fijn dat je geholpen wordt.

lars, fijn dat de zuurstof eruit mag. Ja, is irritant he? Maar wel fijn dat het er is. Na een klaplong na complicaties bij een ct was ik er maar wat blij mee. Maar zondr is tuurlijk het fijnst. Sicces en sterkte nogmaals.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zitten mensen toch vaak vreemd in elkaar. Zal zelf wel geen uitzondering zijn, maar dáár ben ik redelijk aan gewend..
Suikertje, heel veel sterkte.. dat een fiets of hondje dan zo'n verschil maakt, hè?  Zoek dáár nou maar eens een logische verklaring voor..  :huh:
Oefening baart kunst. Ik hoop het van harte voor je, Suikertje.

Lars, goed te lezen dat er in elk geval vóóruitgang in zit. Heb je wel opvang voor je parkietjes?
Even voorzichtig vraagje ook... zouden die vogeltjes niet (mede)oorzaak van je longontsteking kunnen zijn? Je hoort dat
vaker bij vogels.. niet zozeer longontsteking maar wel irritatie van de luchtwegen. Ze 'stuiven' nogal..
Ik wil je je parkietplezier niet ontnemen, maar probeer dát in elk geval uit te zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoor net in het radionieuws dat ze 'lichte' handboeien willen vervangen door zwarte omdat boeven de agenten al van verre aan konden zien komen 
met die lichte handboeien... Klinkt nog wel logisch...
Wordt er achter aan verteld dat een bijkomend voordeel van die zwarte handboeien is dat ze LICHTER zijn..

hihi....

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 

Fijne dag, goede winter. Laat maar zijn. Wel een beetje vreemd en eigenlijk ook onprettig dat ik deze roulering nog tot 1 november vol moet maken. Betekent ook dat ik geen idee heb waar ik vrij ben in de maanden daarna. Plannen of afspraken maken kan dus gewoon even niet. Één van die voordelen normaliter van mijn werk: tot een jaar in t voren weet je vrijwel tot op de minuut wanneer en op welke dagen je werkt. Nu dus even niet. 

@Lars wat kohtje schrijft Is volgens mij erg waar. Meld in ieder geval even aan de longarts dat je die beestjes sinds kort hebt. 

bewerkt door Gast
Ernstige taalfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kohtje:

Vandaag dag 75.. met hangen en wurgen. Maar 't zal beter worden. Vandaag misschien al wel. Toch?

Ja hoor koh. En anders morgen. God wat gun ik het jou!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee jopie. Ik las dat je afscheid had genomen van 'je' camping. Hoe woon je dan de komende tijd? In je bus, neem ik aan, maar zo maar her en der dan? Heb
je dan nog toegang ergens tot sanitair?
Oeps, gaat me helemaal niks aan natuurlijk, maar je manier van leven in je bus vind ik nogal spannend op z'n zachtst gezegd. En dan vraag ik me dit soort praktische
dingetjes gewoon af...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nog 1 maandje rommelen met 40 uur contract.  Sowieso een rare maand met ook de operatie van schoonzoon, afsluiting camping, en nog wat andere dingen. In die zo'n niet erg: volhouden (en maar dóór) kan ik wel. Ik wil t alleen niet meer. 

Daarna weer de oude goede 32 uur met atv. Concreet Is dat weer 3 weken werken en 1 week vrij. 

Maar... en dat Is wel grappig.... door al het gedoe, door het afgelopen jaar en even rammelen aan "wat vast leek te staan" lijkt het erop dat ik van de weeromstuit zelfs nog minder wil werken: 24 uur. En dat zou dan concreet worden: 8 maanden werken, 4 maanden weg. Er Is meer, veel meer, belangrijk voor mij dan werk, en (vooral) een goede pensioenopbouw. Ik leef nu. Nog. Dan wellicht niet meer. Wie zal t zeggen. 

Pas in 2018. Fiscaal wijzer. We laten het bezinken. Zoals altijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sportschool en zwembad geïntegreerd koh. Goedkoper kan je het niet hebben. 

Inderdaad zoveel mogelijk her en der gratis. En in de vrije weken juist niet. Juist dan even luxe op een mooie camping. Nivon, natuurmonumenten, svr.....

En euh.... het gaat inderdaad juist om die praktische dingetjes.  Juist die maken het weer heel gewoon en saai (en voor mij dus goed). Je Was doen, je plas kwijt kunnen,  jezelf schoonhouden, het "waardevol" houden en niet armoedig..... Dat Is,  naast werken, een halve dagtaak. 

...en houdt mij op de rails. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spirit, gek mens ben je toch.. :D
Wat moet ik me nou toch voorstellen bij soortgenoten van jou? Wat heb je in hemelsnaam met die tuin uitgevreten dat ie zelfs na een opknapbeurt nog 'afgekeurd'
wordt? Is het misschien de schoonmaakazijn? Ik word daar ook wat zuur van, van die lucht alleen al..
Enneh.... een béétje respect voor de jeugd, hè? ;) 't Zijn de ouderen van de toekomst..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei spirit:

Gelukkig zijn de jongeren niet allemaal hetzelfde en zijn er nog, die echt respect hebben, voor de oudere generatie!

Oh, spirit, sorry... laat ik nou in dat hele verhaal van je dit zinnetje over het hoofd hebben gezien..:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier zeggen ze dat je van allergie geen koorts krijgt. Wel ben ik verkouden geworden en gaan hoesten sinds de vogels er zijn. Kan toeval zijn moet het in de gaten houden als ik weer thuis ben. Net bezoek gehad van personeel en medebewoner. Woon vlakbij het ziekenhuis dat scheelt weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je bezoek had Lars, kunnen soms lange dagen zijn in het ziekenhuis.

Succes aan de rookstoppers. Destijds met een stop met roken forum gestopt. Dat heeft ontzettend geholpen. Net zoals dit forum met stoppen met drinken. Maareh...wel ook hier blijven komen dan he? 

Spirit kan lekker aan haar huisje gaan wennen en Jopie sterkte met je maand laatste loodjes van 40 uur per week!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon hier schrijven Snorri, ieder heeft daar evenveel recht toe hier.

mijn eten gegeten, alles aan kant en met een dik half uur de auto in richting AA. Blij mee met deze groep. Door een volledige wegafsluiting kon ik zaterdag niet, en dat voelt als gemis. Nog twee weekenden afsluiting. Daarom doe ik een andere groep extra op woensdag erbij. 

Fijn Lars, dat je bezoek had. En nu hopen dat je morgen naar huis mag. En ik ben benieuwd hoe het met de parkietjes zit. Ook wel weer spannend en emotievol. 

Ik hoop dat de pijn op borst, in keel etc toch es wat minder wordt. Maakt me nerveus. Fijne avond allemaal.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Sheila:

 

Waardoor voel jij je niet welkom? Door de toon van jouw berichten?

Niet de toon van zijn berichten maar de toon van de berichten van het forum naar hem toe...
Het is mij ook opgevallen dat er een soort achterdocht heerst naar Snorri. Het waarom daarvan ontgaat me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij zal zich toch niet niet-welkom voelen door de toon van z'n eigen berichten, Sheila?
Hij zal zich niet-welkom voelen door de toon van de berichten van het forum aan hem gericht.
En dan denk ik dat hij denkt dat dat misschien komt doordat zijn manier van berichten niet in harmonie is met hoe wij vinden dat berichten moeten klinken...

..... of zoiets....

Wat mij betreft: Snorri, welkom. Tot het tegendeel bewezen is.. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...