fleurtje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Geplaatst 25 september 2017 1 minuut geleden zei Lars: Nee wil geen kleintjes Flauwe! De vogeltjes willen dat wel
Reacher Geplaatst 25 september 2017 Rapport Geplaatst 25 september 2017 4 minuten geleden zei fleurtje: Het zal.met de aankleding te maken hebben denk ik. Of je een kwade dronk hebt en vervelend gaat doen naar anderen of dat je respectvol blijft?
Reacher Geplaatst 25 september 2017 Rapport Geplaatst 25 september 2017 Misschien probeert die ene t stukje appel terug te krijgen van die blauwe. En zie jij dat aan voor kusjes Lars
fleurtje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Geplaatst 25 september 2017 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Reacher: Of je een kwade dronk hebt en vervelend gaat doen naar anderen of dat je respectvol blijft? Niet perse. Soms noemde men het gewoon drankjank, waarschijnlijk door de toon (te veel zelfbeklag) en mede de persoon waar t om ging, en paste t niet voor sommigen. Ik stoor(de) me er niet echt aan. Blij dat t forum op dat gebied meegroeit 25 september 2017 bewerkt door fleurtje
fleurtje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Geplaatst 25 september 2017 Soit, maakt ni uit. Wanneer krijgen we de babietjes? Ik wil ne rosse
fleurtje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Geplaatst 25 september 2017 9 minuten geleden zei Lars: Ik wil ook wel eens wat Gij hebt kindjes nu. Gij hebt niets meer te willen . It's over
Lars Geplaatst 25 september 2017 Rapport Geplaatst 25 september 2017 Een rose parkiet? Een zwarte parkiet?
Reacher Geplaatst 25 september 2017 Rapport Geplaatst 25 september 2017 Lars is natuurlijk met een loep aan het inspecteren of ze nu kussen of aan t vechten zijn om de appel. Of die blauwe heeft een appelstukje in de luchtpijp en die andere geeft snavel op snavel! Lars reageerde hierop 1
Lars Geplaatst 25 september 2017 Rapport Geplaatst 25 september 2017 Vrouwen... ik ga kijken of ze koffie voor me bewaard hebben. Sowhat wens je sterkte toe en ik hoop dat je gestopt bent.
Reacher Geplaatst 25 september 2017 Rapport Geplaatst 25 september 2017 1 minuut geleden zei Sheila: Een zwarte parkiet? Die krijg je alleen op de bbq.... Sheila! Ik ben niet boos maar wel teleurgesteld! Gelukkig eet ik alleen soja.
Reacher Geplaatst 25 september 2017 Rapport Geplaatst 25 september 2017 Maar rosse bestaan toch ook niet?
Mai Geplaatst 25 september 2017 Rapport Geplaatst 25 september 2017 Sowhat, dikke knuffel voor jou! Dappere krijger Deruit met die troep! (de terechte woede en verdriet)
fleurtje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Geplaatst 25 september 2017 Ik geef de mijne een kleurspoeling Reacher reageerde hierop 1
Mai Geplaatst 25 september 2017 Rapport Geplaatst 25 september 2017 Beun had geen gaatje voor binnenkort Morgen half 9 bij de garage zijn Ze moet eigenlijk al een tijd weg En kan niet teveel meer "in de bek hebben" Nog een paar maanden mag ze het volhouden, er moet echt een andere komen Tsja.. Ook dat zal uiteindelijk wel weer goed komen
Reacher Geplaatst 25 september 2017 Rapport Geplaatst 25 september 2017 Dan mag Fleurtje die! Gna! Ik neem die ene die als papa wat genen van een kraai in zijn stamboom heeft. Lars? Lars! Is hij er nu vandoor? Ik voel me toch een beetje te priet praterig na Sowhat. Ik ga mijn mond een tijdje houden. Ik hoop dat je je verdriet met behulp van dit forum en anderen een plekje kunt geven,Sowhat
fleurtje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Geplaatst 25 september 2017 Dus ik moet eigenlijk ne witte. Die steek ik dan in een wortel/bietensap badje Reacher reageerde hierop 1
Mai Geplaatst 25 september 2017 Rapport Geplaatst 25 september 2017 Verder hier, ik de drank eruit Lief de wiet eruit Samen
Reacher Geplaatst 25 september 2017 Rapport Geplaatst 25 september 2017 4 minuten geleden zei fleurtje: Ik geef de mijne een kleurspoeling
fleurtje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Geplaatst 25 september 2017 Nieuwe auto mai? Ene met trapperkes! Tja, iemand moet priet praterig zijn he. T werd lars teveel
fleurtje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Geplaatst 25 september 2017 2 minuten geleden zei Mai: Verder hier, ik de drank eruit Lief de wiet eruit Samen Goed bezig! Samen sterk walrus reageerde hierop 1
Mai Geplaatst 25 september 2017 Rapport Geplaatst 25 september 2017 Ja een Flintstones-kar Jihaaa!!! fleurtje reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 25 september 2017 Rapport Geplaatst 25 september 2017 Goede voornemens Mai! Met wortel wordt ie toch oranje Fleur? Vervelend Herstel. Ik zie meteen een mandje aan een touw voor me, en jij die t hondje op moet takelen als hij uit wil. Is er iemand die hondje uit kan laten voor je?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden