Yvonne Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Nee Sowhat, ben ik niet met je eens meis (( )) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Lars ik doe mijn uiterste best om weer te stoppen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Oke dat is mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Het is niet zwak van je, het gaat erom hoe je nu verder gaat. Blijkbaar is het verwerken van het verleden het grootste punt en je wilt naar een psych, dat is mooi. Vanuit daar kan je verder en dan kan je weer laten zien hoe sterk je bent. Je bent sterk! Kijk maar wat je allemaal door hebt moeten maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Weet niet wat je drinkt maar een fles na en lange tijd droog dat voel je. Misschien nu even gaan liggen water drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Lars niets zwaarder meegemaakt dan anderen mensen ,denk ik,alleen de verwerking is niet goed gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Nee, die hebben we verzopen meestal. Verwerken nee, verdoven ja ( o ik spreek nu puur voor mezelf) . Das het venijnege van alcohol. Lief zijn voor jezelf, Sowhat en jank maar effe, stukken beter dan straks drankjank. Ik kan geen plaatjes plakken dus maar zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Sowhat veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 En ook misschien wel grappig,ex was ook op crematie,vond mijn vader het nodig hem en zijn gezin uit te nodigen voor het etentje van zijn verjaardag. zijn ex en vrouw waardoor we gescheiden zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Wat moet je dan zeggen als onze zoon daarbij staat? Die hier helemaal niet van op de hoogte is omdat ik nooit zijn band met zijn vader heb willen beschadigen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 O jee joh, dat meen je niet! Nou, daar kan je het toch wel even over hebben met jouw vader? Dat is een hele rare zet, misschien even in een opwelling gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 meer pijnlijk dan grappig lijkt me, ik hoop dat je je door oud zeer nu niet laat weerhouden voor een nieuwe Sowhat te kiezen meis. Een goeie ther. zou je daarbij kunnen helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Jane ik ga morgen bellen voor gesprekken met een peut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 En nu heb ik genoeg ruimte ingenomen op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Waarom neem zoveel ruimte als je wil en nodig bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Met Lars eens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Lees dat Sowhat verdriet heeft, dikke knuffel Sowhat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 (bewerkt) Neem AL de ruimte die nu nodig is. Ik doe ook pogingen liever voor mijzelf te worden , en misschien voor jou ook, en verdriet, veel verdriet , heul veul verdriet toe te laten. Alle goeds. 25 september 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 @Lars bang dat zijn parkietjes hem s nachts op t hoofd gaan poepen of hem aan gaan vallen.. malle prei! Hoe behandel jij die beestjes overdag? At je bang bent voor hun wraak s nachts? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophie60 Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 @Sowhat, natuurlijk moet je gewoon net zoveel blijven praten als je wilt, als het hier niet kan, waar dan?? Daar is dit forum toch voor?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Ik ben hier nog niet zo lang maar als je een hulpvraag hebt met betrekking tot drank dan is dit toch juíst de plek om te komen? Waar hebben we hier anders het forum voor? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Haha, wat Sophie zegt dus Sophie60 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 2 uur geleden zei Sowhat: Muffin,de afspraak is hier niet met drank op het forum. ik weet van geen afspraak Sowhat, je komt hier juist nu, en contact met lotgenoten is dan nu dus ook belangrijk. Waarschijnlijk refereer jij aan mensen die hier extreem kwetsend schreven na drank, maar dat is echt een ander verhaal. Ik ben blij dat je nu deelt. Hoop dat je hier door komt op een manier dat je leert uiten, alle troep eruit mag en jij weer verder kunt♥ Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 23 minuten geleden zei Reacher: Ik ben hier nog niet zo lang maar als je een hulpvraag hebt met betrekking tot drank dan is dit toch juíst de plek om te komen? Waar hebben we hier anders het forum voor? Niet altijd. In t verleden werd dat wel eens van tafel geveegd als drankjank. Wat spijtig was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Het zal.met de aankleding te maken hebben denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden