Asterix Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 22 minuten geleden zei jowan: Niet zo van he weggooien, Kohtje, eerst repareren. Hebben die citroentjes van jou wel stabilisatorstangen? Die hellen toch zo ontzettend over in een bocht? Nou en of, die hebben zelfs een eigen naam! https://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214686/P225/#1646201 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 (bewerkt) 19 minuten geleden zei jowan: Teveel speelgoed leidt tot ADHD, Lars...en een verhoogde kans op verslavingsgevoeligheid. (Wat dat dan ook zijn moge. M.i. ben je verslaafd of niet, net zoiets als met zwanger zijn.) Mijn hondje heeft altijd een beperkte keuze hoor. Teveel is nooit goed. Kwetsie van afwisselen. En hahaha, ze mag altijd mee naar de aa groep! Twee x per week dus. 25 september 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 18 minuten geleden zei Lars: Dan moeten ze maar naar de aa. Haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 37 minuten geleden zei Lars: ......... ik wil niet dat ze in de nacht op mij schijten of mij aan gaan vallen Nee, pas op Lars.. parkietjes staan er om bekend dat ze 's nachts hun baasje willen aanvallen. Daarom worden ze ook in kooien gehouden, vooral 's nachts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Zojuist zei Kohtje: Nee, pas op Lars.. parkietjes staan er om bekend dat ze 's nachts hun baasje willen aanvallen. Daarom worden ze ook in kooien gehouden, vooral 's nachts. Jij zit echt op jouw pret stoel volgens mij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Asterix, bedankt voor het antwoorden. 'k Heb werkelijk géén idee hoe dat allemaal heet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 M'n zusje heeft als kind van drie wekenlang in het ziekenhuis gelegen nadat ze in haar wang was gebeten/gepikt door een parkietje van kennissen. Papegaaienziekte.. was kantje boord.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Dat is balen ja. Daarom moet je de vogels ook eigenlijk laten testen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 12 minuten geleden zei Sheila: Dat is balen ja. Daarom moet je de vogels ook eigenlijk laten testen. Die leven al lang niet meer. Was rond 1960. (tja, pretstoel, hè... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Zucht @Kohtje (Ja... straf... #blauwblokje ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 44 minuten geleden zei Kohtje: Asterix, bedankt voor het antwoorden. 'k Heb werkelijk géén idee hoe dat allemaal heet. Pokkepok stangetjes, fameus bij de BX en Xm en meer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 * Let op!! Prietpraat! Ja, ik las 't, Asterix. Die (technische) fora zijn sowieso wel grappig om te lezen. D'r komen veel mensen met mijn kennisniveau. BX heb ik ook gehad. Fijne auto destijds. Ook 2cv4, meerdere 2cv6, AK400, enkele Acadiane's, CX, AX (3x), C 15 D, Jumpy, C 1, meerdere C3's, C3 Pluriël, meerder Berlingo's gehad. En een Mega Tjaffer... Nu nog Dyane (2) Berlingo multispace en Jumper (camper).. nogal Citroenig... Maar m'n allereerste autootje was een Fiat 127.. ook sweet memories... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Sjeezus wat een hoop auto's! Of je moet wel heel erg oud zijn, of het waren allemaal prullen die niet al te lang meegingen. Ik ben aan mijn vierde auto in 25 jaar bezig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Tjeemie wat zuunig... je geniet niet van 't leven... 't Lastige van autogek is dat er zoveel is. En je kunt niet alles houden. Dan maar vaak wisselen. En jowan, dit zijn alleen nog maar de citroenen.. d'r was ook ooit een Simca, nog een fiat, een mitsubishi, een landrover, een renault en een volkswagen.. 'k Wou da'k die Simca nog had.. een Simca 1301, voor 200 gulden gekocht, samen met m'n vader gerestaureerd maar vechten tegen de bierkaai wat roest betreft.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Wel autogek maar totaal niet technisch.. een lastige combinatie maar ik hou het wel aardig vol. Samen met m'n vrouw overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Ja, mooie bakjes waren dat, kon je mee rally-en. Maar ze roestten al in de folder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Ik wil drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Wat wil je drinken, Sowhat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 (bewerkt) Alcoholhoudend, zal wel. Maar waarom dan, Sowhat? 25 september 2017 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 13 minuten geleden zei jowan: Ja, mooie bakjes waren dat, kon je mee rally-en. Maar ze roestten al in de folder. Was niet zo'n kleintje, jowan.. grote bak. Beetje mercedesachtig... enorme kofferruimte achterin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Paniek,woede,en alles willen vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Denk niet dat ik het droog ga houden,kan het niet stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Jij weet net zo goed als ik dat drinken geen oplossing biedt. Kun je je woede en paniek niet ergens of bij iemand ventileren? Zo ken ik je niet, Sowhat.. Je weet ook dat alleen het zinnetje 'ik wil drinken' niet leidt naar zinnige reakties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Teveel om uit te leggen,pijn van 33 jaar komt eruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Als 't er uit moet komen moet het er uit komen, Sowhat. Met drinken maak je het proces alleen maar langduriger en moeilijker. Ik kan je niet helpen met het verwerken van je pijn, ik kan je alleen adviseren om niet te drinken. Na ruim vier jaar zonder drank kun je dit óók drankloos aan. Zeker weten. Heb je deskundige hulp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden