Spring naar bijdragen

Maandag, 25 september 2017

jowan

Aanbevolen berichten

19 minuten geleden zei jowan:

Teveel speelgoed leidt tot ADHD, Lars...en een verhoogde kans op verslavingsgevoeligheid. (Wat dat dan ook zijn moge. M.i. ben je verslaafd of niet, net zoiets als met zwanger zijn.)

Mijn hondje heeft altijd een beperkte keuze hoor. Teveel is nooit goed. Kwetsie van afwisselen. ;) En hahaha, ze mag altijd mee naar de aa groep! Twee x per week dus.

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kohtje:

Nee, pas op Lars.. parkietjes staan er om bekend dat ze 's nachts hun baasje willen aanvallen. Daarom worden ze ook in kooien gehouden, vooral 's nachts.

:lol: Jij zit echt op jouw pret stoel volgens mij... :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

* Let op!!  Prietpraat!

Ja, ik las 't, Asterix. Die (technische) fora zijn sowieso wel grappig om te lezen. D'r komen veel mensen met mijn kennisniveau.
BX heb ik ook gehad. Fijne auto destijds. Ook 2cv4, meerdere 2cv6, AK400, enkele Acadiane's, CX, AX (3x), C 15 D:heart:, Jumpy, C 1, meerdere C3's, C3 Pluriël, meerder Berlingo's:heart: gehad. En een Mega Tjaffer...
Nu nog Dyane (2) Berlingo multispace en Jumper (camper).. nogal Citroenig... Maar m'n allereerste autootje was een Fiat 127.. ook sweet memories...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjeemie wat zuunig... je geniet niet van 't leven... ;)
't Lastige van autogek is dat er zoveel is. En je kunt niet alles houden. Dan maar vaak wisselen.
En jowan, dit zijn alleen nog maar de citroenen.. d'r was ook ooit een Simca, nog een fiat, een mitsubishi, een landrover, een renault en een volkswagen..
'k Wou da'k die Simca nog had.. een Simca 1301, voor 200 gulden gekocht, samen met m'n vader gerestaureerd maar vechten tegen de bierkaai wat roest betreft..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als 't er uit moet komen moet het er uit komen, Sowhat. Met drinken maak je het proces alleen maar langduriger en moeilijker.
Ik kan je niet helpen met het verwerken van je pijn, ik kan je alleen adviseren om niet te drinken. Na ruim vier jaar zonder drank
kun je dit óók drankloos aan. Zeker weten.
Heb je deskundige hulp?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...