Spring naar bijdragen

Zaterdag 23 September 2017


toine

Aanbevolen berichten

@jopie Ja, iedereen vat opmerkingen anders op, een ieder door eigen omstandigheden en karakter. Het is aan iedereen zelf om eruit te halen wat je kan gebruiken en wat je niet kan gebruiken te laten liggen. Verder kijken waarom sommige berichten je raken en sommige niet. Leren, we blijven leren. 

@Herstel Balen dat jullie ziek zijn. Probeer van het  mooie weer te genieten met een kamillethee ofzo. Het is beter daar te zitten dan in jouw eigen huis met die buren, moet je maar denken.... Misschien daarom ook wel ziek, juist omdat je nu toch wat rust  hebt, ondanks de situatie met jouw moeder. Nog nieuws trouwens?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O jee Lars... dat klinkt als niet echt helemaal geslaagd. Degene met interesse wel, maar die anderen waren dus echt aan het aapjes kijken..... Jammer! Maar wel genoten van de mensen die wel interesse hadden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik even tussendoor? Zit heerlijk buiten, bijna te warm, pet op, de bijlage van de Volkskrant te lezen. Bijna geheel gewijd aan alcohol en alles wat daarmee samenhangt. Zeer interessant en ook nog aangenaam leesvoer, zeker voor de bezoekers van dit forum, lijkt mij. (je kunt niet voorzichtig genoeg zijn met invullen voor anderen) Dus............wie geïnteresseerd is geraakt, heeft nog gelegenheid om het te kopen, vandaar dat ik me heb weggerukt uit het zonnetje en de pc aangezet.

De SRV man was zeer vroeg, heb de (lichte) verleidingen weerstaan dus dat gaat goed komen dit weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik word ook nog steeds achtervolgd met een stigma in mijn flat. Een dame wist van mijn kliniekopname en heeft dat toen lekker lopen doorkwebbelen. Daarom vond iemand het ook weer nodig wat " bemoedigends" te zeggen in de trant van dat ik niet moet terugvallen hoor... Schattig gezegd, niet schattig bedoeld. Net als op dagen dat ik wat slechter loop en met moeite de treden bij de ingang loop en "men" het nodig vindt om dat als alcoholgerelateerd te zien. En opmerkingen te plaatsen. Gelukkig wordt het wel wat minder, maar wennen doet het nooit. Niemand is oordeelvrij maar soms mag het wel wat minder van mij. 

net effe wat persoonlijks op mijn eigen draadje gezet. Beetje mijmering, weerspiegeling.

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Me even weggerukt uit de tuin, waar ik met dit prachtige weer, een geschenk, zo voelt het, de bijlage van mijn proefabonnement van de Volkskrant zit te lezen. Speciaal om jullie te attenderen op het onderwerp, "alcohol" , dat van alle kanten belicht wordt. Interessant en vlot geschreven. Nu kun je hem nog kopen, vandaar mijn actie.

De SRV man was erg vroeg en heb ik voorbij laten gaan zonder in de verleiding voor wat dan ook. Dat gaat dus goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net een heel stuk gelezen in die bijlage . Er lag een exemplaar bij bar en receptie. Het hotel zit bomvol. De verschillende terrassen ook. En jeempie wat wordt er veel geschonken en genuttigd. 

Lekker terug naar mijn eigen tijdelijke stekkie. Ik ga een goede mok thee maken.

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

O,o,o, jullie kletsen wat af, ik zag mijn stukje niet en had het idee dat ik op de verkeerde knop had gedrukt, kon het ook niet meer terughalen, dus maar opnieuw geschreven. Kun je zien wat ik over heb voor de goede zaak. :P

En ook dat elke keer zo'n stukje weer anders uitpakt, net als (vroeger) vakantiekaarten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...