Antoinnette Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Mooie berichten Sheila en Lars. Hier poffertjes met banaan op het kant en klare menu Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Hier soep met ik denk stokbrood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Zalig weer ook inderdaad hé.. Hi Lars blij te horen dat je hebt genoten van je kleindochter en je kleinzoon en dat het weer wat beter gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Lekker toch heb vanmiddag al stuk taart gehad nu nog een soepje is wel genoeg. Zal kijken of het klaar is eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 smakelijk allebei, nog wat te vroeg hier en ben me aan het afvragen iets halen of toch maar maken wat er in de koelkast ligt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 ben het boek Hallo Muur nog eens aan het lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Ik reageer op een opmerking die ik kreeg nadat ik stelde dat het volstrekt onbelangrijk is waarom je steeds teruggrijpt naar de fles. Mijn volgorde van herstel is eerst nuchter worden (!) , daarna de vrijgevallen tijd en energie opnieuw indelen voor een nieuw leven. Ik probeerde steeds weer dingen op te lossen uit mijn vroegere leven terwijl ik nog zoop: Dat schoot niets op, niets loste ik op, ik maakte er steeds meer zooi bij. De puinhoop werd steeds groter. Totdat ik leerde en besefte dat dag voor dag mijn focus vestigen op droog blijven en dat ook realiseren, mij de mogelijkheid gaf door de vrijgevallen tijd, nuchter aan mijn leven te werken. Als je het omdraait kan ik dat niet anders zien als dweilen met de kraan open. Ik loop zo aan naar een NA meeting in woonplaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Mijn ovenschoteltje zit te garen. Mijn tasjes zijn gepakt. Ik had een fijne teatime met de vriendin, die ook alles heeft zien en horen gebeuren. Even kunnen ventileren, even kunnen relativeren, voor zover dat in deze situatie kan. zeelandweek komt als geroepen. Hondje heeft weer gegeten, die durfde ook niks , zelfs niet naar haar drinkbak te sluipen....en mijn maaltje is in de maak. Poehee, dit was weer erg , heel erg, maar ik hoop dat er definitieve dingen gaan gebeuren." Meneer" is volkomen knockout afgevoerd. Ja 16 man politie dus, maar wanneer vervolg. Ik hoop het niet voor de jonge vrouw ( die hu aan het feesten is) en ook niet voor medebewoners en mijzelf. Ik wil er zo mn mogelijk over nadenken en vooral me nu concentreren op mezelf, mijn hondje en hoe wij doorgaan. Daar is een kleine zeeland retraite heel goed voor. En die doen hondje en ik. Vanavond vroeg wandelen en bedwaarts want voor zo een reisje alweer twee nachten niet slapen werkt een pietsie naar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Ik wens je een hele fijne vakantie in Zeeland toe Herstel. Dot me denken aan mijn kinderjaren toen ik elk jaar daar met mijn ouders zomervakantie vierde. Zojuist kwam hier nog iemand langs om te vragen of ik wel iets had gegeten. Even een praatje gemaakt, doet me weer goed. Ik ga straks nog radio luisteren en niet te laat naar bed. Veel plezier bij de meeting jowan jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 jOwan, ik denk dat bedoeld wordt dat het vinden van de oorzaak van het teruggrijpen naar de fles je ertoe kan zetten dingen anders te bekijken en te doen. Waardoor je dan kan stoppen met drinken zonder er een gevecht van te maken maar in plaats daarvan een logisch gevolg. Maar je hebt gelijk dat de oorzaak, het 'waarom', niet de schuld is van drinken, slechts de aanleiding tot (herhaalde) niet helpende 'oplossingen' en dat je, om dat anders te doen, beter op de eerste plaats nuchter kan zijn. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Ik heb een flinke klont r. boter warm laten worden en daar spek in uit gebakken, samen met aard. puree, peultjes en jus zonder water op zitten peuzelen. mmmmmmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 (bewerkt) Gniffel... Slaap momenteel wel 9 uren per nacht Na de koffie lekkere warme douche genomen En sinds jaren weer koud afgedoucht, heerlijk! Na banaan, en appel mee voor onderweg, om de beurt met de ouwe knarren door het park gesjouwd (mooi!) Rond half 3 boterhammetje kaas en een soepje. Met de gedachte zo rond vieren een hardlooprondje te gaan doen Ware het niet dat ik daarna toch een dik uur op de bank heb liggen pitten, tijdens een zeer interessante documentaire Daarna (alweer) koffie met wat lekkers Kortom, lekker kneuterig zondagmiddagje Zo nog maar eens in de benen (denk ik) 17 september 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 @Kohtje: Het zal voor iedereenw el anders zijn. Ik praat alleen over mezelf, een ander verhaal heb ik niet. Forum: neem wat je nodig hebt en laat het overige aan een ander, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 (bewerkt) Idd, het waarom is volstrekt onbelangrijk 17 september 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Klinkt helemaal niet verkeerd Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 (bewerkt) Ik slaap ook super veel de laatste dagen en lui, heel erg lui. Ben vandaag maar 3x uit de bank geweest en heb voor de rest liggen lezen en eerlijk gezegd zou ik nu zelfs ook nog een dutje kunnen doen. Het is hier ook zo lekker stil. Maar eigenlijk mag dat niet hé van Facebook want daar moet je laten zien hoe leuk en fantastisch veel je gedaan hebt van het weekend, leuke feestjes, mooie mensen.. 17 september 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Droog, slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Droog naar bed. Deze week stappen zetten allereerst morgen kennis maken met huisarts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Is het 'het waarom' of 'de waarom'? Slaap lekker Mootje. Je stond in meervoud op het dagpact. Goed gedaan, Mootjes. Welterusten Lars. Mootje en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Droge avond. Even toch bj vriendin langs gegaan. Ben kapit van spanning en al die tijd niet of nauwelijks slapen. Hond en ik gaan hopelijk nu maffen en morgen een mooie werk hebben. Ik meld me weer vanuit zeeland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Tevreden en dankbaar en nuchter te kooi, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden