Kohtje Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 7 minuten geleden zei Sophie60: Goedemorgen, het gevoel van te hoog ademen en daardoor benauwd voelen ken ik ook maar al te goed. Inderdaad een buikademhaling toepassen en soms helpt neuriën ook. Neuriën werkt voor mij ook goed om 's morgens, als ik nog niet goed op gang kan komen en een beetje mopperig ben, mezelf wat energie, wat zonneschijn te geven. M'n vrouw zegt vaak: zit niet zo in jezelf te brommen. Ze herkent het dan nog niet als neuriën, maar na een paar minuten begint het dan wat los te komen, zowel de neurie als m'n humeurie... Sophie60 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 wat een zalig weer zeg.. net een paar uur buiten geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Als ik dit weer komende week in zeeland heb..... Lijkt me super. Hier bijna alles klaar voor morgen. Nog ff haakwerk uitzoeken. Intussen tv aan om de ontzettende herrie beneden minder te horen. Vannacht zijn ze kennelijk doorgedraaid , vervolgens zeer genante geluiden en nu gilt " meneer" de boel al de hele ochtend bij elkaar. D meubels ofzo vliegen kennelijk door de kamer. Echt vreselijk. De kook is kennelijk Niet lekker gevallen. Nooit verwacht in deze wijk. Straks maar een mooie wandeling extra maken. Me richten op positiefs, ik dacht dat het beter ging. Pfff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 1 uur geleden zei Sheila: Brommen.... dus toch een beetje een beertje.... Ja, als je 't zo ziet wel. Regelmatig 's morgens met alle pijntjes een brombeer. Die wil je niet tegenkomen en al helemaal niet knuffelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Dacht dat je gisteren al vertrokken was, Herstel. Maar je gaat nog. De weersvooruitzichten zijn niet helemaal verkeerd. Hoop dat je 't naar je zin gaat krijgen. Misschien een briefje onder de deur bij de benedenmeneer met "neurie even een stukje".. misschien helpt het daar ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Nou, dat laatste doen we maar niet want hij is zeer agressief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Oh, type grizzly. Nee, kun je beter met een boog omheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 gelukkig ben je bijna weg hé Herstel, vreselijk al je moet luisteren naar het geruzie van andere mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Gode zij dank. Vier politieauto's. En veel agenten. T wordt nu beneden stiller. Na ontzettend geschreeuw, geherrie etc. Dit is doodeng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Dit is geengeruzie meer hoor. Hij heeft eerder mijn hondje met mes bedreigd en mij en deur willen intrappen ook bij een slecht gevallen drugsgedoe. Er vloog vlgens mij vanalles door de kamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Pffft Herstel dat is niet mals zeg.. is daar wel eens politie aan te pas gekomen? Pas op ik ben absoluut geen voorstander van de 'klik' mentaliteit waar sommige mensen zo een voorstander voor zijn, maar in zulke gevallen.. Ze geven best goed weer inderdaad Herstel, geniet er maar van en het klein schatje ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 sorry had je bericht van daarvoor niet gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Man afgevoerd met ambu onder begeleiding van drie politiewagens en laatste erachter an. Rust keert na nacht en ochtend weer. Misschien dit keer, hoe rot ook, goed dat zoveel mensen getuige waren op de vrije zondag van dit alles. Ik ben blij dat ik morgen even een weekje afstand kan nemen. En ik hou het DROOG vandaag. Gortdroog! Die staat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Wat een drama zeg.. drinkt die man?? Of drugs? Als je zoiets ziet dan besef je het weer eens goed hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Heel erg drugsverslaafd, ik geloof cocaine. Hij is het vriendje van buurvrouw onder mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Och arme Herstel dat is niet fijn om bij zulke mensen in de buurt te wonen, ben blij voor je dat je zo lekker naar Zeeland kunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Ik ga zo effe eerder naar mn vriendin om d hoek. Ook goed voor hondje. Ff afleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Veel plezier Herstel, kan me voorstellen dat je nu wel wat afleiding kan gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Tussen alle sportwedstrijden op tv door mijn huis een beetje aan kant gemaakt. Straks maar even een wandelingetje maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 update: Net bij een soort highland games geweest en kende wel die deelname en ook mensen van de live muziek en werd al wel bier gedronken dus ben niet te lang blijven hangen en maar op de fiets gestapt richting huis.......(want had me ook op het dagpact gezet) rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 goed zo MarQ, klinkt veel beter ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 ja als je je dag droog wil houden zet je 's ochtends je naam erbij en kun je je 's avonds droog afmelden.. verder is inderdaad een ditjes en datjes plaats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 hoe was de manege?? genoten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Ook terug was leuk om de kinderen te zien. Kleindochter lijkt wel heel veel groter geworden nu. Ze hebben werk met haar wat een dondersteen en nee heeft ze niet van mij. Kleinzoon vind alles nog wel best als die maar op tijd bij zijn moeder kan drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Wat ga je koken Sheila? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden