Spring naar bijdragen

Zondag, 17 september 2017

jowan

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Sophie60:

Goedemorgen, het gevoel van te hoog ademen en daardoor benauwd voelen ken ik ook maar al te goed. Inderdaad een buikademhaling toepassen en soms helpt neuriën ook.

Neuriën werkt voor mij ook goed om 's morgens, als ik nog niet goed op gang kan komen en een beetje mopperig ben, mezelf wat energie, wat zonneschijn
te geven. M'n vrouw zegt vaak: zit niet zo in jezelf te brommen. Ze herkent het dan nog niet als neuriën, maar na een paar minuten begint het dan wat
los te komen, zowel de neurie als m'n humeurie... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik dit weer komende week in zeeland heb..... Lijkt me super. Hier bijna alles klaar voor morgen. Nog ff haakwerk uitzoeken. 

Intussen tv aan om de ontzettende herrie beneden minder te horen. Vannacht zijn ze kennelijk doorgedraaid , vervolgens zeer genante geluiden en nu gilt " meneer" de boel al de hele ochtend bij elkaar. D meubels ofzo vliegen kennelijk door de kamer. Echt vreselijk.  De kook is kennelijk Niet lekker gevallen. Nooit verwacht in deze wijk. 

Straks maar een mooie wandeling extra maken. Me richten op positiefs, ik dacht dat het beter ging. Pfff. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dacht dat je gisteren al vertrokken was, Herstel. Maar je gaat nog. De weersvooruitzichten zijn niet helemaal verkeerd. Hoop dat je 't naar je zin gaat krijgen.
Misschien een briefje onder de deur bij de benedenmeneer met "neurie even een stukje".. misschien helpt het daar ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is geengeruzie meer hoor. Hij heeft eerder mijn hondje met mes bedreigd en mij en deur willen intrappen ook bij een slecht gevallen drugsgedoe. Er vloog vlgens mij vanalles door de kamer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffft Herstel dat is niet mals zeg.. is daar wel eens politie aan te pas gekomen? Pas op ik ben absoluut geen voorstander van de 'klik' mentaliteit waar sommige mensen zo een voorstander voor zijn, maar in zulke gevallen.. Ze geven best goed weer inderdaad Herstel, geniet er maar van en het klein schatje ook  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Man afgevoerd met ambu onder begeleiding van drie politiewagens en laatste erachter an. Rust keert na nacht en ochtend weer. Misschien dit keer, hoe rot ook, goed dat zoveel mensen getuige waren op de vrije zondag van dit alles. Ik ben blij dat ik morgen even een weekje  afstand kan nemen. En ik hou het DROOG vandaag. Gortdroog! 

Die staat! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...