Spring naar bijdragen

Dinsdag, 5 september 2017


jowan

Aanbevolen berichten

'k Heb wel een idee, maar geen idee of ik goed zit.. gaat namelijk niet over een engelse afkorting.

M'n moeder zei altijd, als ze witheet was:
Gort, Gort, Gloeiende Gort, Gort met Karnemelk...
zelfs als ze écht witheet was.. ze vloekt(e) echt nooit. En zo braaf is ze nou ook weer niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ettettie-gedoe was niet om jou belachelijk te maken maar de blauwe blokjes...
Vind het raar om iemand aan te spreken met @ voor de naam.. zie ik steeds meer hier.
Hallo @Kohtje.. vertaald: hallo et kootje...
Vind het nergens op slaan, maar bij jouw naam heeft het wel iets leuks, vind ik. Et Ettie.. ettettie.....
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond

 

Vreemd dagje met een naar staartje

Vriendlief moest vanavond  om 6 uur beginnen lesgeven 

Dus, nadat we vroeg hadden gegeten zijn we samen op pad gegaan

(Ik rij wel eens vaker mee, mijn ouders wonen in de buurt en zo kan ik ze nog eens een bezoekje brengen)

Enfin, na nauwelijks vakantie te hebben gehad met frisse tegenzin op naar lesdag twee

Ach, hij stond al te wankelen op zijn benen en eigenlijk had ik hem niet moeten laten gaan, maja...

Halverwege dus gestrand vanwege hevige paniekaanval, dus auto aan de kant gezet en ik leerlingen (en ouders) snel afgebeld

Daar sta je dan. Even frisse neus halen, en de knoop doorgehakt dat ik terugreed, zonder pardon (ik heb geen rijbewijs meer)

Op dat moment stond hij doodsangsten uit en wist niet eens waar we ons bevonden

Al met al veilig thuis gekomen

Maar goed, geen les, geen inkomen (als zelfstandige)

Dus tegen mijn zin in, ouders gebeld of ze een paar honderd euro over wilden maken, pffff....

Ik heb tegenwoordig ook onderzoeken bij de cardioloog, na in het ziekenhuis opgenomen te zijn geweest na een wespensteek in anafylactische shock 

(blijk plots extreem allergisch te zijn voor een steek van dit beestje). Daar ontdekte men dat er iets met het hart niet in orde was.

Overweeg niet meer te gaan ivm het hoge eigen risico van de zorgverzekering

 

Ach, zo'n dag

Morgen volle maan

Gelukkig ook nog van de kleine dingen kunnen genieten

En zo de ouwe knarren er nog even uit laten

Zal nog wel een traantje wegpinken

But hee

That's life

 

(Jullie nog even teruglezen zo)

bewerkt door Mai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...