Lars Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Wat zei je dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 bloos, bloos.......... mea culpa, mea culpa.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 En dáár de afkorting van?? Van cool? Snap er niks van, Etty... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 rambam jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 'k Heb wel een idee, maar geen idee of ik goed zit.. gaat namelijk niet over een engelse afkorting. M'n moeder zei altijd, als ze witheet was: Gort, Gort, Gloeiende Gort, Gort met Karnemelk... zelfs als ze écht witheet was.. ze vloekt(e) echt nooit. En zo braaf is ze nou ook weer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 2 minuten geleden zei Etty: Oke, de afkorting van waarom titus floept. Andere cultuur zeg je... Ik snap echt helemaal geen ene bips van wat je zegt en/of bedoelt, geloof ik... smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 (bewerkt) Wat is vrouwelijk geslachtsdeel in het engels dan? 5 september 2017 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Kleren dan? Krijg toch allemaal de kleren... (vrij naar Ciske) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Get the clothes klinkt dan misschien koeler. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Dat mag niet Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Maar je hebt het denk ik wel goed en daar de afkorting van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Maar misschien gewoon BAH!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Ik denk toch maar het rambam moment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Ik geloof niet dat @Kohtje iemand belachelijk maakt. Bor die een sneer uit deelt dat kan best Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Nee, ettettie-gedoe was niet om jou belachelijk te maken maar de blauwe blokjes... Vind het raar om iemand aan te spreken met @ voor de naam.. zie ik steeds meer hier. Hallo @Kohtje.. vertaald: hallo et kootje... Vind het nergens op slaan, maar bij jouw naam heeft het wel iets leuks, vind ik. Et Ettie.. ettettie..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Dan hattie dat toch wel gezegd, jopie? Hij zegt het in koel Latijn. Bloos, bloos is denk ik wél koel Nederlands. Nou ja, koel?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 "flabbergasted" Wat betekent dat? Iets met lucht en darmen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophie60 Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Beetje laat maar toch even melden dat ik op dag 10 zit vandaag. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Is er dan niemand anders die je helpen kan? Je hebt zoveel contacten zoveel mannen die wel wat van je willen. Nu wil jij iets van hun? Hulp wel te verstaan. Als je de kans krijgt zou ik toch gaan verven je eigen huis er van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Och Spririt, helemaal eens met de mensen hierboven. Plafond en muren doe je niet meer als het is ingericht en het is zo fijn voor jezelf als jet het wel doet! Noodzakelijk bijna. Echt hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 (bewerkt) Goedeavond eindelijk mijn nachtdiensten gedaan :-). Hooelijk kan ik vanavond wat slapen. Hoe is het met jullie? Vandaag 24 dagen droog!!! :-) 5 september 2017 bewerkt door Berlioz2015 smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Spirit, vraag het hele orkest maar om hulp. Hier een goede dag achter de rug. Ook goed gesprek gehad met psycholoog. Ik ga zo slapen, ben erg moe smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Spirit,echt eerst witten en schilderen,desnoods alleen witten. Tegen de rookstank en om het je eigen huis te maken. Kan je bassist vriend niet vast gaan witten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 Ik had ook een waarschuwing Etty. Zelfde moment benoemd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 september 2017 Rapport Share Geplaatst 5 september 2017 (bewerkt) Goeienavond Vreemd dagje met een naar staartje Vriendlief moest vanavond om 6 uur beginnen lesgeven Dus, nadat we vroeg hadden gegeten zijn we samen op pad gegaan (Ik rij wel eens vaker mee, mijn ouders wonen in de buurt en zo kan ik ze nog eens een bezoekje brengen) Enfin, na nauwelijks vakantie te hebben gehad met frisse tegenzin op naar lesdag twee Ach, hij stond al te wankelen op zijn benen en eigenlijk had ik hem niet moeten laten gaan, maja... Halverwege dus gestrand vanwege hevige paniekaanval, dus auto aan de kant gezet en ik leerlingen (en ouders) snel afgebeld Daar sta je dan. Even frisse neus halen, en de knoop doorgehakt dat ik terugreed, zonder pardon (ik heb geen rijbewijs meer) Op dat moment stond hij doodsangsten uit en wist niet eens waar we ons bevonden Al met al veilig thuis gekomen Maar goed, geen les, geen inkomen (als zelfstandige) Dus tegen mijn zin in, ouders gebeld of ze een paar honderd euro over wilden maken, pffff.... Ik heb tegenwoordig ook onderzoeken bij de cardioloog, na in het ziekenhuis opgenomen te zijn geweest na een wespensteek in anafylactische shock (blijk plots extreem allergisch te zijn voor een steek van dit beestje). Daar ontdekte men dat er iets met het hart niet in orde was. Overweeg niet meer te gaan ivm het hoge eigen risico van de zorgverzekering Ach, zo'n dag Morgen volle maan Gelukkig ook nog van de kleine dingen kunnen genieten En zo de ouwe knarren er nog even uit laten Zal nog wel een traantje wegpinken But hee That's life (Jullie nog even teruglezen zo) 5 september 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden