Spring naar bijdragen

Dinsdag 29 augustus


Lars

Aanbevolen berichten

Kreeg ik gister van een medeaa-er: jute zakje met een steen en eraan een kaartje met de volgende tekst:

" The only difference between stumbling blocks and steppingstones is the way in which we use them".

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, nu de koe maar eens bij de horens gevat

Vanochtend huisarts gebeld ivm de rugpijn, die nu al jaren duurt, en eerder erger wordt dan minder
Na een weg van fysiotherapie, manueel therapie en osteopaat
Kon 10.30 terecht
Gevraagd om een foto van mijn heupen en vooral onderrug, en meteen een scan om vast te stellen of ik geen botontkalking heb
Werd meteen doorgestuurd voor foto's
Om 11.45 wwer thuis
Bezoek huisarts achter de rug, en alle foto's gemaakt
Zo vlot heb ik het nog nooit mee gemaakt :)
Over 2 dagen huisarts weer bellen
En de wachtkamer zat vol he, dus dacht dat duurt wel 3 kwartier
Maar kreeg huisarts in opleiding, dus die had het niet zo druk, en kon vrijwel meteen naar binnen
Wat een geluk...

In mijn slechte tijden zou ik mezelf zielig vinden, en in de avond zijn gaan drinken
Nu actief, zelf wat gedaan aan het probleem
Best tevreden over mezelf :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Sheila:

Wat ik mij afvraag.... Is er iemand op de groep die eigenlijk succesvol is geweest met minderen? Of stoppen en dan weer later is gaan drinken en dit in de hand heeft kunnen houden? Ik kan het me zo moeilijk voorstellen dat het mogelijk is of dat het voor jezelf goed kan voelen. Het lijkt mij dat je dan altijd in de angst leeft dat het weer fout kan gaan. Of is dat alleen mijn gevoel daarbij?

Ben benieuwd.

Vanwaar de interesse. Ik heb in t verleden wel eens zulke vragen beantwoord. De grootste dooddoener is wanneer mensen reageren met...knap van je maar ik kan dat niet. Nou ik vroeg in eerste instantie niet wat iemand al dan niet kan. De vraag werd mij gesteld, niet andersom. 

Dat doet me in eerste instantie het doel van de vraag in vraag stellen.

Dus er is nog maar weinig behoefte om  te reageren. Wat me wel nog altijd heel lastig maakt is wanneer oudgedienden of geheelonthouders mijn proces niet erkennen of er weinig respect voor tonen. T afdoen als iemand die in eerste instantie waarschijnlijk geen probleem had.

Ik heb hard gewerkt aan mijn weg. Miss wel harder dan zij die besloten nooit meer te drinken.

Los daar van is alles maar een perceptie. 

Ik ben niet bang van alcohol. Alcohol was nooit t probleem. 

Yvonne, witte, haddock, will, fleurtje, etc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier adem in adem  uit. Goed voor mezelf gezorgd. Goed gesprek gehad , goede afspraken en nu blijkt dat de onderbuurman zijn straatje schoonveegt. En mij mee wil vegen. Verdrietig maar nee,  we gaan niet in de verleiding. Roddel, achterklap. . Laat maar gaan. Ik ga mijn pad met het hondje.  Oeps effe moeilijk want broer is ook aan het manipuleren. Houdt het wel es op. Ik wil positiviteit. Haakclub, aa groep, en mn koortje . Gatsie , roddel is erg.

was net zo blij met zo maar een leuk momentje met vrienden. Ploep. Knal dus

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...