Kohtje Geplaatst 29 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 Fijn, Lars. Alle schroefjes aanwezig, alle gaatjes op de juiste plek? Ikea is Ikea niet meer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 Nu jij nog, Bor. Niwi was goed, maar jij bent niet slecht. O zo... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 Ik heb het vijf voor twaalf, maar m'n jongste hond heeft het twaalf uur... lopen dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 Hondje is altijd de baas he.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 Kreeg ik gister van een medeaa-er: jute zakje met een steen en eraan een kaartje met de volgende tekst: " The only difference between stumbling blocks and steppingstones is the way in which we use them". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 Zo, nu de koe maar eens bij de horens gevat Vanochtend huisarts gebeld ivm de rugpijn, die nu al jaren duurt, en eerder erger wordt dan minder Na een weg van fysiotherapie, manueel therapie en osteopaat Kon 10.30 terecht Gevraagd om een foto van mijn heupen en vooral onderrug, en meteen een scan om vast te stellen of ik geen botontkalking heb Werd meteen doorgestuurd voor foto's Om 11.45 wwer thuis Bezoek huisarts achter de rug, en alle foto's gemaakt Zo vlot heb ik het nog nooit mee gemaakt Over 2 dagen huisarts weer bellen En de wachtkamer zat vol he, dus dacht dat duurt wel 3 kwartier Maar kreeg huisarts in opleiding, dus die had het niet zo druk, en kon vrijwel meteen naar binnen Wat een geluk... In mijn slechte tijden zou ik mezelf zielig vinden, en in de avond zijn gaan drinken Nu actief, zelf wat gedaan aan het probleem Best tevreden over mezelf lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 Fijn dat het allemaal zo vlot ging, en direct ook al een dexascan . Dat is supervlot. Maar wel heel fijn natuurlijk. Super, die koe bij de horens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 3 uur geleden zei Sheila: Wat ik mij afvraag.... Is er iemand op de groep die eigenlijk succesvol is geweest met minderen? Of stoppen en dan weer later is gaan drinken en dit in de hand heeft kunnen houden? Ik kan het me zo moeilijk voorstellen dat het mogelijk is of dat het voor jezelf goed kan voelen. Het lijkt mij dat je dan altijd in de angst leeft dat het weer fout kan gaan. Of is dat alleen mijn gevoel daarbij? Ben benieuwd. Vanwaar de interesse. Ik heb in t verleden wel eens zulke vragen beantwoord. De grootste dooddoener is wanneer mensen reageren met...knap van je maar ik kan dat niet. Nou ik vroeg in eerste instantie niet wat iemand al dan niet kan. De vraag werd mij gesteld, niet andersom. Dat doet me in eerste instantie het doel van de vraag in vraag stellen. Dus er is nog maar weinig behoefte om te reageren. Wat me wel nog altijd heel lastig maakt is wanneer oudgedienden of geheelonthouders mijn proces niet erkennen of er weinig respect voor tonen. T afdoen als iemand die in eerste instantie waarschijnlijk geen probleem had. Ik heb hard gewerkt aan mijn weg. Miss wel harder dan zij die besloten nooit meer te drinken. Los daar van is alles maar een perceptie. Ik ben niet bang van alcohol. Alcohol was nooit t probleem. Yvonne, witte, haddock, will, fleurtje, etc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 Maar goed..ik lag net te zonnen toen ik dacht, laat ik ff naar t forum gaan. Beter verder zonnetje pakken. Straks in t centrum gaan eten. Hou t proper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 29 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 Hi, goedemorgen iedereen, wip snel even binnen vanuit Bogota, straks lees ik alles wel even terug. Hier alles goed, ondanks het feit dat ik op verschillende plaatsen ben geweest voor lunch / diner waar vroeger steevast flink bij gedronken werd. Dag 14 vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 35 minuten geleden zei fleurtje: Maar goed..ik lag net te zonnen toen ik dacht, laat ik ff naar t forum gaan. Dat is nou wat drank met je doet.. Had ik niks met drank gehad dan had ik niks met dit forum gehad.. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 Ik voel me helemaal niet in een hoek gedrukt sheila. Nobody puts fleurtje in the corner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 (bewerkt) Ze hebben t op een bepaald moment besloten bor. Wat de insteek of reden ook mocht geweest zijn. Zoals ik op een bepaald moment besloot t anders te doen. 29 augustus 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 30 minuten geleden zei Kohtje: Dat is nou wat drank met je doet.. Had ik niks met drank gehad dan had ik niks met dit forum gehad.. Deed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 Dochter is alleen naar t lokale supermarktje. Goed getraind! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 Voor mij is dat te zweverig bor. Ik ben meer van..je doet iets (miss wel twintig keer), t valt niet goed en je trekt je conclusie. Je doet verder of je doet t niet. En je houdt je eraan. Ken jezelf.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 Dochter is terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 Terug. Het zit allemaal in elkaar. Ha Fleurtje geniet je? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 1 minuut geleden zei Bor: Nou dus? Die is 18. Heb je daar een probleem mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 Heel erg lieve lars. Jij druk lees ik? Ik moet er weer vandoor. Stiekem lunchen aan t zwembad Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 Beetje ga zo even naar mijn eigen draad eerst even kop koffie drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 11 minuten geleden zei fleurtje: Deed Doet nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 29 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 10 minuten geleden zei fleurtje: Deed Indeed. Daarom hou ik het maar bij een klodder suikerhoudend ijs in mijn bak kwark vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 @fleur... lunchen aan het zwembad, gelukzak. Bij vrienden ofzo? @Lars, goed gewerkt man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2017 (bewerkt) Hier adem in adem uit. Goed voor mezelf gezorgd. Goed gesprek gehad , goede afspraken en nu blijkt dat de onderbuurman zijn straatje schoonveegt. En mij mee wil vegen. Verdrietig maar nee, we gaan niet in de verleiding. Roddel, achterklap. . Laat maar gaan. Ik ga mijn pad met het hondje. Oeps effe moeilijk want broer is ook aan het manipuleren. Houdt het wel es op. Ik wil positiviteit. Haakclub, aa groep, en mn koortje . Gatsie , roddel is erg. was net zo blij met zo maar een leuk momentje met vrienden. Ploep. Knal dus 29 augustus 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden