Spring naar bijdragen

Woensdag 23 augustus 2017


Berlioz2015

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Herstel:

Dat gevoel had ik wel even, Fleurtje. Het door jou geciteerde  hakte er wederom in. 

Ik citeerde t niet om jou een extra slecht gevoel te geven herstel. Echt niet.

Ik citeerde t voor bor, miss dat ze t dan niet vergeet wanneer ze net tzelfde doet voor de zoveelste keer 

 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Sowhat:

Heerlijk Fleur,morgen op vakantie,ik moet nog 9 dagen wachten.

Ja kijk er enorm naar uit! Niet de rit er naartoe. Luchthavens etc zijn voor mij zenuwslopend maar eens we er zijn. Is t van 'whoop whoop'

Ik dacht ook eerst dat ik morgen al vertrok maar t is pas vrijdag :D

Naar waar trek jij? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurige wat goed dat je alweer drie maanden gestopt bent met roken! Met dat uitgespaarde geld kun je mijn vliegticket volgend jaar betalen :D

Suikertje ook nog steeds van de nicotine af? Ik las ergens dat blaasontstekingen met suikerziekte te maken kunnen hebben, maar dat hebben ze bij jou in de gezondheidszorg vast wel in de gaten.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Herstel:

Dag @Muffin1956, ja was heftig, maar ik doe een zo spoedig mogelijke herstart. En eerlijkheid voor alles anders beduvel ik de mensen hier maar bovenal mezelf. Vandaag dus dag 1. Hoe gaat het met jou daar ver weg? Inderdaad meer rust?

Net rondje hondje gedaan en zo als de warme melk en de cracker boerenkaas op is naar ons mandje. 

Nog een fijne dag en voor veel later dus voor jou.. Welterusten

voor andere forummers dus nu alvast... Trusten. 

Hier heb ik idd rust, en vooral een regelmatig leven. ben nu toch aan dag 8 dacht ik. En heb al 2 dagen achter elkaar de AA bezocht al kost me dat altijd wel dat tijd gezien het vreselijke verkeer hier. Maar voor de rest ok, voel me goed. Neem het dag voor dag en probeer sober te blijven. Heb in het weekeinde wel een paar "gevaarlijke" dingen pepland maar daar ga ik mij op voorhand tegen wapenen. 

voor iedereen ginderachter: wel te rusten, ik moet nog even door ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaap lekker Herstel! Het is overigens een geheel nieuw ritueel: ik dronk al nooit bier (was wijn) en ik at nooit pepermuntjes etc. 

Alleen de cola was er al, n ontdekking vanaf mijn 18de ongeveer. Gelukkig zat er toen al geen cocaïne meer in zeg. :blink:

Inderdaad Muffin :D

bewerkt door Reacher
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Sheila:

Goedemorgen! Of voor jou avond?

Te vroeg wakker helaas.... druk hoofd.... zo nog even proberen te slapen op de bank denk ik zo.

Hoe gaat het met jou Berlioz? Lekker gewerkt? Of nog bezig?

Ja hoor lekker gewerkt en goed geslapen. En jullie? Nu terug aan het werken :-) tot 7u morgenvroeg. Lekker warm hier !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...