Reacher Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Is dat een Belgische uitdrukking? En Lars houdt daar toch juist NIET van? Ben ik aan de drugs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Ik denk dat ik deze conversatie nog vaak moet teruglezen om er iets van te begrijpen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Nee Fleurtje hoeft zich geen zorgen te maken doen me niks of het nu meloenen of pannekoeken zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Ik zei dat ze topless mocht zonnen op onze vakantie en toen zei Fleurtje dat ze pannekoeken heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Pannenkoeken...hihihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Dat heb ik ze nog nooit horen noemen. Uiers dan weer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Waar gaan jullie naartoe? Mag mijn konijn mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Jij mag wel mee we gaan naar de canarische eilanden Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Dit is al de tweede keer dat ik s avonds laat op dit forum klets en vervolgens denk 'kan dat eigenlijk allemaal wel, wat ik geschreven heb' Jij bent t slechtste in mij boven Lars Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Om een canarie te vangen voor jouw nieuwe huisje natuurlijk! soms ben ik best snel van begrip Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Ik ga zo ook afsluiten. Ik lig steeds te laat op bed. Computer uit en thee drinken medicijnen halen en slapen droog en ook zonder drugs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Slaap lekker meisjes Berlioz2015 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Slaap lekker @Lars en eventuele andere forum bezoekers. Ik ga er ook vandoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Slaapwel iedereen, alleen is het hier nog maar 02:50 namiddag en moet ik nog even voort. Straks, afhankelijk van het verkeer misschien even binnenwippen bij de AA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 3 uur geleden zei jopie: Topper dan! Gemeend. Langs d afgrond gereden en er niet ingedoken. Fijn voor je. Goeie dienst zo. Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 (bewerkt) 3 uur geleden zei spirit: Goed van je Berlioz. Ik weet uit ervaring dat de tijd harder lijkt te gaan, als je drinkt, raar maar waar Daarom is drank uitermate geschikt, als je je verveelt... Idd ik denk dat het de reden is. Ik val er gemakkelijk door in slaap.. en dat is het liefste wat ik doe.. slapen .. niet nadenken.. zen! En nu werken :-) 22 augustus 2017 bewerkt door Berlioz2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 1 uur geleden zei Reacher: Is dat een Belgische uitdrukking? En Lars houdt daar toch juist NIET van? Ben ik aan de drugs? Oei wat is er mis met belgische uitdrukkingen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Ik ga droog te kooi. Hopelijk schieten ze vannacht niemand dood in de straat. Wat een tumult. Weer een bewijs dat je van drugs dood gaat. Linksom of rechtsom, goedschiks of kwaadschiks. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 15 minuten geleden zei Berlioz2015: Idd ik debk dat het de reden is. Ik val er gemakkelijk door in slaap.. en dat is het liefste wat ik doe.. slapen .. niet kadenken.. zen! En nu werken :-) En ik ben ook bang van verveling. Als kind had ik het al 2 weken vakantie een ware hel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 2 minuten geleden zei Berlioz2015: Oei wat is er mis met belgische uitdrukkingen ? tja, vereist de nodige intelligentie om te begrijpen, en in het noorden kan dat soms wel een probleem zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 1 minuut geleden zei Muffin1956: tja, vereist de nodige intelligentie om te begrijpen, en in het noorden kan dat soms wel een probleem zijn Dus als ik het goed begrijp is er niets mis met Belgische uitdrukkingen maar ligt het meer aan de intelligentie van de persoon die het leest? Haha :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Zojuist zei Berlioz2015: Dus als ik het goed begrijp is er niets mis met Belgische uitdrukkingen maar ligt het meer aan de intelligentie van de persoon die het leest? Haha :-) asi es ... Berlioz2015 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2017 Begrijp het ook niet zo goed @Herstel. Wees blij dat hij in ieder geval wat aan zijn problemen doet. Dat doet lang niet alle verslaafden waaraan ze ook verslaafd zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden