Antoinnette Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 O sorry, las het verkeerd, je hebt ook geen ijsjes gekocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 He, wat vervelend suiker, dat die angsten weer zo opspelen Hoop dat je snel een vaste begeleider krijgt En nee, ook geen ijsjes gekocht Want net zoals dat de fles altijd leeg moet, zo moet het pak met ijs ook altijd leeg Dus, nee, geen 1 cornetto, maar gelijk 6 !! onmatig dus, zoals vele van ons, zoals ik wel eens lees (Schrale troost) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Jij ook sterkte Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Hi all, terug op mijn oude vertrouwde stek in Panama. Voor mij is het nog ochtend, dus aan iedereen een goede morgen gewenst, Zet mezelf bij op het dagpact, Kweet alleen ni welk de laatste versie was .... @toine, natuurlijk hou ik van voetbal maar de Nederlandse competitie houdt me niet zo bezig .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 @spirit, ik help duimen van hieruit .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 @Herstel, reis was lang maar wel ok aangekomen. Moest nog boodschappen doen (geluk dat hier alles 24/24 7/7 open is), dus al bij al was ik van opstaan tot gaan slapen net geen 24 uur onderweg .... Maar al bij al wel blij dat ik hier ben, hier heb ik rust en is de verleiding eerder klein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Hallo maatjes .. weekend goed doorgekomen gelukkig.. ondanks dan mn vriend een fles vodka heeft opgedronken voor mijn neus. Ging het beter dan verwacht. Nu terug aan het werk en morgen nachtdienst. Hoe gaat het met jullie? Morgen is het alweer dag 10.. de vorig keer ben ik in de 2de week gefaald. Dit gaan we nu NIET doen he :-) Lika en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 1 uur geleden zei Sheila: @Herstel Deze is juist niet zo groot: Niet zo groot en al in gebruik?? Waar zie je dat aan en wat is het eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Goede avond allen Vandaag ligt mijn focus op het groen van de plant Afwisselend met het lichtknopje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 (bewerkt) Ik heb de neiging de dingen die me niet goed doen aandacht te geven Vrouwe Jeuzel dus Opletten! 21 augustus 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 36 minuten geleden zei Sheila: Och jee joh... een hele fles vodka? Moet hij ook niet op deze groep dan? Maar wat goed van je dan! Echt de kat op het spek.... Nou, als je dit kan weerstaan moet het toch goed komen met je! Hier alles lekker! Ja eeb hele fles in een weekend + fles rode wijn en hij kon nog recht lopen.. als ik dat zou drinken kan ik de eerste week niet meer opstaan. Blij dat alles goed gaat!! :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Sheila: Maar hij wil niet stoppen dus? Ik neem aan dat hij het weet van jou? Vind je dat hij ook moet stoppen, of haalt het jou niet uit? Hij moet van mij niet stoppen. Hij weet idd van mijn stop. Maar dit is niet echt een steun. Hij kan er wel tegen en stoppen wanneer hij wil.. of soms 2 weken niks.. als ik 1 slok drink moet de fles leeg. Ik ben dus wel degelijk verslaafd of ik voel me althans zo.. hij kan 3uur doen over een borrel ik welgeteld 3 min :1). Maar de steun mis ik wel.. hij zegt ook nooit dat ik goed bezig ben ofz.. ik vroeg ook of hij zn mond wou spoelen voor hij me een kus gaf.. dat vond hij beetje belachelijk.. maar ik ben nu nog maar dag 9 nuchter dus wou da goedje zeker niet binnen.. 21 augustus 2017 bewerkt door Berlioz2015 smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Zojuist zei Sheila: Een beetje steun op zijn minst zou wel fijn zijn ja. En logisch dat je geen alcohol zoen wil... jammer dat hij dat niet snapt. Ik hoop dat hij het wel in gaat zien dat je steun nodig hebt. Wel heel knap van je! Ja hij snapt het ook niet dat ik zeg niet te kunnen stoppen na 1 slok.. hij zegt iedereen heeft het er moeilijk mee. Ik zeg dan ik niet alleen moeilijk ik verander gewoon in een ander wezen vanaf de eerste druppel.. idd gelukkig vind ik hier heel veel steun! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 11 minuten geleden zei Sheila: Op zich hoeft hij het niet te snappen om je te steunen. Maar goed, fijn dat je hier veel steun hebt! Nee idd integendeel hij kleineert me er mee. Als hij een zatte vrouw ziet of oo televisie ofzo zegt hij altijd.. dat ben jij precies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 De ene moment al meer dan de andere.. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 2 uur geleden zei Sheila: @Herstel Deze is juist niet zo groot: Zien jullie een plaatje dan, van die airfryer? Ik zie (nou ben ik even bezig met typen, hoor...) iSblGip0w1TiRDxF- Jxz1HptJkX1jT1MNauCmdyKI9kfrpw5wgTkM6z11yL79UaV1nQF9c64WFxHRpHTKYLiyHzFCEAD3fepJFyHmJvYgqyjfgzC12585SlvbL1tpoZYOH0wwyxxYU9h9uiL6Rhz2WKxu5SB 0eBGJzfS7BAtQ..... etc. etc.... 5 regels onder elkaar. Laatst had je ook zo'n bericht, Sheila, daar zei je dat je hoofdpijn zakte en toen stond er ook zo'n soort 'verhaal' onder. Ik vroeg toen wat je geslikt had omdat ik er geen touw aan kon vastknopen. Je zei alleen maar dat je niks geslikt had maar verder geen reaktie, van niemand.. daar stond ook een plaatje, denk ik. Heeft iedereen een plaatje of zijn er meer die zo'n 'raar' verhaal zien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Nou ja, bij wijze van spreken dan.. Of een heel bijzonder pilletje geslikt...Gek dat er verder niemand reageerde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 1 uur geleden zei Mai: Ik heb de neiging de dingen die me niet goed doen aandacht te geven Herkenbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 51 minuten geleden zei Berlioz2015: De ene moment al meer dan de andere.. Ook dat kennen we allemaal denk ik niet dan? Niets is ooit perfect, en dit geldt helaas ook voor relaties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 2 minuten geleden zei Herstel: De meeste mensen, ik dus ook, geven vask teveel aandacht aan negatieve dingen , en te weinig aan wat goed gaat. Dank voor de eye opener. Weer even een puntje voor mijzelf. Yep, ook daar ben ik volledig mee en mijn psych heeft daar allerlei ingewikkelde theorieën over, maar het goede nieuws is, dit komt meestal voor bij zeer intelligente mensen .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Trouwens, tijdens het gesprek vandaag zei ze me dat ze bezig was met de studie ivm een nieuw medicament dat heel binnenkort zou worden ingezet bij behandeling van alcoholisme / craving. Zij beloofde me meer nieuws later deze week, hou jullie op de hoogte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 1 minuut geleden zei Herstel: Ik ben benieuwd muffin. Toch weer de baclofen? geen idee, ze heeft geen naam genoemd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 21 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Droog, slaap lekker lieve mensen. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Ik mag echt opletten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 8 minuten geleden zei Mai: Ik mag echt opletten ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden