Spring naar bijdragen

Maandag 21 augustus 2017


Mootje

Aanbevolen berichten

He, wat vervelend suiker, dat die angsten weer zo opspelen
Hoop dat je snel een vaste begeleider krijgt

En nee, ook geen ijsjes gekocht
Want net zoals dat de fles altijd leeg moet, zo moet het pak met ijs ook altijd leeg
Dus, nee, geen 1 cornetto, maar gelijk 6 !!
onmatig dus, zoals  vele van ons, zoals ik wel eens lees
(Schrale troost)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo maatjes .. weekend goed doorgekomen gelukkig.. ondanks dan mn vriend een fles vodka heeft opgedronken voor mijn neus. Ging het beter dan verwacht. Nu terug aan het werk en morgen nachtdienst. Hoe gaat het met jullie? Morgen is het alweer dag 10.. de vorig keer ben ik in de 2de week gefaald. Dit gaan we nu NIET doen he :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Sheila:

Och jee joh... een hele fles vodka? Moet hij ook niet op deze groep dan? Maar wat goed van je dan! Echt de kat op het spek.... Nou, als je dit kan weerstaan moet het toch goed komen met je! Hier alles lekker!

Ja eeb hele fles in een weekend + fles rode wijn en hij kon nog recht lopen.. als ik dat zou drinken kan ik de eerste week niet meer opstaan. 

 

Blij dat alles goed gaat!! :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Sheila:

Maar hij wil niet stoppen dus? Ik neem aan dat hij het weet van jou? Vind je dat hij ook moet stoppen, of haalt het jou niet uit?

Hij moet van mij niet stoppen. Hij weet idd van mijn stop. Maar dit is niet echt een steun. Hij kan er wel tegen en stoppen wanneer hij wil.. of soms 2 weken niks.. als ik 1 slok drink moet de fles leeg. Ik ben dus wel degelijk verslaafd of ik voel me althans zo.. hij kan 3uur doen over een borrel ik welgeteld 3 min :1). Maar de steun mis ik wel.. hij zegt ook nooit dat ik goed bezig ben ofz.. ik vroeg ook of hij zn mond wou spoelen voor hij me een kus gaf.. dat vond hij beetje belachelijk.. maar ik ben nu nog maar dag 9 nuchter dus wou da goedje zeker niet binnen.. 

bewerkt door Berlioz2015
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Sheila:

Een beetje steun op zijn minst zou wel fijn zijn ja. En logisch dat je geen alcohol zoen wil... jammer dat hij dat niet snapt. Ik hoop dat hij het wel in gaat zien dat je steun nodig hebt. Wel heel knap van je!

Ja hij snapt het ook niet dat ik zeg niet te kunnen stoppen na 1 slok.. hij zegt iedereen heeft het er moeilijk mee. Ik zeg dan ik niet alleen moeilijk ik verander gewoon in een ander wezen vanaf de eerste druppel.. 

idd gelukkig vind ik hier heel veel steun!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Sheila:

@Herstel Deze is juist niet zo groot:

iSbIGip0w1TiRDxF-Jxz1HptJkX1jT1MNauCmdyKI9kfrpw5wgTkM6Z11yL79UaV1nQF9c64WFxHRpHTKYLiyHzFCEAD3fepJFyHmJvYgqyjfgzCl2585SIvbL1tpoZYOH0wwyxxYU9h9uiL6Rhz2WKxu5SB0eBGJzfS7BAtQtJAUEXGMLedZIsLUXPc1oF3GZ0aOuNjGQcc_bHQEOZxaLdoPAdx0GJeEQYam3c7PU5FzJrQg6Q5TmBupeGI6Ul22Y_q9ceHaebON1LCJy_8qWiDJ0N0Ovc3XF4d9dYjzQDLYFhTpqtUlKj7n_bRld9nW_w1Of27zgl3POjAqB8IFRNMgKF46wXq_b4bQrH8DXyRkoXRZxpTQl9BPTXvWyXhoE7TBwxrbLspf4FD7dkQhHeo9-hhxTOztM8fqn58uqv4JoEepG8lf40IKVOOEgW4Led1HdcDzV48o-J94JYc2TjrX5jUJyuBWRRdbNP2HqA2TLaE-x-4XfhOgPCWxakVJePkzGidMwZULwHbzJrdl7HeoyF9d-UIKX7Rao_pMA4JcdiDTmSXY58FLokq253N5hgLE9EbuAs7PWfAJYJChfVFZ1lAQLql-TnBYWC_o1i_pf2kS9Ks=w1177-h662-no

Zien jullie een plaatje dan, van die airfryer?
Ik zie (nou ben ik even bezig met typen, hoor...)

iSblGip0w1TiRDxF-
Jxz1HptJkX1jT1MNauCmdyKI9kfrpw5wgTkM6z11yL79UaV1nQF9c64WFxHRpHTKYLiyHzFCEAD3fepJFyHmJvYgqyjfgzC12585SlvbL1tpoZYOH0wwyxxYU9h9uiL6Rhz2WKxu5SB
0eBGJzfS7BAtQ..... etc. etc....    5 regels onder elkaar.

Laatst had je ook zo'n bericht, Sheila, daar zei je dat je hoofdpijn zakte en toen stond er ook zo'n soort 'verhaal' onder. Ik vroeg toen wat je geslikt had omdat
ik er geen touw aan kon vastknopen. Je zei alleen maar dat je niks geslikt had maar verder geen reaktie, van niemand.. daar stond ook een plaatje, denk ik.
Heeft iedereen een plaatje of zijn er meer die zo'n 'raar' verhaal zien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Herstel:

De meeste mensen, ik dus ook, geven vask teveel aandacht aan negatieve dingen , en te weinig aan wat goed gaat. Dank voor de eye opener. Weer even een puntje voor mijzelf. 

Yep, ook daar ben ik volledig mee en mijn psych heeft daar allerlei ingewikkelde theorieën over, maar het goede nieuws is, dit komt meestal voor bij zeer intelligente mensen ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...