Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Het heeft gesmaakt en fietsen kun je overal toch? Lieve ik ben al naar de Ikea geweest. Klein spul hebben we mee genomen meubels zijn besteld via internet en worden volgende week daar bezorgd. 

Geplaatst

Ff rustpauze...ben ook aan de poets. Altijd voor ik op reis vertrek. Vooral omdat lief van dochter hier dan logeert.

Beeld ne keer een appeltaart uit :D. Ik zou daar goed in zijn! Diene kelner weet niet wat hem overkomt.. 

Ik wou vroeger altijd gebarentaal kennen. Vind ik nog steeds cool! 

Geplaatst

Moest ik in jouw schoenen staan en er lichamelijk zo slecht aan toe zijn herstel zou ik t zelfs niet overwegen. En dat is natuurlijk gemakkelijk praten want pijn verdoven is heeeeel verleidelijk. Maar in jouw geval klinkt t eens zo dodelijk. 

Of je moest graag dood willen natuurlijk. Dat kan altijd.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Lars:

Ga je alleen op vakantie? 

Nee met dochter. Die wil t nog wel voor t moment maar waarschijnlijk niet voor lang. Alleen reizen is denk ik te stressvol voor mij. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Lars:

Gaan we volgend jaar naar de Canarische eilanden oke? Je mag best topless ik word niet opgewonden van tiete. 

:D :D

Ben.je gek...ik wil niet struikelen over miijn pannekoeken zenne 

Geplaatst
33 minuten geleden zei fleurtje:

Beeld ne keer een appeltaart uit :D. Ik zou daar goed in zijn! Diene kelner weet niet wat hem overkomt.. 

Moet je een keer naar China op vakantie gaan Fleur, daar heb ik hoogstpersoonlijk "Hints in het buitenland" uitgevonden. Zou best een leuk format hebben kunnen zijn.  ;)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...