Kohtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Ik was laatst om voor een snorscooter. Nu ben ik weer niet-om. Heb een vakantie lang 'bedenktijd' gehad, dat hielp. Blijf toch maar lopen, fietsen, gewoon ouderwets tegen de wind in met veel gesteuning, zonder óndersteuning, en autorijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Goedemorgen mannen... Plezier vanmiddag Toinemans. Ik heb een Giant middenmotor Asterix. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 En ik heb een TMZ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Veel plezier toine. En dat je maar lekker veel te mopperen krijgt, want dat vinden voetbalfans leuk, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Een TMZ wát, jowan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 goeie zonnige morgen frummers Lars je bent je tijd vooruit met die fiets: DIT STOND IN DE KRANT DONDERDAG: Herenfiets zo ontmand 17 AUG 2017 Chris Ververs Ermelo - De glimlach op het gezicht van de 76-jarige Paul Banning uit Harderwijk werd steeds groter toen hij gisteren De Telegraaf las. De herenfiets met hoge stang is te gevaarlijk. Daarom dient het stalen ros uit het straatbeeld te verdwijnen, zo stellen Veilig Verkeer Nederland (VVN) en TeamAlert. smart en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 (bewerkt) Een fiets, Kohtje, want daar gaat het hier om. Een fiets met een stang. Let toch eens op! 20 augustus 2017 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Staat dat voor 'Trap Maar Zelf' jowan? jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Constructief waren fietsen met stang steviger dan de zgn. damesuitvoering die in het leven is geroepen om de dames met rok een elegante manier te bieden om op de fiets te stappen. Met de huidige lastechnieken en de dikkere buizenframes is die stang echt niet meer nodig. En het damesmodel biedt inderdaad meer veiligheid door het makkelijker op- en afstappen. De 'herenfiets' zal uitsterven... nou, kom maar op met de 'sterke-vrouwen-grapjes', dames.... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Ik kom niet verder dan 'Trimbelangen Midden Zeeland" bij TMZ.. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Ik had eerder een damesfiets moeten hebben dronken je been over een stang zwaaien wil niet echt. Aantal keren gevallen met de fiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Nee hoor Koh, niks geen 'sterke vrouwen grapjes' .. Nergens voor nodig. En die stangen zijn gewoon ondingen als je even heel snel op of af wilt stappen, met of zonder rok. En zeker als je een jaartje ouder wordt. .... sprak de inderdaad wat jaartjes oudere... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 terugtrap met zadel? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 jowan heeft een fiets met stang... Zou TMZ dan betekenen 'Tussen Mijn Zaadballen'? lady jane en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 (bewerkt) De laatste keer dat ik een herenfiets heb gehad is al meer dan 30 jaar geleden, schat ik. Ik vond een stang altijd al waardeloos. Een Sparta, een Giant en een TMZ, hmmm. (Trappen Met Zonder motortje?) 20 augustus 2017 bewerkt door Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 lekker wakker worden zo he Suiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Een TMZ Asterix, geen DMZ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Goedemorgen dear Suiker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Tandem met zijwielen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Ja zeg dat wel, hier alleen een oude barrel, maar red me er nog prima mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 1 minuut geleden zei Yvonne: Een TMZ Asterix, geen DMZ... Oeps, I stand corrected. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 1 minuut geleden zei Yvonne: Een TMZ Asterix, geen DMZ... Oeps, I stand corrected. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Een OB dus Suiker... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 de overgang voorbij☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden