Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Geplaatst 20 augustus 2017 1 minuut geleden zei Yvonne: Een OB dus Suiker... 4 minuten geleden zei Yvonne: jowan heeft een fiets met stang... Zou TMZ dan betekenen 'Tussen Mijn Zaadballen'? Yvonne... en dat op jou leeftijd
lady jane Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Geplaatst 20 augustus 2017 ach Rob de Nijs was ook 69 de laatste keer dat hij vader werd
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Geplaatst 20 augustus 2017 Zojuist zei Lars: Yvonne... en dat op jou leeftijd OB .... Onzichtbare Bescherming ... oftewel een beschermengeltje op zijn schouder... Lars reageerde hierop 1
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Geplaatst 20 augustus 2017 Daar heb je het al de moderator is ook al wakker van het lawaai hier
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Geplaatst 20 augustus 2017 Zojuist zei lady jane: ach Rob de Nijs was ook 69 de laatste keer dat hij vader werd Ho nou, ..... moet er toch echt niet meer aan denken hoor... Wel de lusten , niet de lasten.... kleinkinderen dus
lady jane Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Geplaatst 20 augustus 2017 ja maar jij bent dan ook geen man he moet er ook niet aan denken hoor, 2e leg heet het geloof ik
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Geplaatst 20 augustus 2017 Hm.... nou, heb al zo'n tijd geen waarschuwing gekregen, begin het bijna te missen, hahaha. Lars en lady jane reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Geplaatst 20 augustus 2017 Zojuist zei lady jane: ja maar jij bent dan ook geen man he moet er ook niet aan denken hoor, 2e leg heet het geloof ik Klopt, tweede leg... Hm, omgekeerd kan natuurlijk wel: tweede man die nog eerste leg thuis heeft. Moet ik ook niet aan denken.... driewerf neen.
lady jane Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Geplaatst 20 augustus 2017 (bewerkt) wel grappig was dat vd week ik op internet las dat dat jongste kind hem jong hield (ze waren naar een pretpark) maar de dag erna stond er dat hij onwel was geworden en naar het ziekenhuis was gebracht. Toch wat heavy geweest zeker. * dat ziekenhuis klopt niet, hij cancelde zijn show. Nog steeds een te groot inlevingsvermorgen hier lijkt het☺ 20 augustus 2017 bewerkt door lady jane Yvonne en rapilos reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Geplaatst 20 augustus 2017 1 minuut geleden zei Lars: Ik van de week nog een punt Spaar je ze of wissel je ze zo af en toe in voor korting? lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Geplaatst 20 augustus 2017 bijdehandjes op als ontbijt? Lars reageerde hierop 1
Kohtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Geplaatst 20 augustus 2017 Een punt omdat je KOH zei??? Oi oi oi.... Lars reageerde hierop 1
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Geplaatst 20 augustus 2017 Ja zoiets ik zei Klompen Uit Trekken
lady jane Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Geplaatst 20 augustus 2017 kwalitatief uitermate teleurstellend Lars Lars reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Geplaatst 20 augustus 2017 Eet altijd bijdehandjes bij het ontbijt, maar bijt meestal op mijn tong hier. En dear Kohtje... als ik daarvoor strafpunten had gekregen had ik waarschijnlijk al een eeuwige ban gehad...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Geplaatst 20 augustus 2017 Dat soort woorden mag hier echt niet Lars. Ik vind het ook altijd zo kut dat er zoveel van die scheldwoorden worden gebruikt tegenwoordig... lady jane en Lars reageerden hierop 2
Kohtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Geplaatst 20 augustus 2017 5 minuten geleden zei lady jane: wel grappig was dat vd week ik op internet las dat dat jongste kind hem jong hield (ze waren naar een pretpark) maar de dag erna stond er dat hij onwel was geworden en naar het ziekenhuis was gebracht. Toch wat heavy geweest zeker. Kun je tegenwoordig internet lezen bij de kapper?? Ben al echt jaren en jaren niet bij de kapper geweest. Eerst lang haar met staart, de laatste jaren millimeterwerk wat mijn vrouw met de tondeuze bijhoudt..
lady jane Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Geplaatst 20 augustus 2017 ik vind het wel leuk als jij je tong spaart Yvonne
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Geplaatst 20 augustus 2017 Nee * mag niet ik zal het nooit meer doen
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Geplaatst 20 augustus 2017 Ik ga de fiets eens tussen mijn zaadballen gooien fijne dag allen lady jane en Lika reageerden hierop 2
Kohtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Geplaatst 20 augustus 2017 en toch ook wel een heel klein beetje dom
Asterix Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Geplaatst 20 augustus 2017 Rob heeft waarschijnlijk nooit een fiets met stang gehad..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden