Spring naar bijdragen

Woensdag 16 augustus 2017


Mootje

Aanbevolen berichten

@jowan ik heb eens na gedacht. Ik had gisteren en gesprek en hoorde dingen die mij niet zo aanstonden. Dan wil ik vluchten er voor weg lopen vooral er niet over na hoeven te denken. Dat vluchten is verslavingsgedrag toch? Toch doe je het zelf ook. Maandag lees je iets wat jou niet aan staat dan roep je meteen dat je maar even weg bent. Dan vlucht je toch ook? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  

Ja. Mist. Mooi.

Bedacht me wel net, al dat vocht ziend,  dat mijn actie om een stuk grondzeil uit mijn enkeldaks tentje te knippen (gewicht) wellicht toch echt niet zo slim was.....nou ja... voorlopig Is t vooral een mooi kampeersetje. Om naar te kijken. :)

Vandaag weer werken. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de zomer tot nu toe wel. Inde winter niet. Maar.... ik overweeg ook die camping stop te zetten. Heeft weinig meerwaarde meer (behalve een leuke buurvrouw) en ik ben er weinig. Misschien volgend jaar. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei fleurtje:

Touché lars! :D

Maar is t je nog niet opgevallen dat 80% van de mensen die anderen wijzen op bepaald gedrag, dit zelf vaak vertonen.

 

Sterker nog..... Hoe meer ik een ander wijs op..... hoe meer ik weet dat ik zelf etcetc. Ook niets mis mee. Ajt moar wet. 

In de winter ook in de camper @lars. Waar? Waar t veilig of mooi of rustig of praktisch of fijn Is.  Bij een camper staat de waar niet vast. Dat vind ik prettig. Altijd mijn eigen vertrouwde huis bij me. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...