Sita2 Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Suikertje: een voor onder de riem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 11 uur geleden zei Lika: @fleurtje Goed dat je naar je reis gaat kijken. Wanneer ongeveer? Ik boek de meeste vakanties meestal als ik me helemaal niet goed voel. Als een soort tegenhanger. Eind augustus vertrekken we. Herkenbaar...alhoewel ik t meestal bij kleding of eten hou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 12 uur geleden zei Reacher: Fleurtje zorgt altijd zo goed voor mij Misschien ook wat cola voor haar? Ze is dol op Cola light! Ik heb aan alle flessen van vonneke gelikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 4 minuten geleden zei fleurtje: Herkenbaar...alhoewel ik t meestal bij kleding of eten hou Ik ook hoor Fleurtje..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 1 uur geleden zei lady jane: Ik merk zelf, als Weegschaal dat keuzes maken ook voor mij moeilijk blijft vaak. Dan wik en weeg ik nog langer. Ik heb er wel van geleerd dat ik bij twijfel geen impulsieve keuzes meer wil maken, want die waren bij mij vroeger vaak de weg van de minste weerstand. Dochter logeert hier het weekend en is nu weer de hort op naar oude vriendinnen, dus ik mag straks weer eens ouderwets ongerust "wakker" indutten op mijn fakirmatje en inslapen als ik haar thuis hoor komen. Met ongetwijfeld een flinke slok op, ..........pffft Ben zelf ook een weegschaal. Heel herkenbaar. Of ik ben heel impulsief of ik wik en weeg dagen. In t eerste geval ben ik meestal meer geld kwijt dan ik vooropgesteld had. In t tweede geval neem ik misschien niet altijd de moeilijkste weg (je moet t warm water ni utvinden) maar kan ik heel volhardend zijn en er volledig voor gaan, eens een keuze is gemaakt. Halfslachtig..hou ik niet van. Vind je t lastig dat je dochter drinkt jane? Ik niet, zolang ze niet ladderzat is. Ik dacht in al mijn naïviteit dat mijn dochter niet doordronk. Blijkbaar zat ik daar fout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Gelukkig bestaan er grote kleerkasten Lika Slaap zacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 (bewerkt) . 5 augustus 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 Welterusten Dagpact geslaagd Lars en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 17 uur geleden zei Lars: Komt goed Jopie ik zie je al zitten in je lange ondergoed op het trapje. Eerst nog naar de bakkerij vanmorgen ik ga maar een taart maken voor @lady jane die 8 jaar droog is ook een vermelding waard op de dagdraad. Dikke proficiat!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Droog! kruidenthee67, Momentum en Lars reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 9 uur geleden zei Lika: Ook leuk voor je kleindochter om met de afstandsbediening te spelen. Zit je net lekker, hoppa! beentjes hoger! Heb ook een bed waarvan hoofd en eind omhoog kan zal ze ook leuk vinden. Hoef geen speelgoed te kopen denk ik Lika en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 fleurtje: (n.a.v.: Vind je t lastig dat je dochter drinkt jane? Ik niet, zolang ze niet ladderzat is. Ik dacht in al mijn naïviteit dat mijn dochter niet doordronk. Blijkbaar zat ik daar fout ) nee ik vind het niet lastig in de zin van konfronterend ofzo. Meer wel van het hoort erbij in de studentenjaren en ik hoop dat ze er lol van heeft. Maar de zorgen die ik me maak, het aanpassen dat ik dan doe en de verminderde nachtrust zijn vermoeiend. Meer ook niet eigenlijk. Om 5 uur was ze op honk en de keukenvloer plakt nu erg dus ik denk dat een deel de nachtelijke noedelsoep daar heeft gelegen☺ Nou ja, er moest al lang weer gedweild zijn dus.............straks maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden