Spring naar bijdragen

Zaterdag 29 juli


Tinto

Aanbevolen berichten

Diclofenac is erg negatief in het nieuws de laatste tijd Sita, en zit o.a. ook in Voltaren emugel, die nogal veel gesmeerd wordt bij ontstekingen.

http://www.gezonderworden.nl/2006/09/pijnstiller-diclofenac-blijkt-gevaarlijk/comment-page-1/   

  via google en kranten nog veel meer over te lezen.(dit is geen site duidelijk)☺

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja vakantie, genoten.. Ga gewoon niet te lang hé. Hoe komt het dat het zo onrustig is thuis, ik moet nog verder bijlezen hoor op het forum dus kan zijn dat je er al over hebt geschreven

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tinto

gefeliciteerd met je week zonder alcohol. Je moet maar denken : als ik het een week kan, kan ik het ook 2 weken. Dan wordt het "missen" vanzelf minder. Het je lichamelijk beter voelen duurt wat langer, maar dat is ook normaal, je klachten zijn ook niet ontstaan door een weekje drinken. Geduld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei lady jane:

Diclofenac is erg negatief in het nieuws de laatste tijd Sita, en zit o.a. ook in Voltaren emugel, die nogal veel gesmeerd wordt bij ontstekingen.

http://www.gezonderworden.nl/2006/09/pijnstiller-diclofenac-blijkt-gevaarlijk/comment-page-1/   

  via google en kranten nog veel meer over te lezen.(dit is geen site duidelijk)☺

Lady Jane, klopt, bij langdurig gebruik. Als het doet wat het moet doen, namelijk in dit geval gericht de pijn bestrijden zie ik niet in waarom je het niet zou gebruiken. Maar goed, dat moet uiteraard iedereen voor zichzelf weten. Ik dacht Lidia 'blij' te kunnen maken met wat verlichting op haar vakantie, omdat wij net dat doktersadvies hadden gekregen. Vandaar dat ik het schreef.

bewerkt door Sita2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei lidia:

Tinto

gefeliciteerd met je week zonder alcohol. Je moet maar denken : als ik het een week kan, kan ik het ook 2 weken. Dan wordt het "missen" vanzelf minder. Het je lichamelijk beter voelen duurt wat langer, maar dat is ook normaal, je klachten zijn ook niet ontstaan door een weekje drinken. Geduld.

Oef ja, heel herkenbaar. Hoe ongeduldig kan een mens zijn, ik dus ook. Dit is voor mij een goede om bewust van te blijven; hoeveel jaren heb ik het lijf vergiftigd...geen wonder dat dat niet 'zomaar' weer fit is. Dank je voor de reminder Lidia:rose:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Lars:

Wat een rust ook op forum. Iedereen nog droog op zaterdagavond?

Nee joh... ik ben aan t werk. Hartstikke nat!

Lukt t daar wat, oude mopperpot?  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Lars:

Ja hoor Jopie. Ik mopper omdat ze hier zo zeuren. Puntjes op de i want we moeten hem goed afleveren dat gevoel. Mooi suikertje dat doen de vrouwen goed

Lekker laten zeuren lars. Gaat meestal meer over rapportages dan over jou. Even aftellen en dan ben je ergens waar je je kan verslapen zonder in dexwar te raken. Gewoon een uur minder lang die dag, that s all. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dienst zit er weer op. 

Met een meer dan volgeladen 18 meter bus vanwege U2 en kwaku in de bijlmer en op de laatste rit een gigabui waardoor ik eindelijk weer eens boeggolven kon maken. Jighaaaaa. ..

Mijn dag Is weer helemaal goed. En voorbij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...