fleurtje Geplaatst 24 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2017 Ik ga ff relaxen in de zetel. Allemaal braaf zijn zenne Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 24 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2017 Mooi Jopie! Fleurtje, echt niet begrepen? (Wist je dat autocorrectie van jouw naam Kleurtje maakt? *lol*) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2017 Raar moment vandaag. Ik zat met dochter op een terras en naast haar nam iemand haar telefoon op. Die persoon had blijkbaar telefoondienst en begon van alles over de AA uit te leggen. Hoe het gaat in de groepen, wat er besproken wordt. Dat het niet alleen om stoppen met drinken gaat, maar om je denken, ook over zichzelf. Hoe lang zij gestopt was, leeftijd etc. Ik was geraakt, ontroerd en voelde me ergens bijhoren op een bepaalde manier. Ik heb niets gezegd. een heel bijzonder moment. Lars, Gazel, kruidenthee67 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2017 Dat wil ik geloven. Heel speciaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gazel Geplaatst 24 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2017 14 uur geleden zei fleurtje: Goedemorgen Urglll...jij bent vrolijk . Ik wat minder. Eerste werkdag na twee weken verlof. Urglll..me not appy. Nou, maak r een gezellige dag van, ik zou zeggen ik doe tzelfde maar we weten allemaal dat dat r ni inzit. Later nitwits En is het nog wat geworden met je humeur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2017 Misschien was het jowan Lika... Meld me droog af Sita2 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2017 Het was een dame Lars. Slaap lekker. jowan, jij ook slaap lekker. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2017 Goeieavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2017 Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2017 Droog en doodop of v.v. Nuchter zijn en blijven is hard werken. Een week droog! Lika, smart en Jannigje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gazel Geplaatst 25 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2017 3 uur geleden zei Sita2: Droog en doodop of v.v. Nuchter zijn en blijven is hard werken. Een week droog! Een week! Goed gedaan! Hoop dat je je snel fitter gaat voelen! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden