fleurtje Geplaatst 15 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2017 Btw niemand is zonder oordelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2017 14 minuten geleden zei fleurtje: Je mag altijd hopen op een vredevol forum herstel maar je zal op termijn merken dat dit forum je meer leert dan alleen omgaan met je alcoholverslaving. Een waarheid als een koe. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2017 Dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2017 En dat is juist mooi. De verslaving komt uit onderliggende factoren en dan leren we dus van elkaar . Ook als het ff confronterend is. Juist als.. Zou ik willen zeggen. Niet altijd leuk maar wel lerend ( soms slikken) en dus uiteindelijk helpend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2017 Met het gevaar te gaan preken... Dat is wat ik tegenkom in mijn AA groep...herkenning, confrontatie, de onderliggende factoren, persoonlijkheidskenmerken. Met alle respect voor het forum, echt. Het is voor veel mensen enorm helpend en genoeg...ik heb die groep erbij nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2017 Vanavond klein beetje soep kunnen eten. Verder rustig dagje. Film kijken en dan te bed kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2017 Gelukkig Suikertje. Ook soep is goed. Sterkte. Ik ook kruidenthee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2017 Groep AA = Real life Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2017 Koppijn vervelend en mezelf in de weg zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2017 Ik ben ook blij met dit forum. Heel blij zelfs. Ik had het anders niet zo serieus aangepakt. Laat staan volgehouden. Mezelf serieus nemen op een liefdevolle manier heb ik mede hier geleerd. en Lars.... jezelf in de weg zitten is heel vervelend. Om gek van te worden. Doe je wel voorzichtig met jezelf? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2017 Ik ben zo dankbaar trouwens. Ik heb vandaag mijn oude moedertje heerlijk kunnen knuffelen zonder geïrriteerd te zijn zoals moeders en dochters vaak zijn. Het was heerlijk. Lars en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2017 24 minuten geleden zei Bor: Ik ben ook blij met dit forum maar ik er jaaaaaaaren over gedaan om om te gaan met Fleurtje, al weet ik nog steeds ni zeker of ik met haar omga .. Je bent vast niet alleen. Is deel van mijn charme Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2017 Fijn Lika. Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2017 Ook droog vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2017 Ons toch niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2017 Verstandig en heerlijk Bor. Goed plan. Je nieuwe ik is echt prachtig. Ik ben bijna aan je mooie nieuwe paarsheid gewend. Veel vriendelijker inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2017 Paars, kleur van de rouw. Vroeger droeg men een paarse band bij t overlijden van een dierbaar iemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2017 Dat is toch zwart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2017 Paars ook. Lang geleden in frietjesland dan toch. Hoe t in kaasland eraantoe ging? God mag t weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2017 Wit in india. Tenminste dat heeft de tv me wijsgemaakt. Daarom trouwen ze niet in t wit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2017 Ik dacht vandaag thranduil tegen te komen in lord of the rings. Maar hij komt denk ik enkel in the hobbit voor Fleurtje thranduil Nu ja, toch ff de film nog uitzien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2017 Voeger mocht je alleen trouwen in wit als je maagd was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2017 Maria was ook zwanger terwijl ze niet getrouwd was of was ze dat wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2017 1 groot sprookjesboek dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2017 10 uur geleden zei Bor: Adam en Eva de eerste man en vrouw die werden geschapen. En toen zei dominee iets over broeders en zusters tegen mij. Wij zijn broeders en zusters. Ik zei Ja vind je het gek toen was incest blijkbaar al heel gewoon waar komen wij allemaal vandaan dan. Ik heb geen antwoord gehad van dominee. Het woord incest kende ik nog niet toen ik klein was, maar ik had een vergelijkbare vraag. In de bijbel staat dat uit Ezau een groot volk voort zou komen, dus moest hij met zijn zusje zijn getrouwd, dacht ik. Er waren verder inmmers geen mensen? Bleek een foute vraag, inderdaad nooit antwoord op gekregen. Ik zat er echt mee als kind. Veel van de vragen had ik, vond de dominee uitermate lastig. En ik maar niet snappen waarom! Ik probeerde te begrijpen. Nu vind ik mijn vragen best slim! Niets lastigs aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden