Spring naar bijdragen

Zaterdag 15 juli 2017


Lars

Aanbevolen berichten

En dat is juist mooi. De verslaving komt uit onderliggende factoren en dan leren we dus van elkaar . Ook als het ff confronterend is. Juist als.. Zou ik willen zeggen. Niet altijd leuk maar wel lerend ( soms slikken) en dus uiteindelijk helpend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook blij met dit forum. Heel blij zelfs. Ik had het anders niet zo serieus aangepakt. Laat staan volgehouden. Mezelf serieus nemen op een liefdevolle manier heb ik mede hier geleerd.

en Lars.... jezelf in de weg zitten is heel vervelend. Om gek van te worden. Doe je wel voorzichtig met jezelf? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Bor:

Adam en Eva de eerste man en vrouw die werden geschapen. En toen zei dominee iets over broeders en zusters tegen mij. Wij zijn broeders en zusters. Ik zei Ja vind je het gek toen was incest blijkbaar al heel gewoon waar komen wij allemaal vandaan dan. 

Ik heb geen antwoord gehad van dominee.

 

Het woord incest kende ik nog niet toen ik klein was, maar ik had een vergelijkbare vraag. In de bijbel staat dat uit Ezau een groot volk voort zou komen, dus moest hij met zijn zusje zijn getrouwd, dacht ik. Er waren verder inmmers geen mensen? Bleek een foute vraag, inderdaad nooit antwoord op gekregen. Ik zat er echt mee als kind. Veel van de vragen had ik, vond de dominee uitermate lastig. En ik maar niet snappen waarom! Ik probeerde te begrijpen. 

Nu vind ik mijn vragen best slim! Niets lastigs aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...