jowan Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Buongiorno. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Goedemorgen Dagpact: jowan Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Goedemorgen mannen, wat een rust hier nog. Awel, koffie is doorgelopen, thee is getrokken, laat maar komen wat komen moet.... Druk dagje voor de boeg, maar eerst even rustig genieten van een bakje .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Goedemorgen. Gisteren te lang met maatje op de whatsapp gezeten. Te laat slapen en nog moe. Gelukkig is er koffie. Dagpact: jowan Zbb Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Goedemorgen, vandaag bezoek brengen aan psycholoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Succes Suikertje daar moet ik ook heen vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Goedemorgen! Hier ook nog moe. De maandelijkse nachtelijke buikpijn was er weer. Het duurt ongeveer 40 lange min voor een pijnstiller werkt. Tres boeiend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Vervelend Fleurtje daar heb ik geen last van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Jij ook succes Lars, ik heb haar 2 maanden niet gezien vanwege extreem lange vakantie van de dame. Neem een lekker bakje koffie van Yvonne Fleurtje, misschien helpt dat iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Nee Fleurtje moet cola Suikertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Zou ik alleen maar meer buikpijn van krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Bleuuuk koffie . Ik heb dat onlangs nog eens geprobeerd maar vind t heel vies. Geef mij maar een goed glas cola Ik ga een paar nieuwe recepten uitproberen dus zal eens gaan opschrijven wat ik nodig heb van de winkel. Veel succes bij de psych suikertje, lars braaf zijn hoor Later alligator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Voor de goede orde, bedoel van de cola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Misschien ook wel fijn suikertje. Je woont nu toch ook 2 maand hier? Kun je in ieder geval bespreken hoe het gegaan is de afgelopen tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Succes bij de psych mannen. Suiker zich weer aanmelden bij het vluchtelingenwerk? Mooi man. Geen biebwerk meer? Fleur, paar daagjes dan ben je er weer vanaf... hoewel ik blij ben dat ik er helemaal vanaf ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Zojuist zei Bor: Fleurtje; Als je een pijnstiller oplost in lauw water en drinkt, wordt het sneller in je bloedbaan opgenomen. Dan duurt het ongeveer 10 minuten voordat het helpt. Goedemorgen allemaal Echt? Maar de tabletjes die ik heb zijn redelijk hard. Ik kan ze natuurlijk pletten met de vijzel.. Ik ga dat de volgende keer proberen! Thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Heb ook buikpijn maar ik moet naar de wc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Goedemorgen allemaal Dagpact: jowan Zbb Lars Rosa Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 1 minuut geleden zei Yvonne: .. hoewel ik blij ben dat ik er helemaal vanaf ben Moet jij wat kletsen op je billen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Ja Lars woon hier nu maanden, bedoeling is dat we weer starten met EMDR, best pittig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Durven ze met mij nog steeds niet aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Fleurtje geen pillen stuk gaan bijten hoor dat is zo smerig. Goedemorgen Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 mogge Dagpact: jowan Zbb Lars Rosa Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Dagpact: jowan Zbb Lars Rosa Kohtje Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 23 minuten geleden zei fleurtje: Moet jij wat kletsen op je billen Hahaha... .nee, ik heb andere voorkeuren Fleur Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden