fleurtje Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 3 minuten geleden zei Jannigje: Eindelijk bericht gekregen van de chirurg én over de werkzaamheden op mijn balkon. Wachten, wachten, wachten en dan komt opeens alles tegelijk When iT rains iT pours Ben je r ook.gelijk vanaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Ik ga ff dweilen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 toch wel met de kraan open... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 11 minuten geleden zei fleurtje: Ben je r ook.gelijk vanaf Nou Fleur, dat gaat helaas niet gebeuren. Wat mijn lever betreft: dat kan een traject van minstens een half jaar worden. En die werkzaamheden gaan ook wéken duren, en in de tussentijd moet ik met al die plantenbakken heen en weer slepen. Maar goed, er is een begin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Niet 1 van die vele mannen die zelf met een fles aan komt zetten Spirit? Zo nee dan is het toch geen probleem. Zo ja laat die fles maar in de auto liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Het lijkt of niemand van onverwacht bezoek houdt, hahaha. Wij hebben ons ook wel eens achter de bank verstopt toen er iemand voor de deur stond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 ik zou het juist heel erg leuk vinden, als iemand zomaar onverwacht voor mijn deur zou staan Dat gebeurt echt zelden of nooit Jannigje, Dus eindelijk schot in de zaak. Wat zei de chirurg ? Wat gaat het plan nu worden ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Kun je geen sniper huren en die wijnman laten opruimen? Zoek even op het darkweb, staan er genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 ...en zijn zak met winegums. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Waarom willen al die mannen wijn mee nemen als ze bij je komen? Altijd veel gezopen maar als ik op visite ging nam ik toch echt niet mijn eigen drank mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 En dan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Ja je moet er wel mooi uit zien voor al die mannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Zojuist zei spirit: Wat denk je zelf Lars? Geen idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Past dronken laten voeren door mannen niet echt bij die ijdel. Maar goed drank doet rare dingen met ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Heb het moeilijk om niet weer de fout in te gaan volhouden maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 4 uur geleden zei Jannigje: Eindelijk bericht gekregen van de chirurg én over de werkzaamheden op mijn balkon. Wachten, wachten, wachten en dan komt opeens alles tegelijk When iT rains iT pours Eindelijk! En, wat zei de chirurg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 (bewerkt) 3 uur geleden zei rapilos: Jannigje, Dus eindelijk schot in de zaak. Wat zei de chirurg ? Wat gaat het plan nu worden ? Ik krijg een lokale behandeling met chemo Rapilos, geheel nieuw en experimenteel. Het nieuwe is dat men heeft ontdekt dat chemo blijkt te werken bij mensen die net als ik deze vorm van een goedaardige tumor blijken te hebben. Die chemo moet de tumorcellen kapotmaken (en niet andere weefsels hoop ik). Daardoor moet de tumor slinken, genoeg om hem daarna met minder risico te kunnen verwijderen. In het meest ideale geval is een operatie niet meer nodig, maar die kans is klein. Bij de mensen bij wie het niet meer nodig was, was de tumor veel kleiner. Ik heb de pech een enorm exemplaar te hebben. Maar wie weet? Stel je voor?! 7 juli 2017 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Dagpact jowan Lars Zbb Kohtje Spirit Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Dag is bijna voorbij dus wordt een makkie Vrijdag is weer bijna weekend he Lars, dat associeren veel mensen toch met drinken. Komt een tijd dat je gaat denken 'weekend! Ik mag los gaan op ijsjes eten!' Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Zou super zijn als je geen operatie zou hoeven Jannigje! Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 En Tussen de koortsdromen door heb ik een plan bedacht voor je duivenprobleem, Jannigje. Na het werk aan je balkon zetten we alles af met dun kippengaas en dan ga je je eigen vogels houden. We redden dan Winterharde Volière vogels die anders hun hele leven in een klein kooitje moeten zitten. Ik kom je absoluut helpen! Dan heb je toch vogeltjes op je balkon Of is het een onpraktische koortsdroom? Heb mijn balkon (toen ik die had) ook wel eens afgezet met kippengaas, zo had ik een buitenverblijf voor mijn filosofen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Zat net te soesebollen en naar buiten te kijken naar het kattengewoel in de tuin: ze kunnen zich zo uitstrekken in de warmte dat ze wel drie meter lang lijken Ik mis Vasja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Jannigje, Toch fijn, dat er nu een behandelplan ligt Hoop voor je dat het heel goed aanslaat Zo, Hier weer even een paar uurtjes werken toedels Lars en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Spannend allemaal Jannigje Ik denk dat het goed is dat ik vanavond wat ga ondernemen maar wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Darten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden