Gast Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 (bewerkt) . 20 november 2017 bewerkt door Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klaske Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Een bloemkoolneus? Ik ga meteen googlen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 (bewerkt) . 20 november 2017 bewerkt door Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klaske Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Volgens mij kan alcohol zoiets verergeren. Heb zelf een beetje couperose, van die gesprongen haarvaatjes. Als ik gesport heb, naar de sauna ga, stress heb, pittig heb gegeten, nou ja dan heb ik een hoofd als eeb tomaat. Met alcohol word het bij mij erger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 (bewerkt) . 20 november 2017 bewerkt door Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 (bewerkt) . 20 november 2017 bewerkt door Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Ga zo door ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 (bewerkt) . 20 november 2017 bewerkt door Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klaske Geplaatst 7 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2017 Wauw, dit is een fijn bericht Sheila!! In september heb ik 2 weekjes vrij, dan ga ik me er eens in verdiepen of er hier iets in de buurt zit qua hypnotherapie. Ik ga niet weg dit jaar, vanwege de alcohol, en het geld dat ik daarmee uitspaar kan ik eigenlijk wel aan zoiets besteden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 (bewerkt) . 20 november 2017 bewerkt door Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Mag ik hier vragen hoe hoog de kosten zijn? Ik kan dat niet vinden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 (bewerkt) . 20 november 2017 bewerkt door Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 (bewerkt) . 21 november 2017 bewerkt door Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Dank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Ik zou het overigens ergens anders voor willen inzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 (bewerkt) . 21 november 2017 bewerkt door Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Op 26-7-2017 om 08:29 zei Sheila: Hey hoi, Het gaat nog steeds goed! Ik weet trouwens ook niet of je hypno vergoed krijgt hoor... ik heb het zelf betaald! Nu bespaar ik het allemaal op het feit dat ik geen alcohol meer koop! Er zijn ook cursussen voor zelfhypnose, ik weet niet hoe duur dat is. Ik ben in ieder geval heel blij dat ik het gedaan heb, ook al was het veel geld. Het is gewoon zeer bevrijdend om die drang niet meer te voelen. Het is alsof het nooit een probleem geweest is. Ik snap niet dat deze methode niet standaard toegepast wordt. Al die instanties met Brijder, AA groepen en dat soort.... ik zie nu in dat dat wel geinig is en je krijgt meer inzicht. Maar vooral leer je hoe je ermee om moet gaan als je drang hebt... maar zonder drang... geen probleem! Het vechten is weg. Heerlijk! Waar heb jij dat gedaan? Wat doet mn dan met je lichaam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Ik ga het ook proberen.. volgende week afspraak maken :-) heb al contact opgenomen. Ik hou jullie op de hoogte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klaske Geplaatst 13 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2017 Ooooow daar ben ik ook heel benieuwt naar. Heb wel al gekeken op de site van Sheila, maar het is een klein beetje ver weg (maar op zich nog wel te doen als ik er maar 4 x naar toe hoef hoor). Nog een aantal weken voordat ik vakantie heb, als het bij jou werkt Berlioz dan maak ik ook een afspraak, lekker in mijn vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klaske Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Jawel, er zit er wel een een beetje in de buurt. Maar ben ook aan het tobben waarvoor ik zou willen gaan, er is zoveel.... Dat tobben alleen al heb ik al 4 sessies voor nodig denk ik . Maar ik ben ook bang dat het mij niet lukt, om onder 'hypnose' te komen zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klaske Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Oke, afspraken gemaakt!!! Ben heel benieuwd, hoop niet dat ik nu te hoge verwachtingen ga krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klaske Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Volgende week donderdag heb ik de eerste afspraak. Als het echt zo goed werkt als jij zegt dan ga ik dit ook voor meerdere dingen doen, maar ik zal eerst afwachten hoe het hierna gaat. Ik hou je op de hoogte!! Berlioz2015 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klaske Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Oja, wou ik ook nog vertellen. Express zo snel mogelijk een afspraak gemaakt, dus voor mijn vakantie al. Dan kan ik er tijdens mijn vakantie meteen wat meer van genieten als het werkt Berlioz2015 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Ben heel benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 16 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2017 Kheb afpsraak 7 september :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden