Kohtje Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 "via de ether" oplossing: Digitenne ?? Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Jupz, dat is em. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Ach monteur komt op 7 juli en dan ga ik er van uit dat het in orde komt, maar nooit meer kpn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Ik weet waar ik tegen aan loop. Ik besef dat ik het op begeleid wonen niet ga redden. De zorg zal daar niet genoeg zijn. Maar het doet wel veel pijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Ik had ook fikse " aanloopproblemen" maar als het eenmaal draait, staat het als een huis. Het komt vlgs mij door die vervloekte helpdesk die er steeds weer tussenstaat, die wordt bemenst door minkukels die van toeten nog blazen weten. Die hebben een tienregelig protocol wat ze zeer strikt dienen te volgen. Elke suggestie van de kant van de klant, die soms best wel wat weet, wordt genegeerd met: start u de modem nog een opnieuw op. Dat dat inmiddels al tientallen keren geen resultaat opleverde, frusteert als je weet dat het ergens administratief fout zit en met het weghalen van een vinkje opgelost is. Maar voor dat je bij iemand bent die dat kan en mag doen....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 En het lijkt overal hetzelfde: ben aan projectje bezig voor een kennis, met een andere provider: dezelfde bollenpoep. Nieuwe klanten, daar doen ze alles voor. Bne je eenmaal (contractueel) binnen, ghaat het meteen tempo doeloe. Krijg net het bericht dat de nieuwe modem vandaag pas verstuurd zal worden ipv de afgelopen donderdag. En ik wou het nog afhebben voor mijn vakantie...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 jOwan, kom qua tips en bemoediging niet verder dan: KMW. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Ik heb zelf op diverse call centra gewerkt en weet een beetje hoe het daar werkt. Veel te weinig opleiding en dus te weinig kennis om klanten bij afwijkende vragen goed in te lichten. En terugbellen door medewerkers is vaak slecht. Ik werd daar beoordeeld op aantal gesprekken per dag en er werd niet beoordeeld op kwaliteit van de gesprekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 't Ligt niet aan de 'minkukels' die op zo'n helpdesk werken, het ligt aan het bedrijf dat meent dat een helpdesk voor minkukels is. jowan, rapilos en Antoinnette reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Ik voel nu wel een beetje een minkukel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 In mijn werkzame leven heb ik helpdesken ingericht en opgezet, mijn ervaring als "klant" heb ik daarin proberen te verwerken. Er heersten ook andere criteria daan aantal gesprekken per tijdseenheid. Het draaide vooral om kwaliteit en een positieve beleving. In de omgeving waar ik werkte kon dat gelukkig tot op zekere hoogte. En: " God, geef me de kalmte om te aanvaarden wat ik niet veranderen kan, de moed om te veranderen wat ik kan veranderen en de wijsheid om tussen deze twee het onderscheid te weten," kende ik destijds nog niet, het zou me zeker geholpen hebben zoal het dat nu ook dageijks meerdere malen doet. Ik ga ervan tussen, genoeg geweest hier. Nogmaals heb een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Ojee, nog eentje dan! Sorry Suikertje, dat was dus absoluut niet mijn bedoeling! Ik denk oprecht dat jij geen minkukel bent van wat ik hier van je meekrijg. Wij verslaafden allemaal zijn hardwerkende mensen die in ieder geval tot het bewustere, als het al niet het betere deel van de wereldbevolking horen. Succes met je provider perikelen. Nu eg weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Ik neem het niet zo ernstig jowan, fijne dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 4 minuten geleden zei jowan: Wij verslaafden allemaal zijn hardwerkende mensen die in ieder geval tot het bewustere, als het al niet het betere deel van de wereldbevolking horen. Ik vind dit wel een beetje veel generaliserend hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Goedemorgen Ben ik de enige die nog gewone "ouderwetse"tv heeft? Zonder kastje, terugkijk mogelijkheid, 100 netten en allerlei andere mogelijkheden? De enige die de overstap nog niet durft te maken omdat ik bang ben dat ik dat zelf niet geïnstalleerd krijg en elke keer met die bovengenoemde klantenservices te maken krijg? Kortom, bang ben dat het niet werkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 SUIKERTJE, IK ZIE JOU ALS PLUSKUKEL... WE ZIJN ALLEMAAL WEL ERGENS NIET GOED IN (kukel) MAAR HEBBEN OOK ALLEMAAL WEL ONZE PLUSKANTEN. (plus) (IK HOORDE VANMORGEN DAT HET CAPS LOCK DAG IS... EVEN MEEDOEN, MAAR IK VIND 'T MAAR NIKS. DAT GEBLÊÊÊÊR.. GISTEREN GENOEG DECIBELLEN BINNENGEKREGEN) dus nu maar weer gewoon. nancy en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Goedemorgen Jannigje, tot voor kort keek ik ook gewoon op de analoge manier tv, maar is in dit huis niet meer mogelijk. Kan hier alleen digitaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Tja, dan heb je geen keus he Suikertje. Hoe voel je je? Niet meer zo misselijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 5 minuten geleden zei Jannigje: Goedemorgen Ben ik de enige die nog gewone "ouderwetse"tv heeft? Zonder kastje, terugkijk mogelijkheid, 100 netten en allerlei andere mogelijkheden? De enige die de overstap nog niet durft te maken omdat ik bang ben dat ik dat zelf niet geïnstalleerd krijg en elke keer met die bovengenoemde klantenservices te maken krijg? Kortom, bang ben dat het niet werkt? Sinds kort dus wel, waarschijnlijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Voel me nu wel goed, misselijkheid begint vaak pas na de middag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 (bewerkt) Mijn prachtige bericht weer weg, bah? @Kohtje, ben ik blijkbaar de laatste der Mohikanen, ach ja, iemand moet het zijn. @Suikertje, ik hoop dat het vanmiddag wegblijft. @Lars, moeilijke keuze lijkt me. Ik wens je wijsheid en mildheid naar jezelf. MWK mist volgens mij nog een M. De M van mildheid. Moed, wijsheid en kalmte zijn erg belangrijk, maar mild zijn, vooral mild naar jezelf ontbreekt er nogal eens aan. Althans bij mij, ik kan niet generaliseren. Dus voor iedereen vandaag MWKM nu gauw plaatsen 28 juni 2017 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Het is vandaag de sterfdag van mijn vader, ik mis hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Dat je hem mist is op zich een goed teken, Jannigje, maar ik wens je er wel sterkte mee. Ik mis mijn vader ook nog wel eens, ondanks het feit dat ik het niet makkelijk met hem had.. uiteindelijk wegen dan toch de pluspunten (die ik pas later, vooral tijdens mijn eigen herstel ben gaan herkennen en waarderen) veel zwaarder dan de minpunten. Laten nou net die pluspunten de punten zijn die ik in mezelf herken en die me uiteindelijk door mijn zwartste periodes hebben heen geholpen. In het kort komen ze neer op: 'ik ben er en dat mág ook'.. en/of: 'niemand is perfect, zélfs ik niet'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 24 minuten geleden zei Jannigje: ben ik blijkbaar de laatste der Mihikanen, ach ja, iemand moet het zijn. Hoho, jij misschien qua tv gebeuren, maar ik ben waarschijnlijk de laatste zonder dumbfoon en/of tablet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 1 uur geleden zei Asterix: Ik vind dit wel een beetje veel generaliserend hoor. Ok, dan haal ik jou uit die groep. Ik voel me er wel toe behoren, net als vele andere herstellende verslaafden. Het is gewoon (mentale) topsport. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden