Spring naar bijdragen

Woensdag, 28 juni 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Ik had ook fikse " aanloopproblemen"  maar als het eenmaal draait, staat het als een huis.

Het komt vlgs mij door die vervloekte helpdesk die er steeds weer tussenstaat, die wordt bemenst door minkukels die van toeten nog blazen weten. Die hebben een tienregelig protocol wat ze zeer strikt dienen te volgen. Elke suggestie van de kant van de klant, die soms best wel wat weet, wordt genegeerd met: start u de modem nog een opnieuw op. Dat dat inmiddels al tientallen keren geen resultaat opleverde, frusteert als je weet dat het ergens administratief fout zit en met het weghalen van een vinkje opgelost is. Maar voor dat je bij iemand bent die dat kan en mag doen.......  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En het lijkt overal hetzelfde: ben aan projectje bezig voor een kennis, met een andere provider: dezelfde bollenpoep. Nieuwe klanten, daar doen ze alles voor. Bne je eenmaal (contractueel)  binnen, ghaat het meteen tempo doeloe.
Krijg net het bericht dat de nieuwe modem vandaag pas verstuurd zal worden ipv de afgelopen donderdag. En ik wou het nog afhebben voor mijn vakantie......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf op diverse call centra gewerkt en weet een beetje hoe het daar werkt. Veel te weinig opleiding en dus te weinig kennis om klanten bij afwijkende vragen goed in te lichten. En terugbellen door medewerkers is vaak slecht.

 

Ik werd daar beoordeeld op aantal gesprekken per dag en er werd niet beoordeeld op kwaliteit van de gesprekken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In mijn werkzame leven heb ik helpdesken ingericht en opgezet, mijn ervaring als "klant"  heb ik daarin proberen te verwerken. Er heersten ook andere criteria daan aantal gesprekken per tijdseenheid. Het draaide vooral om kwaliteit en een positieve beleving. In de omgeving waar ik werkte kon dat gelukkig tot op zekere hoogte.

En:
" God, geef me de kalmte om te aanvaarden wat ik niet veranderen kan, de moed om te veranderen wat ik kan veranderen en de wijsheid om tussen deze twee het onderscheid te weten," 
kende ik destijds nog niet, het zou me zeker geholpen hebben zoal het dat nu ook dageijks meerdere malen doet.

Ik ga ervan tussen, genoeg geweest hier.  Nogmaals heb een fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ojee, nog eentje dan! Sorry Suikertje, dat was dus absoluut niet mijn bedoeling! Ik denk oprecht dat jij geen minkukel bent van wat ik hier van je meekrijg.
Wij verslaafden allemaal zijn hardwerkende mensen die in ieder geval tot het bewustere, als het al niet het betere deel van de wereldbevolking horen.
Succes met je provider perikelen.

Nu eg weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei jowan:

Wij verslaafden allemaal zijn hardwerkende mensen die in ieder geval tot het bewustere, als het al niet het betere deel van de wereldbevolking horen.

Ik vind dit wel een beetje veel generaliserend hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Ben ik de enige die nog gewone "ouderwetse"tv heeft? Zonder kastje,  terugkijk mogelijkheid, 100 netten en allerlei andere mogelijkheden? De enige die de overstap nog niet durft te maken omdat ik bang ben dat ik dat zelf niet geïnstalleerd krijg en elke keer met die bovengenoemde klantenservices te maken krijg? Kortom, bang ben dat het niet werkt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

SUIKERTJE, IK ZIE JOU ALS PLUSKUKEL...
WE ZIJN ALLEMAAL WEL ERGENS NIET GOED IN (kukel) MAAR HEBBEN OOK ALLEMAAL WEL ONZE PLUSKANTEN. (plus)

(IK HOORDE VANMORGEN DAT HET CAPS LOCK DAG IS... EVEN MEEDOEN, MAAR IK VIND 'T MAAR NIKS.
  DAT GEBLÊÊÊÊR.. GISTEREN GENOEG DECIBELLEN BINNENGEKREGEN)

dus nu maar weer gewoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Jannigje:

Goedemorgen

Ben ik de enige die nog gewone "ouderwetse"tv heeft? Zonder kastje,  terugkijk mogelijkheid, 100 netten en allerlei andere mogelijkheden? De enige die de overstap nog niet durft te maken omdat ik bang ben dat ik dat zelf niet geïnstalleerd krijg en elke keer met die bovengenoemde klantenservices te maken krijg? Kortom, bang ben dat het niet werkt?

Sinds kort dus wel, waarschijnlijk.. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:(:angry::(:angry::(

Mijn prachtige bericht weer weg, bah?

@Kohtje, ben ik blijkbaar de laatste der Mohikanen, ach ja, iemand moet het zijn. ;)

@Suikertje, ik hoop dat het vanmiddag wegblijft.

@Lars, moeilijke keuze lijkt me. Ik wens je wijsheid en mildheid naar jezelf.

MWK mist volgens mij nog een M. De M van mildheid. Moed, wijsheid en kalmte zijn erg belangrijk, maar mild zijn, vooral mild naar jezelf ontbreekt er nogal eens aan. Althans bij mij, ik kan niet generaliseren.

Dus voor iedereen vandaag MWKM :rose:

nu gauw plaatsen

bewerkt door Jannigje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat je hem mist is op zich een goed teken, Jannigje, maar ik wens je er wel sterkte mee.
Ik mis mijn vader ook nog wel eens, ondanks het feit dat ik het niet makkelijk met hem had.. uiteindelijk wegen dan toch de
pluspunten (die ik pas later, vooral tijdens mijn eigen herstel ben gaan herkennen en waarderen) veel zwaarder dan de minpunten.
Laten nou net die pluspunten de punten zijn die ik in mezelf herken en die me uiteindelijk door mijn zwartste periodes hebben heen geholpen.
In het kort komen ze neer op: 'ik ben er en dat mág ook'.. en/of: 'niemand is perfect, zélfs ik niet'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Asterix:

Ik vind dit wel een beetje veel generaliserend hoor.

Ok, dan haal ik jou uit die groep. Ik voel me er wel toe behoren, net als vele andere herstellende verslaafden. Het is gewoon (mentale)  topsport.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...