Spring naar bijdragen

Zondag 25 juni 2017


Yvonne

Aanbevolen berichten

herken ik maar al te goed, Lieve. maar liever saai daN  de dag verpest en die van morgen erbij!!! Ik heb bepaalde beelden van vrijdag van mezelf maar ook van bijna buurvrouw vooral haarscherp op mijn netvlies staan, die laatste beelden hebben me erg geconfronteerd met mijn eigen drankprobleem. ( spiegel!?!) vandaag droge, misschien saaie boel, maar wel helder.

Mijn geplande klusjes zijn bijna klaar. Daarna tijd voor ingewikkeld haakpatroon (effe stevige afleiding) en uiteraard ook een wandeling met hondebeestje.

bewerkt door Mazzelaartje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei lieve:

ik heb ook van die beelden op mijn netvlies staan en weet ook dat drank je niet vrolijker maakt. Maar soms ben ik jaloers op mensen die wel kunnen drinken en voel ik me echt saai en lui ook.. kan ook mopperig reageren als andere mensen wel drinken.. niet goed

Maar wel heel herkenbaar Lieve.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Jannigje:

Goedemiddag.

Gisteren was ik op een vergadering met een borrel na. Ik zat achteraan en zag wat er werd neergezet aan drankjes. Één blad met jus en spa (klein blad) en twee grote bladen met witte wijn. Het blijft me verbazen hoe gewoon het is om alcohol drinken.

 

Mij ook Jannigje. Ik heb me er nooit over verbaasd, maar nu wel. 

en saai zonder, tja, dat dacht ik eerst ook, maar eerlijk gezegd neig ik nu naar het tegenovergestelde. Niet dat ik opeens zo'n spannend leven heb, maar wel meer leven. Veel meer. Zowel kwantitatief als kwalitatief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld mij ook droog af. Blij mee.

ik ga maffen, welterusten allen.  Morgen vrij vroeg richting ziekenhuis, dus nu met een goed boek nog even en dan hopelijk wat slapen. 

Tot morgen mede forummers. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me schoon en droog af voor de dagpact.

Leven, nuchter en in herstel: saai.

Nee, dan mijn leven in gebruik........Naar de groothandel mijn spul halen drie keer in de week, Zuipen, zuipen en zuipen tot ik he-le-maal van de wereld was (elke dag....), naar mijn werk(???), daar ook in de kantine wat eten, rap naar huis en aan de voorraad beginnen tot ik niet meer wist of er nog een wereld was, bij komen op mijn werk, enzovoorts, enzovoorts. Verder gebeurde er niets. Saai.
Nu leef ik, krijg ik de ene uitdaging na de andere en leer ik er zelf mee om te gaan, zonder te hoeven vluchten in drank.
Mijn leven is niet saai, maar 40.000 keer beter geworden, wat zeg ik? Maak daar maar 80.000 keer van.....

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...