Spring naar bijdragen

Vrijdag 23 juni


Momentum

Aanbevolen berichten

Slaap lekker allen.

Hier sinds twee maanden mijn koolhydraatarme dieet opgepakt. Ben nu 5 kilo kwijt. En inderdaad voldaan gevoel. Ik doe Grip op koolhydraten van Yvonne Lemmers. Ben er 6 jaar geleden heel gemakkelijk 25 kilo mee afgevallen. Puur omdat ik voldaan ben en geen eetaanvallen heb. Heb alleen nu wel een ijsjesprobleem...... daar moet ik vanaf. Ik herken het, want gaat hetzelfde als met drinken en roken. Geen rem lijkt het. Alles of niets. 

Kinderfeestje dit weekend. Niet mijn ding, maar wordt vast gezelllig. Dochter heeft er in ieder geval heeeeeeeeel veel zin in. 

Opbouwen met werk en allerlei gebeurtenissen in de rest van het leven zorgen voor een paniekerig gevoel. Bah, bah, bah. Rust nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even iets rechtzetten, want ik reageerde primair juist op jouw reactie Bor, je lijkt een beetje de pik op jowan te hebben doordat hij jou meer links laat liggen dan een poos terug. Dat doet zeer, begrijpelijk, maar praat jouw toon niet goed naar hem. Mijn reactie was dus net zo emo geschreven en idd ik ging teveel voorbij aan de inhoud van wat ik zelf schreef. Als ik hier mensen mee gekwetst heb, dan spijt me dat erg. Ik realisserde me te weinig hoe bot een geschreven opmerking kan zijn t.o.v. soortgelijke reacties in real life, als men mijn toon, gezichtsuidrukking en betrokken zijn erbij heeft.
In mijn werkzaam en persoonlijk leven heeft konfronteren nl veel goeds gebracht, zelfs al leek dat soms ook bot/hard of oordelend. Natuurlijk zit er een stuk spiegelen in, en was ik zelf ook niet altijd gebaat bij een konfrontatie op mijn eigen handelen ooit. Maar uiteindelijk hielp het me wel bij het doordenken van mijn rol, de intenties van anderen daarin meenemend en weten bij wie ik wel en bij wie ik niet iets te halen had op groei en helend gebied.
De sfeer op dit forum kan zo snel omslaan van positief in negatief en ik heb hier zelf ook nog iets uit te leren als ik mezelf hierin mee voel trekken.
Dat zal ook een van de redenen zijn dat ik het nog niet los kan laten. Want alles wat ik hier meemaak, maak ik in een andere vorm ook mee in mijn "echt" leven hier. En ja, meestal worden de foutjes/negatieve dingen meer uitvergroot dan de neutrale of positieve. We hebben ook meer te leren van fouten, want de goede dingen gaan vaak vanzelfsprekend, maar gelukkig zijn de goede dingen en mensen wel ver in de meerderheid, vandaar dat ons forum dus ook nog steeds bestaat en een goede funktie heeft voor allen die lezen en schrijven. Dus dat blijven we dan ook maar doen he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...