Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.988
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. Ik denk dat al die adviezen en normen toch voor iedereen verschillend zijn hoor. Ik zelf heb zeker 20 jaar de vastenkuur gedaan (zie thema ontgiften), ook tijdens mijn drankjaren en werd er altijd beter van. Had ook een poos goede invloed op gezonder levern daarna, maar veranderde natuurlijk niets aan de oorzaken van ongezonder leven. Woman, jij bent al zo lang naar het stoppen toe geleefd, zo'n norm is op jou dus ook niet van toepassing. En je zou toch wel gek zijn als je om de AA een nieuwe liefde geen kans gaf? Jannigje, ik ga 10 dagen naar Spanje en kom de 9e mei terug. Niet veel langer daarna ga ik mijn kuur weer doen, er moet nodig wat af en daarna kan ik weer beter met snoepen en snacken omgaan denk ik. De kuur versnelt wel het ontgiften, net als sporten sauna en ontgetwijfeld meer dingen. Je kent jezelf het beste of je dit aankunt. Stoppen kan altijd. De 1e 2 dagen zijn vervelend, dan moet het oppervlakkige gif eruit, daarna komt het van dieper/ouder maar gaat geleidelijker want het lichaam gaat dan de reservelagen aanspreken. Dan ga je je echt veel beter voelen en taal je niet naar gif. Ik zet het wel op de draad als ik ga beginnen, t zou fijn zijn als er meer meedoen, kunnen we elkaar steunen, net als Dar en Vie nu.
  2. lady jane

    Daar ben ik dan eindelijk.

    Hallo hetkanzogaan Ik heb jarenlang gedoseerd gedronken, maar ja wat is een dosis, hoe groot en hoe vaak? In elk geval werden de doses steeds groter en frekwenter en toen ik het zat was heb ik me aangemeld bij de adb voor de behandeling, op 4 augustus. De laatste dosis had een overdosis kunnen zijn, maar was in elk geval ergens goed voor, want was tot nu toe echt mijn laatste. Voor mij geen dosis drank meer. Wees er op voorbereid dat je misschien ook niet tot die uitzonderingen behoort die het kunnen. Dan sta je ook open om eventueel niet bmeer te willen drinken. Alles is mogelijk nl. Ik wens je veel wijsheid en geniet ervan welke keus je ook maak, want je gaat je beter voelen als je ADB wordt, dat is zeker. Met ups en downs net als in levens die niet bezig zijn met drinken. Ik hoop dat je je snel opgenomen voelt hier en mee komt schrijven.
  3. Zo he he bijgelezen, pff als iemand mij hiervoor zou betalen dan had ik er een leuke baan aan! Witte, succes met die plee! Ekstertje: 2 maanden; yes meid :):):):):):):):):):) van harte en op naar de volgende!! Tas, heerlijk 3 generaties mooie vrouwen in de ban van............... tsja toch geen loverboys he? geintje, altijd leuk wat aandacht en jullie hadden het heerlijk en dan werk je als een magneet he!! Lekker hoor.
  4. Ha Woman beetje ongedurig? lentekriebels he (tijd voor filmpje Bambi)
  5. Alf:heart: goeiemorgen mensen
  6. lady jane

    Woorddomino

    tijden worden beter naarmate ik kan slapen rond deze tijd
  7. ga weer ff verder lezen lekker op bed, mijn ogen prikken van dit snelle gelees hier. fijne avond nog en alvast welterusten:lips:
  8. lady jane

    Woorddomino

    niet je best Witte, wanneer dan niet????
  9. Bol, wilde jij niet weer iemand in huis laten huren? Dacht dat je dat al eens heb gedaan en die vrouw miste?
  10. Wing, ik draag je op handen hoor (ben je erg zwaar?)
  11. Hee Bol je hebt weer een posting gemist het is in orde inmiddels of ik moet zelf Korsakov hebben en wat gelezen wat er niet was:D 21.38 uur ja hoor toch goed gelezen
  12. tsja Alzheimer he of Korsakov (wat is zijn voornaam eigenlijk?)
  13. lady jane

    Woorddomino

    doen we eigenlijk altijd wel, toch, of niet, ik wel;)
  14. Hermie succes morgen!!!! kaarsje brandt vast
  15. lekker bruin kleurtje en je jasje staat meteen nog leuker Isa ik ga lekker bankhangen en spannend boek lezen tot laters
  16. lady jane

    Woorddomino

    lezen is niet hetzelfde als interpreteren
  17. Zo, nou is er tenminste ruimte voor mij erbij:D zo doe je dat Witte;)
  18. Hoi allen, wil niemand hier wegjagen (zoooo gezellie) maar om 20.30 komt een prachtfilm op RTL8 biopic van ray Charles wel een lange zit, dus knabbels (rauwkost natuurlijk:D) klaar zetten!
  19. Hij was lekker, hoor die pizza:D heb jij niks gehad? zieluggh gaat weer wat beter met je he Suus, fijn Hoop daty meerzicht snel wat wordt, sterkte meis! Op naar de trein, lekker volleyen tot laters
  20. lady jane

    Eet - Draadje !!!

    witlof, gehaktbal en krieltjes
  21. lady jane

    Woorddomino

    geschreven epistels worden zeldzaam met de mail mogelijkheden
  22. Beter vandaag geagiteerd dan gisteren Woman, maar liefdesmaild voor de ontmoeting geeft wel wat te denken, hij is dus zelf wat hard van stapel gelopen. Wie weet krijgt hij nu advies van vrienden om hard to get te spelen. Gewoon eerlijk zijn vanaf het begin, duurt hetlangst!
  23. Ik ga even Coco's goede voorbeeld volgen en wat met de ramen en de was enzo doen, en dan lekker met een boekje in een hoekje en wat voorbruinen voor Spanje, ook nuttig, dus:D
  24. Elsa, klopt toch halve huis? Hij dacht de helft van alles is voor mij! Yajala, fijn dat je weer thuis, en hier bent, dat sporten komt vanzelf wel als je goed uitgerust en hersteld bent:present: Jannigje: :):):):):):):):):):):):):) gefeliciteerd met je eerste maand; de kop is er af en nu gaat het steeds gemakkelijker ( wel af en toe even een test, want anders stelt het niets voor natuurlijk, maar je kunt het dus!). Girlpower!
  25. lady jane

    Weer terug van weggeweest

    Welkom Edflobe, Jammer van de reden/aanleiding, maar goed dat je ons weer weet te vinden. Als je vorige keer de ADB behandeling hebt gedaan dan weet je dat het bijhouden van een dagboekje je kan helpen om met je triggers om te leren gaan, zonder aan drinken toe te geven. Ik was er erg blij mee en ook met het forum, mijn nieuwste verslaving. Je weet dat 27 mei nog best ver weg is, dus dat is een groot doel voor nu. vandaag nemen we de eerste niet en morgen is het weer vandaag. ik wil vandaag niet drinken klinkt ook fijner dan ik mag tot 27 mei niet gedronken hebben. En je kunt jezelf per dag een kleine beloning in het vooruitzicht stellen omdat het vandaag goed is gegaan. Ach je weet het, kent het klappen van de zweep, dus lekker meekletsen op de dagdraad en gaan met die banaan(shake). Succes
×
×
  • Nieuwe aanmaken...